To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [FAQ] Rozrząd i serwis w Galancie EAxx

polaff - 23-11-2012, 22:24

Krzyzak, tylko ciekawe ile taki "nie padnięty" jeszcze podziała.
Marcino - 24-11-2012, 00:20

Krzyzak napisał/a:
Marcino, w razie czego mam u siebie nówkę od Japaneze - kupiłem ponad rok temu, ale mój oryginał się jeszcze trzymał, więc nie zmieniałem
resztę gratów (uszczelniacze, pompa, pasek) będziesz musiał kupić
ztcw to Marek nie ma do V6 pasków SUN tylko Conti - ja kupiłem we Wrocławiu SUN a resztę brałem od niego

Krzyżak,
Odezwę sie więc do Ciebie jak bede miał problem. Dzięki za info odnośnie części. W tym tyg, i tak nic nie pdziałam bo koncze walkę z rdzą i mam wyjazd służbowy....
Pozdrawiam

Krzyzak - 24-11-2012, 21:49

polaff napisał/a:
Krzyzak, tylko ciekawe ile taki "nie padnięty" jeszcze podziała.
prawdę mówiąc, to zawsze jest zagadka - znam przypadek, gdzie ori napinacz po 380 tkm był spoko i potem auto zostało sprzedane
Marcino - 25-11-2012, 00:04

Krzyzak napisał/a:
polaff napisał/a:
Krzyzak, tylko ciekawe ile taki "nie padnięty" jeszcze podziała.
prawdę mówiąc, to zawsze jest zagadka - znam przypadek, gdzie ori napinacz po 380 tkm był spoko i potem auto zostało sprzedane


W silniku 2.5 v6???
A czy jak padnie i się szybko zdiagnozuje to można zmienić tylko napinacz bez paska?
Pozdrawiam

Krzyzak - 25-11-2012, 21:16

Marcino napisał/a:
W silniku 2.5 v6???
nie, to był akurat diesel 2.0
Marcino napisał/a:
czy jak padnie i się szybko zdiagnozuje to można zmienić tylko napinacz bez paska?
można - tylko trzeba założyć pasek tak, by się kręcił w tym samym kierunku
polaff - 26-11-2012, 06:25

Krzyzak napisał/a:
tylko trzeba założyć pasek tak, by się kręcił w tym samym kierunku

dlaczego?

deejay - 26-11-2012, 19:00

polaff napisał/a:
Krzyzak napisał/a:
tylko trzeba założyć pasek tak, by się kręcił w tym samym kierunku


dlaczego?


Bo tak kaze technologia tj. min. takiej operacji , bo tak naprawdę zaleca sie technologicznie założyc nowy pasek .

polaff - 26-11-2012, 19:13

deejay napisał/a:
zaleca sie technologicznie założyc nowy pasek
dlatego, że znam tą teorię pytałem.
deejay - 26-11-2012, 19:17

Lektura dla mniej wtajemniczonych :wink:

http://www.gates.com/Pola...cation_id=19071

Marcino - 26-11-2012, 21:32

a łatwo zdiagnozować padnięty napinacz?... moze nie warto ryzykowac za 250zł.
Krzyzak - 26-11-2012, 21:42

Cytat:
a łatwo zdiagnozować padnięty napinacz?
wszystko masz w manualu - naciskasz na trzpień 20kg i jak się ugnie o max. milimetr, to jest OK
w praktyce - jak pisałem - tylko raz spotkałem się z padniętym napinaczem i był "amen" - czyli trzpień całkowicie luźny
ps. Marcin - ja płaciłem 280 zł

Marcino - 26-11-2012, 22:09

chodzi mi o napinacz już zamontowany w samochodzie, czy coś stuka? czy np pasek rano jak nie odpalany silnik jest "lużny". Coś kojarze ze był taki problem, chyba ktoś opisywał nawet..
davorph - 03-12-2012, 09:52

Witam
Czy orientuje się ktoś gdzie dostanę obudowę rozrządu (dół) do galanta '99 (benzyna/2.0/136KM),najlepiej używkę?Bardzo proszę o pomoc

polaff - 03-12-2012, 10:04

davorph, na znanym serwisie aukcyjnym
davorph - 03-12-2012, 12:31

Sprawdzałem ale nie ma do mojego a w hurtowni 528zł i 3 tygodnie czekania


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group