To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] LPG W 2.5 V6 / 2.0 16V

pawik - 02-11-2011, 22:27

temperatura przełączania 30 stopni
tankuje co 2000 jakieś 20 l pb

eddisson - 02-11-2011, 22:32

KaWu napisał/a:

[ Dodano: 02-11-2011, 22:23 ]
eddisson napisał/a:
(silnik 4G63) ... Zavoli Zeta N, HANA czerwone


Pewny jestes ze Zeta N :?: Bo max cisnienie na nim to ok. 1,3 bara a czasami 1,25.
A na tych wtryskach co masz to mnoznik musi Ci sie zaczynac az na 1,6 i koncowemu do jednosci spooooro brakuje.

Testowalem ten setup u mitsumaniaka z okolic Zlotoryi (moze sie wypowie) i wtryski przy max czasach - caly czas otwarte. Chyba, ze nie lubisz szybciej jezdzic to wystarcza 8)


I wlasnie tu mam problem, bo jednak sie zdalem na "doswiadczenie" gazownika...
Mnozniki zaczynaja sie od 1.8 i dochodzi do zapetlenia...
A chcialem Zata S i zielone HANY, musze mu zlozyc wizyte i reklamacje zlozyc.
Ale mimo reduktor w tym setupie nie spada ponizej 1 bar przy max obciazeniu.

pawik - 02-11-2011, 22:33

jak to inaczej udowodnić
i poco niby miał bym ściemniać
na auto banie w Niemczech spalił mi 14-16 ale prędkość 150-220 km/h

KaWu - 02-11-2011, 22:52

eddisson napisał/a:
Mnozniki zaczynaja sie od 1.8 i dochodzi do zapetlenia...


Tak jak pisalem. Instalator sie niestety nie popisal.

mar111cin - 03-11-2011, 06:38

Pawik, czyli wychodzi Ci 11l lpg, plus 1l benzyny ? 12l w trasie to nie masz się czym chwalić ;) Lepiej nie jeździj nim po mieście...

druga sprawa to wywal reduktor i zmień gazownika jak on dopiero po 2km Ci się przełącza przy tak niskiej temperaturze... w ostrej zimie przełączał mi się po jakiś 800-1000m i to przy temperaturze 38 :lol:

Tomek - 03-11-2011, 07:55

mar111cin napisał/a:
w ostrej zimie przełączał mi się po jakiś 800-1000m i to przy temperaturze 38 :lol:


dokładnie to samo u mnie

pytanie jeszcze jak pawik ma wtryski zamontowane
bo np. u mnie (BRC na listwie) wtryski są zamontowane z przodu, kiedyś (było b. zimno) nie przełączał mi się wogóle na gaz, pomimo tego, że silnik osiągnął już dawno swoją temp., a przejechałem chyba z 7 km.

szybki telefon do znajomego z Czakarmu, który to objaśnił mi, że wtryski są zamontowane z przodu, więc jadąc szybko chłodzą się powietrzem, a czujnik temp. jest na wtryskach i nie może złapać tych 38 stopni
rozwiązanie - poczekałem 45 sekund na poboczu i cyk, od razu przeskoczył

Owczar - 03-11-2011, 09:16

tomek84 napisał/a:
który to objaśnił mi, że wtryski są zamontowane z przodu, więc jadąc szybko chłodzą się powietrzem, a czujnik temp. jest na wtryskach i nie może złapać tych 38 stopni


No to tutaj się gazownik też nie popisał.

pawik, wrzuć foto instalacji. Jak są zamontowane wtryski i reduktor.

Tomek - 03-11-2011, 09:17

Owczar napisał/a:
tomek84 napisał/a:
który to objaśnił mi, że wtryski są zamontowane z przodu, więc jadąc szybko chłodzą się powietrzem, a czujnik temp. jest na wtryskach i nie może złapać tych 38 stopni


No to tutaj się gazownik też nie popisał.


argumenty??
to przy następnym telefonie powiem, żeby się doszkolił

BTW, wogóle widziałeś jak i gdzie mam zamontowane wtryski??

Owczar - 03-11-2011, 09:18

tomek84, sam go napisałeś. Podczas jazdy jest problem z przełączeniem, poza tym podczas szybkiej jazdy zimą chłodzisz gaz i wtryskiwacze, a optymalniej spala się rozgrzany gaz.
Tomek - 03-11-2011, 09:24

Owczar napisał/a:
tomek84, sam go napisałeś. Podczas jazdy jest problem z przełączeniem, poza tym podczas szybkiej jazdy zimą chłodzisz gaz i wtryskiwacze, a optymalniej spala się rozgrzany gaz.


aaa, rozumiem
chodzi ci o kwestie montażu,
myślałem, że komentujesz diagnoze mojego znajomego

co do montażu, to tak to już kupiłem, niestety był zakładany w eko-cars w krakowie, nie w Czakramie w Tarnowie

konsultowałem to potem u owego znajomego w Czakramie, ale powiedział, żeby tego nie zmieniać, bo technicznie jest OK, jedyne co to estetyka pozostawia wiele do życzenia

niestety w przypadku BRC na listwie, to nie masz wielkiego pola manewru, bo nie ma jak tego upchnąć, a do tego, żeby mieć wężyki jak najkrótsze

może ktoś zarzucić wasze zdjęcia instalacji BRC, jeśli ktoś takowe posiada, jak to macie w V6

Owczar - 03-11-2011, 09:26

No z listwami jest ten problem. A może spróbuj jakoś zamontować pokrywę na dystansach? Widziałem, że część osób tak robi. Zawsze to brak przepływu powietrza po listwie.
Tomek - 03-11-2011, 09:31

Owczar napisał/a:
No z listwami jest ten problem. A może spróbuj jakoś zamontować pokrywę na dystansach? Widziałem, że część osób tak robi. Zawsze to brak przepływu powietrza po listwie.


mam pokrywe na dystansach, do tego lekko wycięta, żeby węże przeszły
tyle, że listwa jest przed pokrywą

myślałem w tamtą zimę, żeby je owinąć czymś, jak już złapią temp, to powinny trzymać

[ Dodano: 03-11-2011, 09:31 ]
jakbym sam montował, to bym brał Staga, nie byłoby problemu
tak już kupiłem, ale na instalacje nie mogę jednego złego słowa powiedzieć

Owczar - 03-11-2011, 09:39

tomek84 napisał/a:
mam pokrywe na dystansach, do tego lekko wycięta, żeby węże przeszły
tyle, że listwa jest przed pokrywą


Kolega miał podobnie w Lagunie. Skróciliśmy mu wężyki i się schowało pod osłonę. On właśnie owijał na zimę i było trochę lepiej. Ale domyślam się, że z tymi wężami będzie problem...

Tomek - 03-11-2011, 09:42

no to dzięki za radę, bo w tamtym roku miałem to zrobić, ale stwierdziłem, że głupi pomysł
wezmę jakąś wełnę mineralną i złapie opaskami plastikowymi,

Owczar - 03-11-2011, 09:44

Zrób foto jak to wygląda bez pokrywy to będzie można pomyśleć jak ją wciągnąć pod pokrywę.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group