Nasze Miśki - Mitsubishi Colt Mirage Cyborg-R
tresorex - 14-09-2016, 21:34
Poszukałem po numerze MB i pokazało takie:
http://www.gasgoo.com/sho...ts/1673740.html
Kleju - 15-09-2016, 08:05
Masz rację W tamtym roku cały tył wymieniałem, sprawdziłem po zamówieniu, faktycznie 260
macieekg - 15-09-2016, 08:49
Wow, nie wiedziałem, że ten temat jeszcze żyje
ATS'y kozackie, klasyka - fajna lekka mocna felga do upalania.
Kleju, to będzie w końcu kiedyś to strojenie?
Kleju - 15-09-2016, 09:21
macieekg napisał/a: | Wow, nie wiedziałem, że ten temat jeszcze żyje ... |
Temat żyje, nawet jeździ
macieekg napisał/a: | Kleju, to będzie w końcu kiedyś to strojenie? |
hehe też na to czekam zawsze coś wypadnie... Wszystkie graty już mam (przepustnica 63mm, układ paliwowy-regulator, listwa, końcówki itd). Mam nadzieje, że na nowy sezon będzie już wystrojone
Kleju - 27-03-2017, 22:19
Cytat: | ...Mam nadzieje, że na nowy sezon będzie już wystrojone |
No nie jest wystrojone U mnie jest jak w jakimś telewizyjnym tasiemcu, "akcja" toczy się wolno... A poza tym szybko skończę i co będę robił?!
Ale małymi kroczkami do przodu
Pasek na dniach wymienię
tresorex - 27-03-2017, 22:36
Panie, a co to? Ile to daje kunia?
Kleju - 28-03-2017, 08:54
tresorex napisał/a: | Panie, a co to? Ile to daje kunia? |
Sprzedawca zapewniał, że +20KM Trochę droższe niż chip z allegro
A tak na serio
- mój pasek rozrządu ma już ponad 5 lat, więc wypada go już zmienić, więc wpadł kevlarowy
- a to pod maską, to amortyzator silnika Takie ustrojstwo, żeby trochę "usztywnić" ruchy silnika przód-tył A poza tym, zawsze mi się to podobało
Krzyzak - 28-03-2017, 10:31
Kleju napisał/a: | więc wpadł kevlarowy | marketing - wszystkie paski rozrządu mają w środku taśmy z kevlaru - nawet te najtańsze
spal stary to zobaczysz...
Kleju - 23-04-2017, 15:56
Krzyzak napisał/a: | Kleju napisał/a: | więc wpadł kevlarowy | marketing - wszystkie paski rozrządu mają w środku taśmy z kevlaru - nawet te najtańsze
spal stary to zobaczysz... |
O nie Mój świat się zawalił... A tak szczerze, nawet nie wiedziałem No i ten jest niebieski Będzie pasował pod maską
Z nowości mitsu zaliczyło track day na torze Silesia Ring w Kamieniu Śląskim
Baaaardzo fajny obiekt, tor szeroki na 12m, pełna obsługa sędziowska, pomiar czasu on-line i wiele innych zalet. Długa prosta o długości ponad 700m to niezły test dla hamulców, przy wyhamowaniu ze 170km/h do 40km/h Jedno do czego było można się doczepić to pogoda... Na początku deszcz i zimno. Deszcz ustał, tor przesechł ale zimno dalej było (+-3stC).
mkm - 23-04-2017, 17:42
Jakieś czasy, porównania...
Kleju - 24-04-2017, 09:36
mkm napisał/a: | Jakieś czasy, porównania... |
Na razie bez szału Było 5 sesji po 20min jazdy. Trzy pierwsze sesje mokry tor, 4 sesja ok najlepszy czas i na 5 sesję zabrakło benzyny 50l paliwa wyjeżdżone i zrobione 140km na torze
Wnioski:
- semi-slick przy temp +-3stC nie klei , tak samo przy mokrym torze.
- na prostej brakowało mocy
- duże braki w technice na szybkim torze (idealne przejechanie zakrętów, ustawienie się na torze itd). To nie Rakietowa, Wyrazów czy inne pojeżdżawki i kręcenie się wokół pachołków, gdzie tor jest wąski, dużo kręcenia, prędkości małe...
- całe auto i wszystkie układy spisały się na idealnie (hamulce, silnik, zawieszenie OK)
Czasy i "konkurencja" w mojej grupie:
Wpisałem się już na 25 czerwca na kolejny Track Day. Mam nadzieję, że pogoda wtedy dopisze, czeka mnie wymiana opon i wtedy zobaczymy jak pójdzie Na torze jest też możliwość przejechania jednej sesji z instruktorem (zawsze to jakiś mistrz polski itp), który jako pasażer tłumaczy jak to płynnie przejechać i na bank z tego skorzystam
Kleju - 23-06-2017, 10:11
Spy foto
Fragu - 23-06-2017, 10:31
No to teraz na kajtki !
Gdzie robisz/robiłeś ?
Ziemba. - 24-06-2017, 13:12
Uuuu a już myślałem, że będzie fajny oryginalny young timer
Kleju - 24-06-2017, 21:13
Fragu napisał/a: | No to teraz na kajtki !
Gdzie robisz/robiłeś ? |
Żadnych kajtków Robi się w Baq Garage.
Ziemba. napisał/a: | Uuuu a już myślałem, że będzie fajny oryginalny young timer |
Nigdy nie było takiego zamysłu Auto od początku miało służyć do zabawy na torze
Największym plusem i minusem Mitsu jest jego "nietypowa" wersja To, że jest tak rzadki, jest przez to w ogóle nie znany Nie widziałbym sensu zrobienia go na 100% oryginał, bo i tak 99% osób powiedziałoby, że to zwykły colt Więc teraz większa frajda użytkować to auto na torze i z uśmiechem na drodze
|
|
|