To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander II GEN Techniczne - [II 2.0 DID] Znikający płyn do chłodnicy w Outku II

rezon - 24-07-2011, 12:01

fufaj3 napisał/a:
nie spodkałem sie z taka praktyka nigdzie zawsze przy sciagnięciu paska był zakładany nowy a oni zakładaja stary
ja też nie - podobnie jak z wymianą jednego amortyzatora po przejechaniu 60kkm. Ale wolno im
fufaj3 napisał/a:
Moja decyzja jest taka niech zakładaja stary :gwarancja jest dalej" a za rok mi sie konczy więc za rok zmienie na nowy we własnym zakresie a nie w ASO o ile się nie rozleci ale to już ich problem bedzie . chca założyc stary to niech zakładaja
też tak bym zrobił. Pilnuj teraz poziomu płynu i oleju.
bonito - 26-07-2011, 11:10

To normalna praktyka, że paska rozrządu nie wymienia się przy okazji napraw silnika, jeżeli nie przypada okres jego wymiany. Pasek nie jest znowu taki delikatny i nie niszczy się przy ściąganiu i zakładaniu (jeżeli ktoś nie robi tego siekierą...) :wink:

Czyli serwis zachował się poprawnie - z wyjątkiem faktu że chceli naciągnąć kolegę fufaja na niepotrzebny zakup nowego paska.

bonito

13zbyszek13 - 26-07-2011, 11:57

fufaj3 napisał/a:
Witajcie
powiedzieli ze pasek jak i cały rozrzad dalej sa na gwaracji .
ale dlaczego zakładaja stare czesci ? nie spodkałem sie z taka praktyka nigdzie zawsze przy sciagnięciu paska był zakładany nowy a oni zakładaja stary


Moja decyzja jest taka niech zakładaja stary :gwarancja jest dalej" a za rok mi sie konczy więc za rok zmienie na nowy we własnym zakresie a nie w ASO o ile się nie rozleci ale to już ich problem bedzie . chca założyc stary to niech zakładaja :mrgreen:


Decyzja według mnie słuszna,
tyko nasuwa się pytanie co jest w tym aucie silnikiem ?
skoro rozrząd nie jest jego częścią składową.

fufaj3 - 01-08-2011, 20:56

Witam
wszystkich
dzisiaj odebrałem swojego outlandera ktory stał na serwisie od 20 czerwca
poprosiłem o wyszczegolnienie czesci uzytych do naprawy oto one
-silnik pb mn980251
-uszczelka
-uszczelka przewodu olejowego
-uszczelka kol.dolot,
-uszczelka pompy podcisnienia
-uszczelniacz
-uszczelka przewodu egr
-uszczelka zaworu egr
-uszczelka zaworu egr cw/na
-uszczelka
-motor oil
-cooling fluid
-filtr oleju
-uszczelka wsporn.filtra ol.
-uszczelka
-sruba wału korb
-nakrętka napinacza
-szpilka rozrzadu
sruba filtra oleju
-o-ring
-uszczelka pompy wody
-uszczelka termostatu
-cancel

W końcu mam nowy silnik po prawie 4 miesiacach łacznie na serwisie :mrgreen:

zobaczymy jak długo pochodzi bez ubytku płynu chłodzącego

czas pokaże

skaut - 01-08-2011, 22:51

fufaj3 napisał/a:
zobaczymy jak długo pochodzi bez ubytku płynu chłodzącego

Powodzenia.

13zbyszek13 - 02-08-2011, 08:29

fufaj3 napisał/a:
Witam
wszystkich
dzisiaj odebrałem swojego outlandera ktory stał na serwisie od 20 czerwca
poprosiłem o wyszczegolnienie czesci uzytych do naprawy oto one
-silnik pb mn980251
-uszczelka
-uszczelka przewodu olejowego
-uszczelka kol.dolot,
-uszczelka pompy podcisnienia
-uszczelniacz
-uszczelka przewodu egr
-uszczelka zaworu egr
-uszczelka zaworu egr cw/na
-uszczelka
-motor oil
-cooling fluid
-filtr oleju
-uszczelka wsporn.filtra ol.
-uszczelka
-sruba wału korb
-nakrętka napinacza
-szpilka rozrzadu
sruba filtra oleju
-o-ring
-uszczelka pompy wody
-uszczelka termostatu
-cancel

W końcu mam nowy silnik po prawie 4 miesiacach łacznie na serwisie :mrgreen:

zobaczymy jak długo pochodzi bez ubytku płynu chłodzącego

czas pokaże



i to wszystko na gwarancji ?

fufaj3 - 02-08-2011, 19:49

Dokładnie wszystko na ich koszt .
13zbyszek13 - 02-08-2011, 21:45

fufaj3 napisał/a:
Dokładnie wszystko na ich koszt .


Ja swojego dziś też odstawiłem do ASO.
Złotówa wjechał mi w tył i trochę podrapał.

