To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - Techniczne - Posluchajcie tego czy to zawory czy wtryskiwacze ????

TRUTIL CARI GDI - 12-12-2007, 18:07

luk_szc, kolego miales racje niestety :cry: dzisiaj bylem w ASO ustawili mi wkoncu obroty za pomoca MUT II zaplacilem tylko 90zl ale facet sluchal silnika jest pewny ze to swozen na tloku :cry: koszt naprawy z orginalnymi czesciami + robota 3400zl bez uszczelek ale mowia ze moze da rade do regeneracji oddac czesci ze moze ominie moja cari wymiana na nowe panowie co robic pomocy
Anonymous - 17-12-2007, 20:41

czesć te stuki to zaworek upustowy pompy olejowej na 100% bo ja miałem to samo dziś wymieniłem to i jest super co prawda zajelo mi to 3h ale było warto koszt zaworka to ok80zł
wazu - 17-12-2007, 21:37

robal, A jak sądzisz, na to można jeździć bez obawy o jakieś poważniejsze uszkodzenie. Napisz coś więcej o swojej robocie, jak się dobrać do tego zaworka? Gdzie można toto kupić?
luk_szc - 18-12-2007, 00:14

TRUTIL CARI GDI, napisz ile jeździsz z tymi a nie innymi stukami.
Jeździć aż zdechnie (to mi mój mechanik powiedział = nowy > stary silnik ok. 1500-2000 PLN) może lepsza opcja ??!!
Może pojeździć ze 40 tysięcy i będzie dobrze . Pojedź jeszcze do innych diagnostów zbierz info i dopiero decyzja .
Z innej strony - jak im powiesz ,że to może stukają sworznie to raczej je usłyszą (chodzi mi o autosugestie) lepiej nie mówić co to może stukać :)
Sorry ,że może Ci to wywróżyłem :(

TRUTIL CARI GDI - 18-12-2007, 14:59

robal, zaworek pompy upustowej stuka???
turek61 - 18-12-2007, 21:19

robal, nie wkurzaj ludzi tylko opisuj co i jak 8)
TRUTIL CARI GDI - 18-12-2007, 21:27

no wlasnie ziomius opisuj co i jak i jak cos jutro na warsztat jade dzisiaj dzwonilem jeszcze raz do serwisu mitsu mowilem ze bylem u 4 mechaniorow zaden nie potwierdzil diagnozy waszego mechanika koles powiedzial ze ten typ co powiedzial ze to swozen tloka pracuje od poczatku powstania serwisu mitsu ze to na 100% swozen tloka wiec ROBAL posluchaj mojego nagrania i opisz mi jak ci to klepalo pozdro
Moomin - 18-12-2007, 21:35

Wyślijcie mu maila to może się odezwie.
Anonymous - 18-12-2007, 22:37

Witam,spokojnie :roll: byłem w pracy do 22,wiec tak:przed Carsmą miałem dwa japońce i sworzeń w tłoku napewno tak by nie nawalał i wogóle to były by problemy z silnikiem,nierówna praca ITP.Z doświadczenia przekładanie szklanek nic nie pomogło stuki dalej były,a to ogólnie jest wada fabryczna pompy olejowej.Poprostu jest zaduze cisnienie i szklanka wali w wałek rozrzadu-jest dzwięk metaliczny tak jak młotek o kowadło.Żeby dostać sie do tego zaworka trzeba zdjąć miske olejową i tam jest śrubka trzeba ją wykręcić i wyjąć spreżynke razem z zaworkiem.Zaworek mozna dostać w motoryzacyjnym tylko na zamówienie co nie w każdym sklepie chca sie pofatygować i sprowadzić

[ Dodano: 18-12-2007, 23:06 ]
a co do tego nagrania to napewno jest zaworek upustowy pompy olejowej ja do wczoraj miałem identyczny dzwięk i nie daj sie naciągnac na serwis!!!to nie popychacze zaworów(szklanki)zapytaj się tych mechaników za 5groszy co by sie stało jak by miały zaduże cisnienie.

TRUTIL CARI GDI - 18-12-2007, 23:36

obys mial race mam na zbyciu te 80 zl kupie ten zaworek oddam samochod na warsztat i niech robia i boze daj zeby to bylo to a nie ten swozen.

robal, powiedz mi jak masz w swojej cari jak zmieniasz biegi podskakuja ci obroty przy wysprzeglaniu czy schodza odrazu bo ja mam taki motyw ze przy zmianie biegow przy wysprzeglaniu patrzac na obrotomiez nie odcina odrazu tylko podskakuje nieraz o 300 a nawet o 500 do gory pozniej spada co to??

