To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Pajero IV - [Pajero] pompa wtryskowa 3.2DI-D

tompol34 - 01-05-2013, 19:55

jeżeli wtryski(rozpylacze) nie zawieszone to masz problem z dawką startową (niestety) pompa, nastawnik dawki uszkodzony lub źle skalibrowana przy składaniu po naprawie.
pozdrawiam

zbyszekm2 - 01-05-2013, 22:59

Zakatek napisał/a:
Dodam coś od siebie :) Dwa tygodnie temu odebrałem moje pajero z serwisu, gdzie podobno regenerowano pompę. Po odbiorze samochód dziwnie reagował na gaz na 1 i 2 biegu tj. nie miał takiej mocy jak wcześniej - zryw pojawiał sie dopiero przy 3 tys. czego wcześniej nie było. Po odbiorze samochodu nieco "ciągnął" przy odpalaniu, myślałem że to rozrusznik który był już regenerowany 2 razy jednak teraz odpala tak jak na filmiku poniżej.

http://www.youtube.com/wa...eature=youtu.be

Niestety jestem w dziwnej sytuacji, gdyż serwis w którym był samochód był z polecania znajomego, a w sumie okazało się że byli jedynie pośrednikami w naprawie ;x Mam pytanie do was, czy jest to typowy objaw pompy (znowu?), czy może jakiś błąd przy składaniu silnika? Wymienianie były też wtryski, zbiornik został wyczyszczony, niestety nie wymieniony. Co o tym sądzicie?


Pozdrawiam


Rozrusznik do wymiany lub aku slabo kreci.
czemu wymieniono wtryski?
sprawdz EGR, najlepiej zaslep go
jesli zbiornik nie byl wymieniony to czesto jest tak ze temat powraca, kwestia czasu.

tomquat - 02-05-2013, 13:28

no dobra, bo znowu przymierzam się do Pajero...

ta pompa to pytanie "czy" lub "kiedy", bo nie wiem ile kasy trzymać w zapasie :) Jest szansa, że ktoś dbał (dziewica, do kościoła i te sprawy...) i się to nie zepsuje?


A jak to zweryfikować przy zakupie? Znaczy PRZED zakupem?

tompol34 - 02-05-2013, 21:51

przed zakupem sprawdzić, czy nie ma błędów pompy w pamięci oraz jak zachowuje się podczas jazdy oraz opiłki w filtrze paliwa jeżeli ok to po zakupie czyszczenie zbiornika, a najlepiej kup plastikowy, filtr paliwa oraz warto zajrzeć do nastawnika i jeżeli jest potrzeba to oczyszczenie jego.
pozdrawiam

tomquat - 03-05-2013, 10:15

tompol34 napisał/a:
przed zakupem sprawdzić, czy nie ma błędów pompy w pamięci oraz jak zachowuje się podczas jazdy oraz opiłki w filtrze paliwa jeżeli ok to po zakupie czyszczenie zbiornika, a najlepiej kup plastikowy, filtr paliwa oraz warto zajrzeć do nastawnika i jeżeli jest potrzeba to oczyszczenie jego.
pozdrawiam
dzięki :D
Hubeeert - 03-05-2013, 11:03

tompol34 napisał/a:
najlepiej kup plastikowy
Są też metalowe zamienniki, tańsze niż plastikowe a pozbawione już wady.
tompol34 - 03-05-2013, 16:57

są metalowe, ale metalowe w niskiej temp. rdzewieją od środka i po paru latach trzeba czyścić albo syf pójdzie i tak na pompę.
pozdrawiam

zbyszekm2 - 03-05-2013, 17:05

Sprawdzone, nie rdzewieja.
tompol34 - 03-05-2013, 21:49

sorry, ale nie widziałem stali, która nie rdzewieje w okolicy zgrzewów, chyba że jest to stal szlachetna (kwasówka)
Mietek.K - 04-05-2013, 13:18

Nic nie jest wieczne . :D
S1JUMBO - 09-08-2013, 21:09

WITAM,mam pytanie,tez mam problem chyba z pompa,chcialem zapytać gdzie znalazles ta z anglika,moze jakiś kontakt,
tomasztomasz - 11-08-2013, 22:24

Witam Wszystkich,

pajero 2004 3.2 did... wymienilem zbiornik na nowy z epajero... i mialem zalecone wyczyszczenie pompy. oczywiscie z braku czasu i stwierdzenia, ze chyba jest ok.. nie poddalem pompy temu zabiegowi.
Auto smigalo dobrze.... do momentu kiedy zaczyna mi kopcic na bialo przy rozruchu, ciezko wchodzi na obroty- do chwili dogrzania sie ok. 5-8 min - nastepnie pracuje rowno, nie gasnie, nie kopci, nie pali sie check na desce rowniez.
Błąd 43... i pytanie... czy wystarczy wyczyscic nastawnik? i wymienic zawór TPS? czy wyjmowac pompe i kapiele w ultradzwiekach?
Pozdrawiam

zbyszekm2 - 12-08-2013, 08:18

Może wystarczy wymienić zawór TCV. Nie ma dużo roboty z tym.
tomasztomasz - 29-08-2013, 21:55

Dziękuje zbyszekm2

Nie mialem ostatnio czasu nawe zajrzec do pajero.. ale dzisiaj korzystajac z metody chalupniczej opisywanej przez Kolegow...odczytalem błąd nr 51... nie ma innych błędów...
czy cosnietak z zaworem egr moze powodowac tego typu przyczyny? bialy dym do rozgrzania? lub przy dodaniu gazu na goracym silniku gasniecie?
Pozdrawiam, tomasz[/b]

[ Dodano: 29-08-2013, 21:56 ]
błąd 43 był odczytany wczesniej... a z migania lampki nie wynika teraz...?

zbyszekm2 - 29-08-2013, 22:34

zaślep EGR.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group