To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] [FAQ] Amortyzatory.

Marcino - 13-03-2012, 12:25

komarsnk napisał/a:
arturj123 napisał/a:
gazowe to tak naprawdę gazowo - olejowe.

Dokładnie tak. Gazowo - olejowe są po prostu łatwiejsze w montażu bo tłoczyska same wyłażą do góry ;)


Coś mie sie tamk wydawało ze chyba nie ma samych gazowych.... też mam Bilstein ale z przodu i jestem zadowolony.
Pozdrawiam

milo - 18-03-2012, 11:15

Przy zmianie kół na letnie zauważyłem prawy przedni amortyzator mokry , naczytałem się opini na temat amortyzatorów za i przeciw i :?: :?: :?:
Co lepsze :?:
http://moto.allegro.pl/am...2201790357.html
http://moto.allegro.pl/27...2194084112.html

komarsnk - 18-03-2012, 11:37

milo napisał/a:
Przy zmianie kół na letnie zauważyłem prawy przedni amortyzator mokry , naczytałem się opini na temat amortyzatorów za i przeciw i :?: :?: :?:
Co lepsze :?:
http://moto.allegro.pl/am...2201790357.html
http://moto.allegro.pl/27...2194084112.html

Podstawowa sprawa: czy te KYB są made in Japan czy Czech Republic - jeśli są czeskie to zapomnij o nich czym prędzej :)

milo - 18-03-2012, 11:47

komarsnk napisał/a:
Podstawowa sprawa: czy te KYB są made in Japan czy Czech Republic - jeśli są czeskie to zapomnij o nich czym prędzej

Jak je rozpoznać ? sprzedawca zapewne będzie zapewniać że orginał made in japan

robertdg - 18-03-2012, 11:50

Zapoznajcie się dokładnie z tematem a nie siejcie paniki informacyjnej, napewno jest napisane które sa japońskie, a które czeski.
Hugo - 18-03-2012, 11:58

milo, bierz Tokico.
milo - 18-03-2012, 12:12

Hugo napisał/a:
milo, bierz Tokico.

Olejowe lepsze ?

bluecard88 - 18-03-2012, 12:53

Witam. Mam male pytanie, gdyz zalozyłem sobie już felgi na lato ( R18, opona 35 profil) lecz strasznie mało wypełniło mi to nadkole( chodzi o przod, bo z tylu jest idealnie), co nie ukrywam że sie ostro zdziwiłem. I tu moje pytanie czy zwykły amortyzator ma jakoś regulacje? czy mogę jakoś opuścic ten przod? czy jedyne rozwiazanie to sportowe sprezyny? i jesli w gré wchodzá sprézyny to czy mogé opuscic jedynie przod o jakies 3-4cm a tyl zostawic standard czy nie zabardzo to zda egzamin? z gory dzieki.
milo - 18-03-2012, 13:03

bluecard88 napisał/a:
I tu moje pytanie czy zwykły amortyzator ma jakoś regulacje?

Nie ma regulacji
bluecard88 napisał/a:
( R18, opona 35 profil) lecz strasznie mało wypełniło mi to nadkole(

Wrzuć fotkę jak to wygląda

bluecard88 - 18-03-2012, 13:13

Na chwile obecna mam tylko takiá fotke ( troche saba jakosc) ;
http://img269.imageshack..../imag0071yq.jpg
http://img214.imageshack..../imag0074tt.jpg
Mam mozliwosc zakupu tanio sportowych sprezyn ale od sedana , no ale mysle ze przod by pasowal. Na zdjeciach ta przestrzen nie wyglada tak strasznie ale w rzeczewistosci wygláda to poprostu gupio .

milo - 18-03-2012, 13:17

Faktycznie duża przestrzeń :!:
bluecard88 - 18-03-2012, 13:30

milo napisał/a:
Faktycznie duża przestrzeń :!:

Dokładnie:) to wygląda na tym aucie jak 15 a nie 18 cali heh. Trochę się zszokowałem po założeniu ale cóz trzeba opuścić przód o jakies 30mm i powinną być lepiej:)

milo - 18-03-2012, 13:43

bluecard88 napisał/a:
Dokładnie:) to wygląda na tym aucie jak 15 a nie 18 cali heh. Trochę się zszokowałem po założeniu ale cóz trzeba opuścić przód o jakies 30mm i powinną być lepiej:)

Zobacz jaka masz przestrzeń miedzy miedzy podwoziem ( osłoną ) a jezdnią ile cm ?
Podobno są krótsze amortyzatory oznaczenie GR było gdzieś na forum

Tu http://forum.mitsumaniaki...zatory&start=15

bluecard88 - 18-03-2012, 13:56

milo napisał/a:
bluecard88 napisał/a:
Dokładnie:) to wygląda na tym aucie jak 15 a nie 18 cali heh. Trochę się zszokowałem po założeniu ale cóz trzeba opuścić przód o jakies 30mm i powinną być lepiej:)

Zobacz jaka masz przestrzeń miedzy miedzy podwoziem ( osłoną ) a jezdnią ile cm ?
Podobno są krótsze amortyzatory oznaczenie GR było gdzieś na forum

Tu http://forum.mitsumaniaki...zatory&start=15

Wielkie dzięki za link:) kurcze to wychodzi na to że same spręzyny nie wchodzą w gre? A szkoda bo amortyzatory z przodu mam jeszcze 84% ( w grudniu) więc szkoda ich zmieniać. Wieć w takim razie pewnie nic z tym nie zrobie bo i tak ostatnio sporo kasy pakuje w gala, a jeszcze amory to będzie juz grubo:P Ma ktos jakieś inne rozwiazanie czy tylko i wyłącznie zestaw sprezyny i amory?

komarsnk - 18-03-2012, 14:02

robertdg, nie rozumiem o jakiej panice mówisz. Problem w tym, że na aukcji nie jest napisane gdzie są produkowane. Jedynym rozwiązaniem jest dopytanie się sprzedawcy co jest wytłoczone na amortyzatorze - tyle.
Hugo, a ja powiem "bierz Kayaba" :mrgreen: każdy chwali to co ma :p jeśli KYB będzie japońska to jest to jakość oryginału (tak jak Tokico) :biggrin:
bluecard88, bo tam powinieneś dać trochę wyższy profil ale niewiele to pewnie zmieni. Miałem tą samą sytuację - przód sterczał do góry i wyglądało to pokracznie... :?
Zmieniłem sprężyny z przodu na Eibach i teraz jest miodzio :mrgreen:
milo, nie znam sytuacji z autopsji ale na chłopski rozum aby założyć amortyzator o krótszym skoku to trzeba mieć też krótszą sprężynę bo na 100% dojdzie do uszkodzenia amortyzatora.

[ Dodano: 18-03-2012, 14:04 ]
bluecard88 napisał/a:
kurcze to wychodzi na to że same spręzyny nie wchodzą w gre?

Bez najmniejszego problemu zakładasz krótsze sprężyny do seryjnych amortyzatorów.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group