To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [FAQ] Rozrząd i serwis w Galancie EAxx

polaff - 11-12-2012, 21:10

Nie kumam powodów Waszych problemów - ja miałem zamontowany największy syf - Gates - i bez żadnego problemy polatał ~~ 100 kkm oglądałem go po demontażu - żadnych pęknięć, czy siepiących się (jak to w GAtes bywa) nitek.
robertdg - 11-12-2012, 21:53

polaff, my tu o rzędówkach gaworzymy, balans ze względu na skromną konstrukcje i pracę jaką wykonuje chyba najbardziej dostaje po "nitkach" dlatego wygląda najgorzej z całej reszty, pasek główny jako tako nienajgorzej
Hugo - 11-12-2012, 21:54

Teraz też mam Gates'a (pasek główny), sygnowany logo Mitsubishi, czyli takie montują w serwisie. A balans znowu założyłem Mitsuboshi, bo nie wiedziałem jaki inny może być dobry i ogólnodostępny.
robertdg - 11-12-2012, 21:57

Hugo napisał/a:
A balans znowu założyłem Mitsuboshi, bo nie wiedziałem jaki inny może być dobry i ogólnodostępny.
Ja testuje Dayco
Krzyzak - 12-12-2012, 09:07

Hugo napisał/a:
Główny czy balans?
oba, do E32 są spokojnie oba dostępne
jeszcze udało mi się załapać zestaw z wyprzedaży IC (2 paski, 2 rolki) w cenie 65 zł a nie 220 jak standardowa
balans miał jeszcze stary znaczek Mitsuboshi i napisy made in japan, więc podejrzewam, że produkcja sprzed 10 lat :)

robertdg - 12-12-2012, 10:41

Krzyzak napisał/a:
balans miał jeszcze stary znaczek Mitsuboshi i napisy made in japan, więc podejrzewam, że produkcja sprzed 10 lat :)
Czyli tak jakby kupić przeterminowaną prezerwatywe
Krzyzak - 12-12-2012, 11:35

robertdg napisał/a:
Czyli tak jakby kupić przeterminowaną prezerwatywe
ale kewlar się nie starzeje... a latex już tak
zobaczymy :)
miałem nowy pasek od Japaneze, ale się 2-gi raz w swojej karierze pomylił i dał mi 66 zębów zamiast 55 i dlatego wziąłem ten z zestawu
jak do tej pory na Mitsuboshi się nie zawiodłem - kiedyś tylko pasek balansu Conti u Sambremana po przebiegu 60 tkm oglądaliśmy, to się zęby kruszyły przy skręcaniu o 90*
ale w innych firmach tego nie zauważyłem

Funny_igor - 12-12-2012, 18:52

robertdg napisał/a:
Ja testuje Dayco

Też testuję Dayco, narazie skromne 20tyś więc wszystko przede mną.

rafaloGLS - 12-12-2012, 23:43

Czy pompa wody chodzi na rozrzadzie? Gal 2.0 97 100kw Jeśli nie to nie ma sensu jej wymieniac skoro nie przecieka, przynajmniej tak mi sie wydaje
deejay - 12-12-2012, 23:49

Cytat:
Czy pompa wody chodzi na rozrzadzie?


Nie, jest napedzana paskiem od alternatora .

robertdg - 13-12-2012, 08:14

rafaloGLS napisał/a:
Jeśli nie to nie ma sensu jej wymieniac skoro nie przecieka, przynajmniej tak mi sie wydaje
I tak trzeba ściągać rozrząd aby wymienić pompe
AteC - 15-12-2012, 20:43

Koledzy, mam pilną sprawę. Dziś odebrałem miśka z warsztatu, w którym wymieniali rozrząd silnik 2.0 136km 99 rocznik. Auto po odpaleniu pracuje prawie równo, niestety po przejechaniu około 2 kilometrów zapala się zółta kontrolka engine check i auto traci moc, silnik zaczyna się trząść. Po wyłączeniu silnika i ponownym odpaleniu proces powtarza się jak wyżej napisałem. Wcześniej się to nie zdarzało. Możecie coś podpowiedzieć??? :doubt:
wyderka - 15-12-2012, 20:48

wymrugaj błędy, może czegoś nie podpieli
AteC - 15-12-2012, 21:49

Czytam teraz wątek, bo nie daje mi to spokoju, po rozmowie z mechanikiem dowiedziałem się, że prawdopodobnie nie zablokował wałka balansowego śrubokrętem w bloku (zgodnie z manualem) tylko ustawił paski i zębatki na znaki i poskładał w całość. Czy to może powodować takie objawy drgania silnika?
Hugo - 15-12-2012, 21:51

AteC napisał/a:
Czy to może powodować takie objawy drgania silnika
Jak najbardziej.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group