To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

MMC Car Poland & Dilerzy Mitsubishi - KSIĘGA PYTAŃ I ODPOWIEDZI - MITSUMANIAKI - MMC

saphire - 11-11-2007, 21:55

I tak to MMC ma to do czego dopuścił. Sprzedaż nowych aut słabiutka (w porównaniu do innych marek wręcz symboliczna) a pogwarancyjne serwisy większość robi poza ASO chyba że już nie ma wyjścia albo naprawa z ubezpieczenia. IMHO ,,rewelacyjna'' polityka totalnie nierozwojowa :twisted: - może chcą skończyć ten biznes? Mazda swój dopiero otwiera to może oni chcą już zamknąć :badgrin: Dobrze że choć auta się poważnie nie psują to zawsze Pan Janek/Mietek/Czesiek/itd. z sąsiedniego warsztatu naprawi. :P
Anonymous - 11-11-2007, 22:01

No tutaj lekko przesadzasz, mitsubishi zanotowalo duzy wzrost sprzedazy w porownaniu do poprzedniego roku.
Anonymous - 11-11-2007, 22:03

faktycznie kiepskie rokowania na wspolprace. edytowane przez administratora forum. KOLEJNE WYCIECZKI PERSONALNE POD CZYIMKOLWIEK ADRESEM OD RAZU SPOWODUJĄ PRZYZNANIE OSTRZEŻENIA O WARTOŚCI 3 I ZAKAZ PISANIA NA TYM KONKRETNYM PODFORUM

zrobmy tak po kolei bedziemy jezdzic do tego dealera i rozmawiac o zrobienie czegos tam w misku lub o kupnie a tuz przed sama finalizacja zapytamy niby pro forma o stosunki z Klubem, gosciu cos tam posapie i powiemy ze - to ja to sprawdze i na drugi dzien telefon ze dzieki za uslugi ale w Klubie maja zla opinie :twisted:

lub faktycznie zorganizowac spotkanie zaprosic ich i sprobowac jeszcze raz po dobroci.

[ Dodano: 11-11-2007, 22:10 ]
a moze by sie dogadac z dealerem z niemiec???????????????????????????

Hubeeert - 11-11-2007, 22:18

qbaq napisał/a:
a moze by sie dogadac z dealerem z niemiec
Tego nawet nie chce mi się komentować.
saphire napisał/a:
tak to MMC ma to do czego dopuścił. Sprzedaż nowych aut słabiutka (w porównaniu do innych marek wręcz symboliczna) a pogwarancyjne serwisy większość robi poza ASO chyba że już nie ma wyjścia albo naprawa z ubezpieczenia

Uogólnienia. Ciekawe dlaczego przynajmniej u jednego z dilerów jest kolejka aut pogwarancyjnych?

Konkrety poproszę.

Anonymous - 11-11-2007, 22:36

Hubeeert napisał/a:
To jest obraźliwe. Proszę o edy


nie jest to obrazliwe jest to przypuszczenie sytuacji a nie stwierdzenie
Hubeeert napisał/a:
Tego nawet nie chce mi się komentować.

no chyba nie jestes antyglobalista od grudnia nie ma granic wiec w czym problem :?:

wg mnie jesli przedstawiciel tak mocnego klubu, wczesniej umowiony i z otwartym umyslem przychodzi zaproponowac wspolprace i zostaje tak potraktowany na samym starcie to oznacza tylko jedno

jw przypuszczenie

no ale oczywiscie kazdy ma druga szanse i trzeba sprobowac
ale jak podtrzymaja swoj stosunek no to sory ale full serwis ktory planuje zrobic w styczniu zrobie gdzie indziej chocby w niemczech

arekp - 12-11-2007, 00:01

Ja nie wiem co o tym myslec, generalnie spotkanie zapowiadalo sie na prawde super. Czlowiek z ktorym kontakt ustawil mi Adam byl bardzo chetny do wspolpracy. Wydaje mi sie jednak, ze jakas chora polityka Bemo blokuje jakiekolwiek dzialania ... bo jak inaczej to tlumaczyc?

