Outlander II GEN Techniczne - [II 2.0 DID] Falujące Wolne Obroty / Głośny Osprzęt / Dławie
DamnWamn - 20-07-2019, 11:32
Maniek600 napisał/a: | Ja mam 2009 ale model poliftowy 2010, chociaz nie wydaje mi sie aby silniki w przed liftowym modelu byly inne... |
Wiesz, w "polifcie" mogli robić różne poprawki, w tym przy kompie, nie wiadomo co się dzieje. Ale szlag mnie trochę trafia, jak widzę płynnie chodzącego Outlandera ze starszych roczników, a mój, który ma najechane 157 tysięcy (potwierdzone w ASO) grzechocze na ciepłym i czasem szarpie tak do 2.000.
Aggggrrrrrrrrrrrrr!
potentator - 22-07-2019, 09:39
Skoro tak jest powinni to poprawic
Street - 24-07-2019, 20:41
Witam kolegów, rozwiązał ktoś problem z szarpaniem na 1 biegu i 2 przy jednostajnej jeździe? Mi silnik chodzi równo ale poszarpuje. Kolektor, egr, przepustnica wyczyszczona, wtryski zrobione i dalej to samo. Myślę czy to nie wina jednak blokującego egra
potentator - 25-07-2019, 09:14
Egr tylko przy przyspieszaniu
Street - 25-07-2019, 10:30
Wlasnie u mnie problem jest przy przyspieszaniu
potentator - 25-07-2019, 17:27
Jak ruszasz i gaz wciśnij i ci kangura zrobi to jest Egr zacinajacy się. Programowo wyłącz i spokój, ja tak mam i jest git.
Street - 31-07-2019, 22:40
Nie jest to wina egra. Odpialem czujnik temp paliwa i przestał szarpać. Ale co dalej nowy czujnik? Czujnik po wypieciu pokazuje -36st po wpieciu 88st na cieplym silniku
potentator - 31-07-2019, 23:22
Stary mamy to samo... Nikt nie znałazl co to może być
Maniek600 - 01-08-2019, 22:13
a podpytywał ktoś moze w serwisie mitsu? moze mieli taki przypadek i znaja odpowiedz...w co watpie..?
potentator - 02-08-2019, 15:47
Tak ja byłem w aso, na diagnostyce komputerowej z powodu nierównej pracy silnika, stwierdzili ze pompowtryskiwacze do regeneracji, koszt 4200 zł, więc wziąłem poprosiłem swojego mechanika żeby mi je wykręcił ,wysłałem je do nadarzyna sprawdzili je i wystarczało je przeczyścić i było ok, parametry trzymały, mam analizę od nich. Założyłem je ale problem nie ustał, wymieniłem vacum też nic, egr wyłączony auto mocniejsze od dołu ale nic to nie zmieniło w korku, przepustnica wyczyszczona(działa brak błędów) ,czujnik temp. paliwa wymieniłem na oryginał nadal to samo. podpinam pod kompa co jakiś czas brak błędów, dopiero chip od pro racing rozwiązał sprawę ,wpiąłem go w czujnik temp. paliwa i ustawiłem według kompa dawkę paliwa, jest juz super, można jeżdzić w korku, zrobiłem już ponad 2 tyś km. i nic złego nie zauważyłem...
[ Dodano: 02-09-2019, 12:04 ]
jakieś postępy u was w związku z w.w tematem?
Maniek600 - 04-09-2019, 20:40
Ja nie mialem czasu sie tym zająć ale lepiej napewno nie jest.
potentator - 25-09-2019, 08:34
Zauważyłem taką zależność, że jak na wyświetlaczu mam zielona kreskę i białą to silnik nie faluje, jak nie mam nic a bieg jest wbity to faluje... Zastanawia mnie czujnik sprzęgła,ale wydaję mi się że działa tylko w dwóch zakresach wył/wł. może się myle... Jak u was doszliście do czegoś?
Maniek600 - 26-09-2019, 18:07
o jakie kreski na wyswietlaczu Tobie chodzi? u mnie faluje zarówno na biegu jak i na luzie, z tym że pojazd musi być w ruchu, musi się toczyć, choćby z lekkiej górki bez biegu miał jechać i wtedy jest falowanie.
potentator - 28-09-2019, 08:07
Ponoć pomaga wymiana czujnika temperatury silnika próbował ktoś to wymienić?
DamnWamn - 02-03-2020, 08:43
Witam Panów,
Ja ciągle mam ten sam problem, ale dzisiaj rozpoczynam batalię od nowa.
Zebrałem trochę sił, auto za kilka godzin odprowadzam do warsztatu - w tym warsztacie już był wcześniej, diagnozowali go, właściciel mówił, że ma pomysł na to auto.
Zobaczymy co z tego wyjdzie.
Dam znać za kilka dni.
Do tej pory na walkę z niewidzialnym przeciwnikiem wydałem ok 6k (regenracje wtrysków, przewodów i kilku innych rzeczy), mam nadzieję, że tym razem pójdzie lepiej...
|
|
|