To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[07-XX]Lancer CYxA Ogólne - [CY3A 1.8] SPALANIE WERSJI 1.8 - opinie

Lestat - 04-11-2009, 14:41

Ja tez juz sie nie moge doczekac mojego Lancerka - ale on dopiero 11 ma teoretycznie przyplynac - za to przy dystrybutorze bede rzadziej ;-)
bulapol - 04-11-2009, 19:42

Ja odebrałbym swój terminowo (5 listopad) gdyby nie to, że wyjeżdżam i nie będzie mnie przez tydzień... generalnie już stoi na parkingu i czeka na doposażenie... ale i tak nie mogę się doczekać :O
zelu - 04-11-2009, 20:03

Ja dokładnie jeszcze nie wyliczałem ile mi spala bo średnio mnie to interesuje :p jest spragniony to go tankuje :) wg komputerka w mieście spala mi ok 8-8,5L (głownie trasa toruńska rano luźno wieczorem w korku), a w trasie spala mi... spala ok 9L xD jak emeryt nie jeżdżę lubię ten pomruk przy 5tys obr :)
filippoz - 05-11-2009, 00:33

co do tego szybkiego migania podczas pojawienia się rezerwy na wyświetlaczu i wołania o tankowanie to po raz 1 udało mi się zatankować więcej nić 54.00l a zatankowałem 54.14 :twisted: szczerze mówiąc wydawało mi się że już jest tak tyci tyci z tym paliwem a tam było jeszcze ponad 4 litry czyli jakieś 45km. zawszę leje pod sam korek, przynajmniej dokładnie wiem ile pali i na jak długo mi benzyna wystarczy.


Nie ma co płakać nad tym spalaniem, ile wypije tyle trzeba wlać. może to przez to że robie małe przebiegi roczne, max 20-23tys km wiec aż tak to nie boli. Jakbym robił ponad 35 to pewnie bym narzekał :D a tak widziały gały co brały i są mega zadowolone :)

zresztą calą historię spalania mam na MotoStacie ;-)

piomic - 05-11-2009, 07:08

filippoz napisał/a:
zatankowałem 54.14
Raz mi się udało 55,2. Atak zimy z października odciął prąd i dopiero czwarta stacja była czynna, od szybkiej rezerwy musiałem zrobić jakieś 40-50km.
Lestat - 05-11-2009, 07:16

Ja spalaniem sie tez nie martwie - no ale ja tankowac bede gnojowke - wiem wiem jestem nieekologiczny :-)
risc - 05-11-2009, 08:07

Ja przeważnie tankuje jak zapala się "druga" rezerwa - wyniki tego są różne, zawsze tankuje pod korek. Wczoraj od momentu zapalenia się "drugiej" rezerwy przejechałem jeszcze dokładnie 10km i weszło 51.86l tak że wchodzi troszkę więcej niż 6l. Przy przedostatnim tankowaniu po zapaleniu "drugiej" rezerwy przejechałem jeszcze ~50km stąd wynik 54.17l Wyniki tankowań tak jak filippoz mam udokumentowane na motostat.pl

Pozdrawiam,
risc

krig - 06-11-2009, 22:09

CO to nie to samo co CO2 i nie będę tłumaczyć istotnej i letalnej różnicy między tymi związkami dla skromnego człowieka (różnice tę tłumaczą nauczyciele w szkole podstawowej). Czepiłem się tych spalin, bo pisanie czy lepsze, gorsze, bardziej śmierdzące są spaliny z diesla czy benzyny jest bez sensu jeśli oba produkty spełniają normy Euro IV.
tomekrvf - 07-11-2009, 20:32

krig napisał/a:
Czepiłem się tych spalin, bo pisanie czy lepsze, gorsze, bardziej śmierdzące są spaliny z diesla czy benzyny jest bez sensu jeśli oba produkty spełniają normy Euro IV.

Norma Euro IV dla diesla i benzyny jest różna - bardziej liberalne wymagania dla diesla.
http://en.wikipedia.org/w...ssion_standards

Lestat - 09-11-2009, 12:29

Rany boskie wezcie sie przesiądźcie na rowery albo na samochody na prad...dla mnie to jest troche malo istotne (jak juz pisalem jestem nieekologiczny) to producent ma spelnic normy ktore wymyslily teższe glowy niz moja i tyle ;-) Zona jezdzi RAV 4 2.0 BZ i spala 11 l w cyklu mieszanym - duzo?malo? nie wiem samochod troche wazy i ma naped na 4 kola...sami ocencie
piomic - 09-11-2009, 21:56

ulrik napisał/a:
Zona jezdzi RAV 4 (...) ma naped na 4 kola
A nie jest tak, że ten napęd się przełącza na sam przód po przekroczeniu 40km/h?
jaca71 - 09-11-2009, 22:24

piomic napisał/a:
ulrik napisał/a:
Zona jezdzi RAV 4 (...) ma naped na 4 kola
A nie jest tak, że ten napęd się przełącza na sam przód po przekroczeniu 40km/h?

A potem dołącza tył gdy przód się ślizga? I jaka to frajda gdy takie cuda dzieja się na zakręcie :)

piomic - 10-11-2009, 09:43

Włanie nie bardzo widzę sens, ale w rodzinie mam roczną RAV4 i gość zię zarzeka, że 4x4 ma tylko do 40. Próbowałem doprecyzować, że może mu chodzi o blokadę dyferencjału, ale twierdzi, że o napęd. Jest mechanikiem więc chyba rozróżnia jedno od drugiego...
Orka25 - 10-11-2009, 18:32

witam wszystkich -jezdze miskiem od 3 tyg[ lancer SB, invite, czarny oczywiscie :lol: ]. Jazda mieszana, wiekszosc na malych odcinkach[3-10km], kiepskich drogach lub zatloczonych, stad szybkosci do 80-100km w porywach. Dzis drugi raz tankowalam do pelna[ po 2gim zoltym baku ]i- weszlo mi 48,89l tylko.[ a w/ g kompa mial jeszcze paliwka na 70 km] Spalil 7,68l- czyli mniej niz pokazywal komp o ok 0,8l. Nie jest zle .[/quote]
sla - 10-11-2009, 23:04

piomic napisał/a:
A nie jest tak, że ten napęd się przełącza na sam przód po przekroczeniu 40km/h?

Jest
W RAV4 nie ma ani reduktora, ani konwencjonalnego międzyosiowego mechanizmu różnicowego. Jego funkcję pełni sprzęgło elektromagnetyczne przy osi tylnej. W zależności od nawierzchni i woli komputera (uwzględnia stopień otwarcia przepustnicy, moment obrotowy i obroty silnika, przełożenie skrzyni biegów, prędkość i kąt skrętu kół) moment może trafiać w zmiennej proporcji na obie osie. Można też wymusić rozkład 50: 50 (blokada 4WD). Blokada działa jednak tylko do 50 km/h, powyżej tej prędkości układ napędowy zostaje rozłączony.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group