Dla mnie calkowicie niezrozumiale jest stwierdzenie, ze im zlot ogolnopolski pod nowym salonem jest niepotrzebny, bo oni potrzebuja klientow na auta. Pala z marketingu dla goscia, bo w moich oczach naglosniony zlot marki + zdecydowanie wieksza ilosc aut marki w miescie zwraca uwage.

turek61 - 12-11-2007, 00:12

arekp napisał/a:
bo oni potrzebuja klientow na auta.
bo ONI potrzebują zarobić na sprzedaży a serwis maja w :butthead: Szybki i łatwy pieniądz :idea:
qbaq napisał/a:
Cytat:
a moze by sie dogadac z dealerem z niemiec
a ja ze wzgl. na bliskość od granicy właśnie to rozważam tylko szukam jakiegoś kumatego w germanistyce kolesia.
http://www.steffen-automobile.de/homepage.html

tomusn - 12-11-2007, 00:32

jak to wszystko czytam, to sądzę że powinniśmy odwrócić się ta samą stroną... :butthead:

po co nam ta cała oficjalność, skoro jako oficjalny klub marki nie jesteśmy "godnym" partnerem w rozmowach... lepiej było zostać po jasnej stronie i legalnie narzekać na dealerów (bo teraz to trochę głupio)

PS. to mój ostatni post w tym temacie

Hubeeert - 12-11-2007, 00:40

4. Sprawy prywatne załatwiamy przez PM
To jeden z punktów zasad tego Forum.
Kolejne:
. Zawsze pamiętaj, że
8.1. Forum jest przyjazne dla użytownika czyli nie bądź nieuprzejmy dla innych
8.2. Nie ma przymusu pisania na forum. Jeżeli coś Cię drażni nie musisz odpowiadać.(...)

Jeżeli wydaje się niektórym, że mnie nie wkurza cena części do mojego Mitsu, ich dostępność oraz to, że zamiast w ASO samochód naprawiany jest od kilku lat przez człowieka, któremu ufam to są w błędzie.

Jeżeli wydaje się niektórym, że odwracając się :butthead: do MMC i dilerów cokolwiek jako Klub i Klubowicze zyskamy to się Wam tylko wydaje moi drodzy.

tomusn napisał/a:
po co nam ta cała oficjalność, skoro jako oficjalny klub marki nie jesteśmy "godnym" partnerem w rozmowach... lepiej było zostać po jasnej stronie i legalnie narzekać na dealerów (bo teraz to trochę głupio)

Mi nie jest głupio. Wręcz przeciwnie - teraz przynajmniej ktoś to czyta i czuje się w obowiązku zareagować. Jeżeli każdy będzie mógł napisac bez podania jakichkolwiek przykładów, że to złodzieje itd to do czego dojdziemy? Do poziomu rynsztoka.
Ja nie zmaierzam zamienić forum w szambo. A Wy?

Proszę uspokoić nerwy.
Tka jak napisałem na początku - wycieczki personalne będa odpowiednio docenione.


Pozdrawiam

Krzyzak - 12-11-2007, 19:16

nic sie nie zmieni - w kazdym razie ja juz w to nie wierze
2 lata temu rozmawialem z Oda nt cen czesci - obiecywal zmiany (obnizanie), nic sie nie zmienilo (no prawie - cena pewnej uszczelki z 42 zl poszybowala do prawie 150 zl)

ja uwazam, ze generalnie klub i forum traktowane jest jako swojego rodzaju dziecinada, z ktorej nie ma zadnych sensownych pieniedzy - i tu sie urywa sens wspierania nas przez salony*/mmc

wyslalem do ASO Margo Gdansk i Agromax Elblag zapytania odnosnie sponsoringu Zlotu w Grudziadzu - d...a, od ponad 2 miesiecy cisza

w sumie ja i tak sam sobie naprawiam auta a czesci kupuje TYLKO u Japaneze, wiec tez mam to gdzies






