To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - EA:20016A13A69AT

inq - 15-06-2015, 13:37

Fragu napisał/a:
A gdzie tam, przy moim wzroście siedzi mi się super...pozycja za kierownicą jest dużo lepsza niż w galancie (reg. kierownicy w 2 płaszczyznach), w drugim rzędze miejsca trochę mniej, ale 2 osoby o wzroście do 180cm pojadą bez większych problemów

Nie wiem ile masz wzrostu, ja przy 193cm siedziałem w tym średnio. Pozycja inna niż w Galancie, ale jakby ciaśniej, ale ogólnie do przyzwyczajenia. Te dwie osoby z tyłu to na krótką trasę bo za mną musiałyby trzymać nogi w mega rozkroku na zewnątrz fotela.

Ogólnie V50 są fajne bo takie zwarte, ale jak dla mnie za ciasne. Znajomi mieli z takim motorem, ale okazało się, że poprzedni właściciel mocno go przegrzał i swapowali na chyba 2.0. Latają już chyba z 3 lata bezawaryjnie.

Niech się sprawuje :) i za dużo nie kosztuje... :twisted:

Fragu - 15-06-2015, 14:20

196cm..i sam za sobą od biedy usiąde tak na 200km powiedzmy...ale wiadomo każdy inaczej postrzega przestrzeń czy pozycję za kierownicą. Mi tutaj siedzi się bardzo wygodnie, i fotel wygodniejszy i pozycja lepsza. W Galancie bardzo mi brakowało 2 osiowej regulacji kierownicy.

Też licze na to, że za często nie będzie się psuła...ale jako, że to klekot(swoją drogą wyciszenie jest spoko) to sobie assistance wykupie ;)

mjsystem - 15-06-2015, 14:27

Łukasz. Ja Cię proszę. Załóż normalnie nowy temat na nasze "niemiśki" :P
W V70 siedziałem jak król, w V50 mniej wygodnie. Ale... co kto lubi :wink:

Fragu - 15-06-2015, 14:30

ee tam, nie ma co zakladać bo nie będe modził :)
mjsystem - 15-06-2015, 14:33

Fragu napisał/a:
nie ma co zakladać bo nie będe modził
Jak nie, skoro chcesz wymieniać kierownicę i amelinium? 8)
inq - 15-06-2015, 14:34

Oj no jakaś końcówka czy inne łączniki będą modzone na pewno :) Temat musi być :D
mjsystem napisał/a:
W V70 siedziałem jak król

Za kierownica owszem, wygodnie. Z tyłu to jak w Galancie.

mjsystem - 15-06-2015, 14:36

inq napisał/a:
Z tyłu to jak w Galancie.
Z tyłu nie siadam, to nie wiem :scratch:
Fragu - 15-06-2015, 14:39

Napiszę tak: z pełną świadomością kupiłem klasę kompakt, siedziałem już wcześniej w s40, w c30 i taka przestrzeń mi odpowiada i wystarcza :)

W tygodniu zrobię jakieś foty to założę temat...ale zdjęć wew póki co nie będzie ;)

mjsystem - 15-06-2015, 14:49

Fragu napisał/a:
.ale zdjęć wew póki co nie będzie
No weź posprzątaj :P
eggforever - 18-06-2015, 23:45

heh, od dwóch miesięcy szukałem v50 lub saaba 9-3 jako następcy dla galanta, tak się bujałem, że zrezygnowałem z poszukiwań i wymieniłem rozrząd, olej, filtry... V50 jest mały ale też się tym nie zraziłem. Przypadkiem trafiła się hanka accord na którą normalnie bym sobie nie mógł pozwolić i niestety mój galant też będzie szukał nowego właściciela...

gratki, będę obserwował jak się sprawuje

vrangsinn - 19-06-2015, 10:27

Jezdze Galem krótko po dopiero 1 rok i 2 miesiące, ale powiem wam szczerze ze absolutnie nie mysle o zmianie auta mimo jego jakis tam wad (także mam nadkola na reparaturki, konserwa juz byla, a trzeba ja jeszcze poprawic), hamulce wymieniłem komlet na przednia i tylną oś i wkoncu hamuje jak normalne auto (mam jeszcze golfa 4 1.9 tdi i on hamuje jak zyleta nawet jak ma juz blachy nie klocki :wink: ), fakt faktem nie mam problemu z popychaczami ani niektorymi czestymi przypadlosciami na forum ale absolutnie nie z irytowal mnie Gal na tyle by myslec o zmianie, juz mialem nawet okazje wymienic go na passata b6 w kombi od tescia w prezencie za to co bym dostal za sprzedaz swojego ale powiem wam ze ani mysle. Dla mnie osobiscie Mitsu jest na tyle prostym autem ze taki laik jhak ja sobie radzi z wiekszoscia rzeczy co trzeba w nim zrobic, a frajda z jazdy ogromna. Moim zdaniem i tak Galanty to baaardzo nie doszacowane auta sa...Przypadlosci obecnych "nowoczesnych" diesli sa tak meczaca ze osobiscie nie widze siebie w aucie z 2013 roku i wyzej o przebiegu 150 tys +, skarbonki bez dna.... (mam kontakt w pracy ze służbowkami, głownie z koncernu VAG), jedyna taka prawdziwa róznica w klasie i wogole to dla mnie wyciszenie, tutaj Mitsu kompletnie wtopilo jak na auto majace rywalizowac w klasie z bmw czy audi w tamtym okresie, nie mowiac juz o dzisiejszych, aczkolwiek u mnie i tk muzyka wszystko zagłosza... :mrgreen: :mrgreen:
Fragu - 19-06-2015, 10:33

Ale o co chodzi? :D

Przecież ja nie narzekałem na Gala, ba bardzo mi się podobał i byłem z niego baaardzo zadowolony :) Sprzedał się i już, bywa. Teraz mam vołovine i albo będę z niej zadowolony, albo nie...a zmienie zapewne jak zwykle po 2 latach. Bo lubię :)

vrangsinn - 19-06-2015, 10:36

Fragu napisał/a:
Ale o co chodzi? :D

Przecież ja nie narzekałem na Gala, ba bardzo mi się podobał i byłem z niego baaardzo zadowolony :) Sprzedał się i już, bywa. Teraz mam vołovine i albo będę z niej zadowolony, albo nie...a zmienie zapewne jak zwykle po 2 latach. Bo lubię :)


a jakos tam poplynolem czytajac watek.... :twisted: :twisted:

arturj123 - 21-06-2015, 08:57

vrangsinn napisał/a:
mam jeszcze golfa 4 1.9 tdi i on hamuje jak zyleta nawet jak ma juz blachy nie klocki :wink:


Właśnie VW ma takie czule ustawione pompy serwo, że lekkie muśnięcie i można zęby stracić. Może zdawać się, że są naprawdę świetne te hamulce, ale czy to się przekłada na drogę hamowania? Nie wydaje mi się.
Co bym pochwalił odnośnie hamulców w VW? W Borze ciekawa jest konstrukcja ręcznego, nie ma tarczobębnów - wg mnie lepsze rozwiązanie.

Sory za OT

Rafal_Szczecin - 21-06-2015, 12:53

arturj123 napisał/a:
W Borze ciekawa jest konstrukcja ręcznego, nie ma tarczobębnów - wg mnie lepsze rozwiązanie.


v50 ma tak samo



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group