Anonymous - 18-12-2007, 23:48

tego to ci nie powiem :? bo ja mam automata,ale niekiedy jak staje to lekko go podciaga na obrotach do przodu,ale to tylko chwilkę i zaraz spadają,a co do tego zaworka to jest na 100% wada fabryczna bo ten koleś co mi sprowadzał zaworek dzwonił do serwisu i mówili że nawet część aut była sprowadzana spowrotem do serwisu na wymiany zaworka, ja bym radził żebys spróbował go sam wymienić bo tam nie da sie nic spitolic prócz urwania śrub na kolektorze wydechowym :lol: a na serwisie napewno powiedzą że to nie to bo będą chcieli z ciebie kase wydoić
TRUTIL CARI GDI - 18-12-2007, 23:51

obys mial racje bede jutro kobinowal ten zaworek zadzwonie do japaneze niech mi to zalatwi i wysle wkazdym badz razie wielkie dzieki za informacje jak to bedzie ten zaworek a co bede krakal

jesli mozesz sie cos dowiedziec o tych obrotach daj mi znac pozdro

Anonymous - 18-12-2007, 23:53

jeśli bedziesz miał jakieś pytanko to napisz na gg bo mam cos popiepszone na kompie i za kazdym razem muszę sie logować jak chce przeczytać co napisaliście
Marcino - 19-12-2007, 08:57

Powiem wam ze nagrałem wczoraj wieczór swojego galanta na aparat foto, filmik z dzwiekiem i wg mnie jest to mocno przekłamane, ucho słyszy zupełnie co innego niz nagrywa aparat. Jak puszczam na aparatcie to słysze kazde szwmery, terkotania.... a normalnie nie słychac zadnego stukania.. no oprucz głuchego dzwieku wtryskiwaczy gazowych.
Pozdrawiam

turek61 - 20-12-2007, 18:36

bokciu napisał/a:

Auto- EA3A

[ Dodano: 23-06-2007, 00:10 ]
Przypomniala mi sie pewna sprawa.
Z tego co wiem nikt jeszcze nie przeprowadzal tu wymiany zaworka pompy olejowej.
Jak byscie poczytali forum Mazdy to tam problem z popychaczami jest notoryczny w 626 GE i w motorze 1.8 i 2.0 i wlasnie tam pomaga wymiana tegoz zaworka.Jest Mnóstwo postow gdzie ludzie powymieniali zaworek i nastala totalna cisza.Co poniektorzy powymieniali nawet popychacze i po kilkunastu tysiacach problem powrocil a dopiero wymiana zaworka wyleczyla ich na stale.
Idac wiec w ich slady - wiem ,ze to nie Mazda - chce wykonac te operacje wlasnie w Mitsu.Zadanie jest ulatwione poniewaz jest on na zewnatrz i dojecie jest w miare latwe.W 626 trzeba poczesci zdemontowac wydech i zdjac miske olejowa oraz odkrecic tysiac srub.
W EA wygladalo to wrecz bajecznie prosto ale w momencie odkrecania sruby pod ktora jest zaworek okazalo sie ,ze łeb sruby uderza w obudowe elementu pompy olejowej.
Oczywiscie zaopatrzylem sie w zaworek i sprezynke oraz podkladke czyli komplet.Za wszystko dalem 90 pln w serwisie.W zwiazku z niemoznoscia wykrecenia sruby zamowilem rowniez uszczelke pod element ktory nam uniemozliwia jej odkrecenie.Za nia dalem z kolei 20 pln.Tak wiec mam juz komplet i tylko potrzeba checi zeby to zrobic.Nalezy odkrecic cztery sruby mocujace ten element oraz zdemontowac koło i pasek z klimy bodajze.Wtedy mamy pelny dostep do naszego zaworka.
Przy okazji mozna wymienic pasek na nowy :)
Jak bede po wymianie to dam znac czy bylo wogole warto...


Jak widzicie bokciu pisał o tym pół roku temu i jakoś się nie zmobilizował do wymiany tegoż zaworka.
TRUTIL CARI GDI może Ty będziesz szybszy od niego i dasz znać jakie będą efekty.
Tym bardziej, że koszt niewielki...



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group