* - jak wiemy ASO Grafix jest inne

Anonymous - 12-11-2007, 23:31

wiesz hubeert mysle ze dyskusja o jakosci i sposobie podejscia lokalnych dealerow do uzytkownikow jest jak najbardziej wlasciwa i powinna sie odbywac na jak najszerszym forum. po to min. forum jest. po to bysmy nie musieli uczyc sie na wlasnych bledach

fakty?!

fakt jest jeden i oczywisty

dealer mitsu sika szerokim moczem na klub mitsumaniakow i traktuje go jak smarkaczy

a przeciez jestesmy (co bys nie myslal)
1. potencjalnymi nabywcami nowych mitsu
2. bezplatnymi nosnikam,i reklamy mitsu
3. organem wielce opiniotworczym w swoich srodowiskach, ktore "strzelaja" przez wszystkie gropy spoleczne
4. klientami serwisu(ktory wiele moglby sie nauczyc od co niektorych mitsumaniakow o autach, min na zlotach)

wiec jesli goscie z serwisu w sznie maja to gdzies to ja ich .........
bo jesli nie czuja klimatu to ja nie zycze sobie zeby dotykali mojego miska, a i kupnie od nich nie ma mowy. no i wzasadzie jak ktos mi powie ze chce kupic miska no to ja mu na to ze lepiej ......

no ale jak wczesniej pisalem to jest ostatecznosc i wcale tak nie musi byc.
moze trzeaba dac im czasu i druga szanse

jak pracowalem w sz-nie moja firma serwisowala fordy w bemo i bylem bardzo zadowolony z wspolpracy,

moze tylko owy manager dal d..y

take it easy Hubeert

i dzieki ci arekp za naswietlenie sprawy

turek61 - 13-11-2007, 01:44

qbaq napisał/a:
no i wzasadzie jak ktos mi powie ze chce kupic miska no to ja mu na to ze lepiej ......

Sęk w tym, że do nas użytkowników tej marki trafiają pytania: Jak sie sprawuje auto? Warto kupić Mitsubishi ?
I co ja mam odpowiedzieć potencjalnemu nabywcy ?
Nie kupuj bo części są okropnie drogie, a o serwisowaniu w ASO po gwarancji zapomnij ?
A jak na gwarancji pojedziesz to spotkasz się z niekompetencją serwisu ?
Właśnie dziś miałem taki przypadek i co mam polecać Miśka :|

Anonymous - 13-11-2007, 08:21

ja np. dzieki olaniu mnie totalnie tzn. mojej gwarancji na perforacje przez mmc poland rozstalem sie z ta marka i nie zaluje :twisted:

i zeby pozostac w temacie to w sumie was nie rozumiem bo kazdy serwis ma wlasne problemy itp. a takie jezdzenie. dzwonienie traktuja jako kolejny, czyli przyslowiowe zawracanie "pupy".
tak pomyslcie jakie korzysci ma serwis ze wspolpracy z wami? ja do konca swoich dni serwisowalem cari w aso wiedzac ze przeplacam ale mi to pasowalo, ciekawe ile osob z was serwisuje w aso?
sam wiem ze wystarczy byc stalym klientem aby dostac korzystne znizki i inne benefity i wcale nie trzeba nalezec do zadnego klubu :)

saphire - 13-11-2007, 08:32

Hubeeert napisał/a:
Ciekawe dlaczego przynajmniej u jednego z dilerów jest kolejka aut pogwarancyjnych?


Bo tylko tam nie patałaszą roboty? :badgrin: :badgrin: :badgrin:

Zauważ że nie wszystkie serwisy są do kitu - są nieliczne wyjątki/rodzynki w których robią OK ale jak to mówią wyjątki tylko potwierdzają regułę. :finga:

arekp - 13-11-2007, 10:34

arturro napisał/a:
ciekawe ile osob z was serwisuje w aso?


Ja, nissana przez pierwsze lata ... poki nie okazalo sie, ze nas oszukuja na przegladach. Dzieki temu rozstalismy sie z serwisem a teraz pozegnamy marke, bo dealer w naszym rejonie jest tylko jeden.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group