[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Tłumik galant EA
satsun - 04-12-2011, 22:56
Jeśli Cię to denerwuje to proponuje ściągnąć część gum i czymś zalepic ten blachy u góry, ja tak zrobiłem i pomogło ale to raczej rozwiązanie tymczasowe. A jak nie to spawanie, myślę, że bez problemu da się to poprawić za grosze.
booohal - 05-12-2011, 00:08
Czy ktoś może orientuje się czy tłumik środkowy od 2,5 jest tej samej długości co od 2,0?
satsun - 05-12-2011, 20:32
Wg katalogu wychodzi, że prawie cały układ wydechowy jest identyczny nie licząc części przy kolektorze.
booohal - 05-12-2011, 22:12
A nie wiecie jak ze średnicą?
Torp12 - 05-12-2011, 22:59
booohal napisał/a: | A nie wiecie jak ze średnicą? |
Ta sama
booohal - 05-12-2011, 23:33
Czyli jak rozumiem tłumik od 2,5 powinien mieć większą przepustowość skoro reszta układu prawie taka sama?
satsun - 05-12-2011, 23:56
Nie. Mają takie same numery. Ten sam układ wydechowy jedynie część idąca do kolektora wydechowego, w przypadku V6 rozgałęzienie w przypadku 2.0 pojedyncze, reszta taka sama w obu silnikach.
booohal - 06-12-2011, 00:08
Hmmm... Trochę to dziwne... Wielkie dzięki za odpowiedź.
Marcinchojnacki - 06-12-2011, 23:18
Jak już mowa o wydechach od jakiegoś czasu poszukuję wydechu z kwasówki . Czy zna ktoś firmę która robi do Gali takie wydechy?
booohal - 06-12-2011, 23:20
el-tec na przykład
http://www.el-tec.pl/pl/index.html
Torp12 - 06-12-2011, 23:23
ablo zastec
http://www.zastec.pl
Marcinchojnacki - 06-12-2011, 23:27
Byłem w firmie ELtec. Panowie bardzo konkretni ale za zestaw wraz z kolektorami zaśpiewali kwotę 6000zł. Porównując to do gotowych elementów dostępnych do innych aut cena jak z kosmosu.
satsun - 07-12-2011, 19:32
No niestety takie ceny, mają pozycję na rynku i dobrą jakość, u kogoś innego może uda Ci się to zrobić za połowę ceny ale nie byłbym pewien. Kolektor też koniecznie musisz zmieniać?
arturj123 - 20-12-2011, 21:55
Dzisiaj osobiście zabrałem się za swój wydech Galant 2.0 tłumik środkowy i końcowy do wymiany. Zakupiłem tłumik środkowy i końcowy od Galanta 2,5 V6. Tłumik końcowy dedykowany Remusa. Niestety było sporo kłopotów, okazało się, że średnica jest inna. W wersji 2,5 od katalizatora jest średnica 57mm, przy końcowym tłumiku 52mm, większość rury średnica wynosi 57mm, dopiero przy ostatniej "tulejki" redukuje się na mniejszy.
W moim przypadku wyciąłem flanszę z mojego starego tłumika.
Stary tłumik od katalizatora 52mm, większość rura 52mm, zapomniałem spojrzeć na łączeniu z końcowym tłumiku jaka średnica, ale tu wydaję mi się że taka sama, jeszcze sprawdzę.
bbandi - 11-01-2012, 18:39
Panowie podczas redukcji z 1 na 2 często słychać takie jakby "uderzenie" po podłogą, kolega mi mówił że to tłumik - dzieje się to tak podczas dynamicznej zmiany i na ogół podczas ruszania miał ktoś podobne objawy?
|
|
|