To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Łożysko koła tylnego

Hugo - 09-11-2012, 19:34

asec69 napisał/a:
arcze hamulcowe po jednej i drugiej stronie, dołem trą tarcze z mechanizmem ręcznego przykręcaną do zwrotnicy
Wytrze się, poważnie.
asec69 napisał/a:
Orientacyjnie podejrzewam skrzywienie owych tarczy
Nie, nie.
asec69 napisał/a:
Mam pytanie, czy też ktoś miał ten problem
Miałem z lewej strony po wymianie tarczobębnów. Kilka dni tarło i się wytarło :mrgreen:
arturj123 - 10-11-2012, 00:32

Czeka mnie wymiana łożyska z tyłu - prawa strona. Producent wiadomo polecany KOYO.
http://allegro.pl/lozysko...2775129287.html

Czy duży jest problem wymiany samego łożyska ?? Można to zrobić we własnym skromnym warsztacie? Ewentualnie wspomóc się jakąś warsztatową praską.

m6riano - 10-11-2012, 12:52

arturj123 napisał/a:
Ewentualnie wspomóc się jakąś warsztatową praską.

hehe......delikatnie powiedziane..jak masz 20tonową to dasz rade..;-)

milo - 27-10-2013, 15:29

Slyszal ktoś o firmie sakura godne polecenia :?:
http://allegro.pl/piasta-...3602707044.html

Picakus - 28-10-2013, 10:26

milo napisał/a:
Slyszal ktoś o firmie sakura godne polecenia :?:
http://allegro.pl/piasta-...3602707044.html

Znalazłem informacje, że to jakaś firma z Indonezji, czyli gorsze od chińczyka.

milo - 28-10-2013, 15:25

Picakus napisał/a:
Znalazłem informacje, że to jakaś firma z Indonezji, czyli gorsze od chińczyka.

Koyo albo skf zostaje tylko :shock:

cichy_86 - 29-10-2013, 22:42

milo napisał/a:
Picakus napisał/a:
Znalazłem informacje, że to jakaś firma z Indonezji, czyli gorsze od chińczyka.

Koyo albo skf zostaje tylko :shock:


a gdzie szukać takich ?

arturj123 - 29-10-2013, 23:01

http://allegro.pl/piasta-...3663130056.html
milo - 30-10-2013, 14:47

Miałem zmieniać łożyska ale po rozkręceniu :shock: są w idealnym stanie i to Koyo wystarczyło nasmarowanie i dalej :mrgreen: ... bez prasy sie nie obejdzie


cichy_86 napisał/a:
a gdzie szukać takich ?

Nawet w sklepie nie mają tylko chinszczyzna z których sie śmieją

[
arturj123 to chyba w wersji amerykańskiej 2,4 i 3,0 L wątpie żeby pasowało

arturj123 - 30-10-2013, 15:25

Te JPN to chyba nie taki tandet. Sprzedawca polecany tutaj na forum.

http://allegro.pl/mitsubi...3653356329.html

Marcino - 30-10-2013, 15:54

milo napisał/a:
Miałem zmieniać łożyska ale po rozkręceniu są w idealnym stanie i to Koyo wystarczyło nasmarowanie i dalej ... bez prasy sie nie obejdzie

Wycisnąłeś na prasie..... było ok, więć nasmarowałeś.. i założyłeś z powrotem?

milo - 30-10-2013, 20:02

Marcino napisał/a:
Wycisnąłeś na prasie..... było ok, więć nasmarowałeś.. i założyłeś z powrotem?

A co w tym dziwnego :?:

Krzyzak - 30-10-2013, 21:41

milo napisał/a:
A co w tym dziwnego :?:
to że fabryka składa łożyska kompletnie inaczej - zewnętrzne bieżnie są podgrzewane a wewnętrzne schładzane i wszystko montowane błyskawicznie
nie ma tam żadnej siły by je złożyć - bo "przemoc" może łożysko zniszczyć :)
JPN to wg mnie rozwiązanie na 10-20 tkm - maksymalnie (przykład z autopsji)

milo - 30-10-2013, 21:53

Krzyzak napisał/a:
zewnętrzne bieżnie są podgrzewane a wewnętrzne schładzane i wszystko montowane błyskawicznie
nie ma tam żadnej siły by je złożyć - bo "przemoc" może łożysko zniszczyć

Nie bardzo mozna podgrzewać koszyczek z tworzywa,nie raz juz takiego robiłem i nic sie nie działo :D

Krzyzak - 30-10-2013, 21:58

milo napisał/a:
Nie bardzo mozna podgrzewać koszyczek z tworzywa
to powiedz mi, gdzie napisałem, że podgrzewa się kosz :P
kosz jest poliamidowy
dochodzą jeszcze uszczelnienia - jak nie będą szczelne, to smar będzie wkrótce na przegubie a łożysko po 1000 km i tak się wys..... :)
ale sam jestem ciekaw eksperymentu, bo chyba jesteś pierwszą osobą, która takie rozwiązanie zastosowała



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group