To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Mitsubishi Colt Mirage Cyborg-R

mkm - 25-06-2017, 11:24

Ziemba. napisał/a:
Uuuu a już myślałem, że będzie fajny oryginalny young timer :?

i będzie 8)
Nie zapominajmy, że w latach 90-tych w Japonii był Puchar Cyborga, więc wersje torowe były :wink:

tresorex - 26-06-2017, 13:44

Dobrze, że jest do czego spawać tą klatkę bo w CA to nie takie oczywiste ;)
Maciejos - 26-06-2017, 16:03

Ziemba. napisał/a:
Uuuu a już myślałem, że będzie fajny oryginalny young timer :?


Podbijam. Mnie również zrobiło się jakoś smutno jak zobaczyłem zdjęcia montowanej klatki. Obserwowałem tego Sajborga na CM, MM i FF i jakoś nie przeszło mi przez głowę, że skończy jako "auto do wyścigów".
Też wolałbym Go ("Go" specjalnie z dużej litery) widzieć jako rzadko spotykanego (PL) youngtimera.

Fragu - 26-06-2017, 19:48

Toż to tylko maly rollbar :D
Kleju - 26-06-2017, 20:42

Fragu napisał/a:
Toż to tylko maly rollbar


Otóż to :) To nie będzie rozbudowana klatka na całe auto. Tylko rollbar za siedzeniami, może nie taki mały ;) I spokojnie samochód nagle nie będzie upalany na każdej imprezie amatorskiej :D Nic się nie zmieni, 1-2 wypady na tor rocznie 8)

Maciejos - 26-06-2017, 23:14

Kleju, No to kamień z serca mi spadł, jak to się mawia :-) A tak poważnie (bo to przecież Twoje auto i możesz robić z nim, co chcesz), to spora część ludzi obserwujących Twój wątek zaczynała przygodę z Mitsu właśnie od Colta. Podejrzewam, że większość od modelu CA0. Cyborg to topowa wersja tego modelu. Wielu z nas śniło, żeby chociaż raz w życiu przejechać się Sajborgiem i zobaczyć, jak wskazówka na obrotomierzu przekracza magiczne 9000 - także nie dziw się, że część z forumowiczów przeżywa wszelkie modyfikacje Cyborga bardziej od Ciebie :-) No, przynajmniej ja tak mam :-)
Kleju - 27-06-2017, 09:15

Maciejos napisał/a:
...zaczynała przygodę z Mitsu właśnie od Colta. Podejrzewam, że większość od modelu CA0...


A później wyrastali z CA0 i kupowali galanty :mrgreen: A ja zostałem przy colcie :biggrin:

Się spawa ;)

Fragu - 27-06-2017, 09:21

No to będzie można dachować z czystym sumieniem :P :P :lol:

Z ciekawości - jaki koszt?
Ja zimą planuję zrobić pełną klatkę.

Kleju - 27-06-2017, 09:48

Fragu napisał/a:
...Z ciekawości - jaki koszt?...


około 1500zł

Kleju - 03-07-2017, 13:10

Rusztowanie już gotowe :wink:

Fragu - 03-07-2017, 13:34


Kleju - 17-07-2017, 21:59

Dzięki Fragu ;)

A tak się prezentuje cała:










Rollbar czy półklatka jest zbudowana zgodnie z załącznikiem "J" regulaminu FIA, więc jakbym chciał rozbudować do pełnej klatki to można działać :wink:

Teraz tylko upalać :mrgreen:

tresorex - 18-07-2017, 10:24

Ciekawe jak usztywni plastelinowe CA :D Oby nigdy nie była potrzebna ta klatka :)
Fragu - 18-07-2017, 10:28

tresorex napisał/a:
plastelinowe CA


Dlaczego plastelinowe? CA wydaje się całkiem sztywnym autem.

tresorex - 18-07-2017, 22:29

W większości pęka próg pod uszczelką drzwi pasażera koło krancowki. Do tego jak miałem ca to było czuć jak buda pracuje przy zjezdzaniu z wysokiego krawężnika. Było wtedy słychać jak plastiki w środku pracują.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group