Grzesiek_o - 01-02-2012, 23:25

U mnie (a w zasadzie u poprzedniego właściciela) skończyło się wymianą głowicy. I źle złożonym rozrządem. I wyciekami oleju. Skończyło się powtórną wymianą głowicy (po 3 m-cach)
Anonymous - 11-02-2012, 16:27

Dziś na własnej skórze przekonałem sie jak serwis próbuje naprawić usterkę zgłaszana przez klienta. Normalnie się wkur…… Trzy razy zgłaszałem ubytek płynu do chodnicy, nie jest duży, ale jeszcze w żadnym aucie go nie dolewałem. (4 tys. km i w zbiorniczku jest min). Oczywiście stara śpiewka ze wszystko ok i w normie. Ale żeby klient był zadowolony i nie truł dupy przez dłuższy czas to qwa nalali go prawie na maxa ale pod sam korek. Dziś przy dolewaniu płynu do spryskiwaczy zobaczyłem ze wszystko mokre jest od płynu chłodniczego!!! Czy nadmiar wywaliło korkiem :?: . Spuściłem strzykawką nadmiar i tu mój szok!!! Ponad 300ml. plus to co zdążyło wywalić. :evil:
jaceksu79 - 11-02-2012, 17:13

gajduss napisał/a:
Dziś na własnej skórze przekonałem sie jak serwis próbuje naprawić usterkę zgłaszana przez klienta. Normalnie się wkur…… Trzy razy zgłaszałem ubytek płynu do chodnicy, nie jest duży, ale jeszcze w żadnym aucie go nie dolewałem. (4 tys. km i w zbiorniczku jest min). Oczywiście stara śpiewka ze wszystko ok i w normie. Ale żeby klient był zadowolony i nie truł dupy przez dłuższy czas to qwa nalali go prawie na maxa ale pod sam korek. Dziś przy dolewaniu płynu do spryskiwaczy zobaczyłem ze wszystko mokre jest od płynu chłodniczego!!! Czy nadmiar wywaliło korkiem :?: . Spuściłem strzykawką nadmiar i tu mój szok!!! Ponad 300ml. plus to co zdążyło wywalić. :evil:


przesadzają.... i to ostro przesadzają.... wiem, że bujasz się już od dłuższego czasu z ubytkami płynu chłodniczego.... i co z Twoich wypowiedzi wynika to w 90% prawdopodobieństwem masz uwaloną głowicę... ale poza tym w ogóle chyba nikt nawet nie próbował tego zdiagnozować od najbardziej banalnych możliwości wycieku(sprawdzić przynajmniej szczelność układu, szczelność chłodnicy egr...)?
zmień serwis.... w niedługim czasie zacznie wyć Tobie turbo...

mitsu00 - 11-02-2012, 17:17

gajduss napisał/a:
Dziś przy dolewaniu płynu do spryskiwaczy zobaczyłem ze wszystko mokre jest od płynu chłodniczego!!! Czy nadmiar wywaliło korkiem . Spuściłem strzykawką nadmiar i tu mój szok!!! Ponad 300ml. plus to co zdążyło wywalić.
Normalnie debile...... Przeciez wszystko po odpaleniu jest tam pod cisnieniem i nie dziwne ze wywalilo nadmiar przez odpowietrzacz. Mam nadzieje ze zadne plastiki ci nie uszkodzilo, bo to chyba troche zracy plyn jest. Moge jednak sie mylic.
rezon - 12-02-2012, 10:05

mitsu00 napisał/a:
Normalnie debile...... Przeciez wszystko po odpaleniu jest tam pod cisnieniem i nie dziwne ze wywalilo nadmiar przez odpowietrzacz. Mam nadzieje ze zadne plastiki ci nie uszkodzilo, bo to chyba troche zracy plyn jest. Moge jednak sie mylic.
nie mylisz się. Sposobu naprawy to aż szkoda komentować. Całe szczęście, że wywaliło z zamkniętą maską bo mogłoby komuś krzywdę zrobić.
Anonymous - 12-02-2012, 12:14

serwis twierdzi, ze to nie głowica, podobno nie mieli już takiego przypadku od 2 lat. Były problemy z głowicami do 2007 roku. Czy miał ktoś problem z głowicą czy uszczelką rocznik 2009 czy 2010? jaceksu79 dlaczego może paść turbina od ubytku płyn? Oleju mi nie przybywa wiec ucieka gdzieś na zewnątrz?
mitsu00 - 12-02-2012, 12:47

gajduss napisał/a:
serwis twierdzi, ze to nie głowica, podobno nie mieli już takiego przypadku od 2 lat. Były problemy z głowicami do 2007 roku. Czy miał ktoś problem z głowicą czy uszczelką rocznik 2009 czy 2010? jaceksu79 dlaczego może paść turbina od ubytku płyn? Oleju mi nie przybywa wiec ucieka gdzieś na zewnątrz?
A czy zatem mierzyli cisnienie w ukladzie chlodzenia? Moze masz wyciek z jakichs wezykow?


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group