Nasze Miśki - custom COLT by pawela
kartomaniak gti - 30-04-2010, 15:56
pawela napisał/a: | ale mijało się to z celem, bo jechałem na nim 2-3 sek, nie zdążyłem dobrze przyspieszyć a już hamowanie. | właśnie tak sie jeździ....
Ja_good - 30-04-2010, 16:07
ewentualnie mozna tez dojsc do tych ~500 rpm przed odcinke i tak utrzymac przez ta krotka chwile jezeli juz sie naprawde nie chce zmieniac biegu na wyzszy
pawela - 30-04-2010, 16:53
kartomaniak gti napisał/a: | właśnie tak sie jeździ.... |
ja remontu robić nie musze
Ja_good napisał/a: | ewentualnie mozna tez dojsc do tych ~500 rpm przed odcinke i tak utrzymac przez ta krotka chwile jezeli juz sie naprawde nie chce zmieniac biegu na wyzszy |
a tak robiłem na pierwszym długim łuku w lewo
harpagan - 30-04-2010, 22:41
kartomaniak gti napisał/a: | właśnie tak sie jeździ.... |
A ja jestem zdania ze lepiej chwile przytrzymac na odcince niz tracic czas na wbicie biegu wyzej po to zeby zaraz go zrzucic na dohamowaniu.
Dohamowanie silnikiem z wysokich obrotow jest plynne i przydatne.
Redukcja przy mocnym dohamowaniu zaburza spokoj jazdy.
kartomaniak gti - 01-05-2010, 08:30
każda odcinka to męczarnia dla silnika, każdy jeździ jak mu sie podoba pawela nie musi sie spinać bo nie walczy o medale co innego jak ktoś walczy o pietruche albo kat i sie wygrywa albo jazda dla przyjemności coś za coś...
pawela - 01-05-2010, 10:20
i cieszę się, że doszliśmy do takiego podsumowania
jeszcze 2 fotki jakie znalazłem:
kurczę, odtwarzacz CD w Colcie nie chce działać (JVC). Albo płyt nagrywanych nie czyta, musze coś ori sprawdzić, albo zima w garażu mu zaszkodziła...
Psikus - 01-05-2010, 22:32
pawela, możesz otworzyć radio od góry i przetrzeć/przedmuchać laser, jesli to jvc serii kd-g na mp3 to zwykle pomaga odłączenie od prądu na chwilę
pawela - 02-05-2010, 12:03
bez mp3, zwykłe CD audio, ale pewnie tak zrobię, dzięki
pawela - 07-05-2010, 14:10
wreszcie wziąłem się za dolot
po kolei:
najpierw wywaliłem rezonator ze zderzaka:
potem przyspawałem i zabezpieczyłem wspornik do przesunięcia akumulatora:
dospawanie poziomej blachy 3mm, na to oryginalna podstawka złapana trzema śrubami:
ufff, zmieścił się
filterek na odme:
cholera, całkiem się mijają...
ale w końcu się udało
i teraz zastanawiam się nad tym rozwiązaniem
ale nie chamską dziurą, tylko wywinięty na zewnątrz otwór:
i przy okazji zmieniłem poduszkę przy rozrządzie, bo skończyła żywot:
plan na jutro: wspawanie przelotowego tłumika środkowego
harpagan - 07-05-2010, 14:15
pawela napisał/a: |
ale w końcu się udało |
Wyszło całkiem ciekawe odgrodzenie - ma to sens, ale wygięta w chińskie osiem rurka dolotowa mi się jakoś nie specjalnie podoba. Nie myślałeś o wyrzuceniu/zmianie zbiorniczka od spryskiwaczy i bardziej prostej rurce?
Poduszka w niezłym stanie
pawela - 07-05-2010, 14:27
no odgrodzić się udało samo z siebie
Ideałem harp była by prosta rurka, ale nie z tym aku (a sprawnego nie będę wywalał), a najbardziej przeszkadza właśnie zbiornik sprysków - mam kolejną zagadkę do rozwiązania Ale i to rozwiązanie jest lepsze niż ori trąba
harpagan napisał/a: |
Poduszka w niezłym stanie |
no coś ostatnio stukało niemiłosiernie przy zmianie obciążenia, winowajca unieszkodliwiony
wilk88 - 07-05-2010, 15:09
Jak działa ten filtr na odmę? Gdzie będą spływały skroplone opary oleju? Z powrotem do silnika? Na jakiej zasadzie?
Kleju - 07-05-2010, 15:13
wilk88 napisał/a: | Jak działa ten filtr na odmę? Gdzie będą spływały skroplone opary oleju? Z powrotem do silnika? Na jakiej zasadzie? |
Albo ładnie zanieczyszczenia się "przebiją" przez filtr i skapią na silnik/glebe, albo większość zostanie tam gdzie nie powinna
wilk88 - 07-05-2010, 15:16
Kleju napisał/a: | wilk88 napisał/a: | Jak działa ten filtr na odmę? Gdzie będą spływały skroplone opary oleju? Z powrotem do silnika? Na jakiej zasadzie? |
Albo ładnie zanieczyszczenia się "przebiją" przez filtr i skapią na silnik/glebe, albo większość zostanie tam gdzie nie powinna |
No właśnie! Bo zastanawiało mnie, skoro tak łatwo i tanio można uniknąć tego problemu, to po co ludzie kupują Oil Catch Tank- jak Ty kleju Czyli dobrze rozumuje, że Oil Catch Tank jest lepszym i bardziej ekologicznym rozwiązaniem?
Kleju - 07-05-2010, 15:34
wilk88 napisał/a: | ...No właśnie! Bo zastanawiało mnie, skoro tak łatwo i tanio można uniknąć tego problemu, to po co ludzie kupują Oil Catch Tank- jak Ty kleju Czyli dobrze rozumuje, że Oil Catch Tank jest lepszym i bardziej ekologicznym rozwiązaniem? |
W swoim byłym czerwonym glxi też tak miałem rozwiązany problem odmy Tylko że ja filtr umieściłem na końcu tego wężyka.
Teraz kupiłem zbornik cusco, żeby być bardziej ekologicznym (segregujemy śmieci, sadzimy drzewa, korzystamy z energii odnawialnej)
Ale są też inne plusy
- zbornik jest praktyczny, to co wydobywa się z pod pokrywy, trafia do pojemnika
- ładnie wygląda
- jest japoński
|
|
|