EVO Ogólne - Mam Evo X
pfx - 30-09-2008, 22:05
Te auta co prawda są stworzone do szybkiej jazdy. W moim silniku niewątpliwie coś trzasnęło. Na razie to mi się nie chce na auto patrzeć... ani jeździć.
Najłatwiej byłoby poszukać nowego silnika...
tomekrvf - 01-10-2008, 17:02
pfx napisał/a: | Najłatwiej byłoby poszukać nowego silnika... |
Może dowiedź się ile w USA kostuje short block i komplet uszczelek do silnika.
pfx - 01-10-2008, 18:33
Za 3 dni będzie wstępna kalkulacja. Myślę, że uszczelki + tłoki z pierścieniami na pewno. Czy blok - okaże się po zdjęciu głowy.
JCH - 01-10-2008, 21:43
pfx napisał/a: | Myślę, że uszczelki + tłoki z pierścieniami na pewno. Czy blok - okaże się po zdjęciu głowy | Nie wystarczy zrobić tylko porządek z 1 cylindrem? Wymiana pierścieni czy cuś ....
tomekrvf - 02-10-2008, 17:28
pfx napisał/a: | Myślę, że uszczelki + tłoki z pierścieniami na pewno |
Przy zamawianiu części pamiętaj że tłoki są w trzech selekcjach A,B i C. Oznaczenie selekcji cylidrów ( a tym samym tłoków) jest wybite z tyłu bloku pomiędzy cylindrami 2 i 3. Górne oznaczenie dotyczy cylindra 1.
Zdaje się że do Evo nie ma nadwymiarowych tłoków, więc jak cos zniszczyło gładź cylindra to jedynym ratunkiem jest short engine.
pfx - 05-10-2008, 08:53
pojawiły się nowe okoliczności, ale by nie robić OT będę pisał w innym wątku. Pozdrawiam
|
|
|