To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[07-XX]Lancer CYxA Techniczne - Instalacja gazowa - LPG - Lancer CYxA

tom12 - 12-06-2015, 18:24
Temat postu: instalacja
Witam,
Umówiłem się na montaz instalki do lancera. gazownik proponuje mi instalację Stag Q-Box plus na wtryskiwaczach Hana 2000 i reduktorze ACR01, wlew pod klapka, zbiornik w kole. Cena 3000zl. Waesztat: Katowice davanti.

Zapytanie czy warto taka instalacje zalozyć, moze sa jakies lepsze warianty?

John24 - 12-06-2015, 19:16

Uwierz ze to dobre podzespoly i spokojnie poradza sobie z obsluzeniem lancera. Wydajnosciowo ten zestaw podola na 100% Nic wiecej nie potrzeba
plecho1 - 13-06-2015, 22:33

Dobry zestaw i dobry warsztat ale na wszelki wypadek szepnij, że znasz ich z LPG-Forum :)
jaca87 - 14-06-2015, 11:10
Temat postu: Re: instalacja
tom12 napisał/a:
Witam,
Umówiłem się na montaz instalki do lancera. gazownik proponuje mi instalację Stag Q-Box plus na wtryskiwaczach Hana 2000 i reduktorze ACR01, wlew pod klapka, zbiornik w kole. Cena 3000zl. Waesztat: Katowice davanti.

Zapytanie czy warto taka instalacje zalozyć, moze sa jakies lepsze warianty?


Robiłem u nich instalacje do Octavi 1.6 mpi i jestem bardzo zadowolony ale do Lancera bez przystosowania do gazu odradzali w końcu z tego powodu zrezygnowałem.

tom12 - 16-06-2015, 15:23

dzisiaj odebrałem auto z instalką. zobaczymy jak się będzie sprawować. trochę mało miejsca w bagażniku. zbiera sie tak samo. wracałem autostradą przegazowałem do 200km/h. nie widze różnicy w dynamice.
dam znać po czasie jak to się sprawuje wszystko.
pzdr

plecho1 - 16-06-2015, 16:14

Jeśli będziesz regularnie serwisował instalację LPG i jeśli będziesz kontrolował luz zaworowy to nic niepokojącego nie powinno się zdarzyć.
piottrek05 - 02-07-2015, 16:25

Witam wszystkich forumowiczów :) !

Wątek gazu jest bardzo obszerny(72storny) ale mam ptanie co do silnika 1.6 mivec Lancer SB 11' czy ktos tam wstawiał gaz? Jak tak to jakiej firmy jak z serwisem i wypalaniem gniazd..
Jestem z Białegostoku dzwonilem dzis do AC i byłem osobiscie to niebardzo chcą założyc istalacje , pracowanik powiedział ,ze nie dostane gwarancji na silnik.. Bylem tez dzis w ASO głowica nie jest przystosowana do gazu.:(

Jeżeli już ten watek i zaytania są to przepraszam za spam ale nie mogłem znalesc.

POZDRAWIAM PIOTREK

mjsystem - 02-07-2015, 16:33

piottrek05 napisał/a:
Jestem z Białegostoku dzwonilem dzis do AC i byłem osobiscie to niebardzo chcą założyc istalacje , pracowanik powiedział ,ze nie dostane gwarancji na silnik.. Bylem tez dzis w ASO głowica nie jest przystosowana do gazu.:(
Po pierwsze, to masz chyba auto po gwarancji już?
Po drugie te silniki niezbyt lubią gaz. Decydując się na "podtlenek" 8) LPG musisz wiedzieć, że dojdzie Ci do kosztów eksploatacji regularna regulacja luzów zaworowych oraz wymiana/naprawa szklanek. Ale jak już w temacie wiele razy napisano - co kto woli :wink:

piottrek05 - 02-07-2015, 16:46

Tak Auto jest po gwaracji , kupiłem je od pierwszego własciciela . Robie dosc sporo km ok50-60tys rocznie dlatego oszczednosc by była znaczna. Jest mnóstwo watków o 1.8 ale o 1.6 dosc mało..

Czy ktos montował BRC ? czy STAG ? :)

ps. dopiero jak kupiłem auto zobaczyłem problem z gazem..

plecho1 - 02-07-2015, 23:18

Najważniejszy jest dobry i uczciwy gazownik bo taki założy właściwą instalację i dobrze ją wyreguluje. Czy to będzie instalacja oparta na sterowniku Stag czy też jakimś innym to nie ma większego znaczenia bo większość sterowników ma podobną funkcjonalność. Ważniejsza od sterownika jest reszta podstawowych podzespołów czyli reduktor i wtryskiwacze ale jak już pisałem wcześniej, dobry gazownik na pewno dobierze właściwe do silnika.
hedrik - 08-07-2015, 20:12

potwierdzam słowa 'plecho1' najważniejszy sprawdzony warsztat - bez tego ani rusz, co do samej instalacji to moim zdaniem lepsze będzie BRC, Stag już kiedyś był montowany w Mitsubishi ale wypadł bo zaczęło się coś dziać z silnikami i nie podano czy to była wina wadliwego montaży czy czegoś innego
Pereso - 09-07-2015, 20:12

Brc mają części jednego producenta, lepiej jest to dobrze wyregulować. Sam na tym jeżdżę i nie mam żadnego problemu. Reduktor dobierz geniusa i pomarańczowe wtryski, bo są lepsze. Możesz na tym śmiało dużo kilosów robić. Pozdro.
plecho1 - 09-07-2015, 20:45

A ja tam BRC bym nie montował bo mało gazowników to dobrze montuje i serwis pogwarancyjny jest bardzo drogi dodatkowo obecne BRC nie ma takiej jakości jak kiedyś co też widać po obecnych cenach tych instalacji. Instalacje oparte na polskich podzespołach wcale nie są gorsze i wcale nie ma znaczenia że elementy pochodzą od różnych producentów. Najważniejszy jest dobry i uczciwy gazownik który dobierze właściwe podzespoły i dobrze je zamontuje i wyreguluje.
RalfPi - 09-07-2015, 21:33

Ja jeżdżę od 90kkm na BRC Sequent 24- Edit by modRafałku, nie piszemy takich rzeczy na forum, nawet, jeśli było to w Niemczech :axe:

Póki co nic nie robiłem (oprócz wymiany filtrów) - więc chyba to kwestia gazownika.

hedrik - 10-07-2015, 12:45

Ale jak jest instalacja dobrze zamontowana i wyregulowana (dobry i uczciwy gazownik), a silnik nie był/nie jest zajechany, układ zapłonowy ok, to co się może stać? Wiadomo że są części które się z czasem wyrabiają lub elementy eksploatacyjne które należy raz na jakiś czas wymienić. Jeśli chodzi o serwis pogwarancyjny to czasami też dobrze zgłębić temat - czasami zamiast wymiany całego reduktora wystarczy kupić komplet naprawczy ok 100 zł, wtryskiwacze można zastąpić tańszymi np ALBA za ok 300 zł, więc drogo nie jest. A gazownik jeżeli jest uczciwy to dobrze doradzi, żeby klient był zadowolony i go polecił. A nieuczciwość w tej branży nie popłaca


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group