Nasze Miśki - Mitsubishi Colt Mirage Cyborg-R
mkm - 25-06-2017, 11:24
Ziemba. napisał/a: | Uuuu a już myślałem, że będzie fajny oryginalny young timer |
i będzie
Nie zapominajmy, że w latach 90-tych w Japonii był Puchar Cyborga, więc wersje torowe były
tresorex - 26-06-2017, 13:44
Dobrze, że jest do czego spawać tą klatkę bo w CA to nie takie oczywiste
Maciejos - 26-06-2017, 16:03
Ziemba. napisał/a: | Uuuu a już myślałem, że będzie fajny oryginalny young timer |
Podbijam. Mnie również zrobiło się jakoś smutno jak zobaczyłem zdjęcia montowanej klatki. Obserwowałem tego Sajborga na CM, MM i FF i jakoś nie przeszło mi przez głowę, że skończy jako "auto do wyścigów".
Też wolałbym Go ("Go" specjalnie z dużej litery) widzieć jako rzadko spotykanego (PL) youngtimera.
Fragu - 26-06-2017, 19:48
Toż to tylko maly rollbar
Kleju - 26-06-2017, 20:42
Fragu napisał/a: | Toż to tylko maly rollbar |
Otóż to To nie będzie rozbudowana klatka na całe auto. Tylko rollbar za siedzeniami, może nie taki mały I spokojnie samochód nagle nie będzie upalany na każdej imprezie amatorskiej Nic się nie zmieni, 1-2 wypady na tor rocznie
Maciejos - 26-06-2017, 23:14
Kleju, No to kamień z serca mi spadł, jak to się mawia A tak poważnie (bo to przecież Twoje auto i możesz robić z nim, co chcesz), to spora część ludzi obserwujących Twój wątek zaczynała przygodę z Mitsu właśnie od Colta. Podejrzewam, że większość od modelu CA0. Cyborg to topowa wersja tego modelu. Wielu z nas śniło, żeby chociaż raz w życiu przejechać się Sajborgiem i zobaczyć, jak wskazówka na obrotomierzu przekracza magiczne 9000 - także nie dziw się, że część z forumowiczów przeżywa wszelkie modyfikacje Cyborga bardziej od Ciebie No, przynajmniej ja tak mam
Kleju - 27-06-2017, 09:15
Maciejos napisał/a: | ...zaczynała przygodę z Mitsu właśnie od Colta. Podejrzewam, że większość od modelu CA0... |
A później wyrastali z CA0 i kupowali galanty A ja zostałem przy colcie
Się spawa
Fragu - 27-06-2017, 09:21
No to będzie można dachować z czystym sumieniem
Z ciekawości - jaki koszt?
Ja zimą planuję zrobić pełną klatkę.
Kleju - 27-06-2017, 09:48
Fragu napisał/a: | ...Z ciekawości - jaki koszt?... |
około 1500zł
Kleju - 03-07-2017, 13:10
Rusztowanie już gotowe
Fragu - 03-07-2017, 13:34
Kleju - 17-07-2017, 21:59
Dzięki Fragu
A tak się prezentuje cała:
Rollbar czy półklatka jest zbudowana zgodnie z załącznikiem "J" regulaminu FIA, więc jakbym chciał rozbudować do pełnej klatki to można działać
Teraz tylko upalać
tresorex - 18-07-2017, 10:24
Ciekawe jak usztywni plastelinowe CA Oby nigdy nie była potrzebna ta klatka
Fragu - 18-07-2017, 10:28
tresorex napisał/a: | plastelinowe CA |
Dlaczego plastelinowe? CA wydaje się całkiem sztywnym autem.
tresorex - 18-07-2017, 22:29
W większości pęka próg pod uszczelką drzwi pasażera koło krancowki. Do tego jak miałem ca to było czuć jak buda pracuje przy zjezdzaniu z wysokiego krawężnika. Było wtedy słychać jak plastiki w środku pracują.
|
|
|