[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Tył auta ucieka na dziurach
radek79 - 27-12-2012, 16:07
Cytat: |
Picakus napisał/a:
Panowie wszystko sprawdzone od A do Z. Zawieszenie wygląda na wzorowe |
kiedyś też walczyłem z tyłem u mnie była walnięta sprężyna z przodu
Picakus - 27-12-2012, 16:16
radek79 napisał/a: | Cytat: |
Picakus napisał/a:
Panowie wszystko sprawdzone od A do Z. Zawieszenie wygląda na wzorowe |
kiedyś też walczyłem z tyłem u mnie była walnięta sprężyna z przodu |
Tył latał a przód szedł jak po szynach ??
U mnie właśnie tak jest. Temat wart analizy.
Kojec - 03-01-2013, 20:58
miałem dokładnie ten sam problem, a rozwiązaniem była wymiana opon na nowe o odpowiednim rozmiarze
Michal4133 - 03-01-2013, 21:08
U mnie problem z lataniem tyłu było zbyt małe ciśnienie w oponach, opony 215/45 R17 miałem na 2.2 podniosłem na 2.4-2.5 bara i po problemie
Anonymous - 12-01-2013, 16:22
witam czy ten wahacz http://moto.allegro.pl/z9...2907372308.html jest skręcany momosrodem??
marcinzam - 12-01-2013, 16:35
tak
tutaj są śruby do tego wahacza
http://moto.allegro.pl/mi...2916492160.html
Anonymous - 12-01-2013, 22:39
śruby niestety już zamówiłem w serwisie 200zeta 2 komplety masakra
paul_pivo - 23-01-2013, 15:50
Dołączam się do tematu. U mnie dokładnie to samo - na lodzie powyżej 40km/h dupa mi lata jak u prostytutki na L4. A w zasadzie to nie dupa tylko cały Gal. Podjechałem na stacje diagnostyczną - powiedzieli, że OK. Jak luzów nie ma - jade na zbieżność. I tam od mechanika usłyszałem EDIT- wykropkowany wulgaryzm nadal jest wulgaryzmem. I tak faktycznie było. I tu się zaczyna problem.
Aby ustawić tył należy zrobić coś ze śrubą mimośrodową 41604. 41604 jest spieczona z wahaczem 41617. Podobno nie da się tego rozdzielić. Mechanik zaproponował wymianę całego 41617 i 41604 - to w celu ustawienia zbieżności.
Znalazłem tak mi się wydaje:
41617 - http://allegro.pl/wahacz-...2910510892.html
41604 (wg schematu powinna być z 41606, 41605B, 41636 - a piszą na aukcji, że bez nakrętki) - http://allegro.pl/nowa-sr...2930512082.html
Co myślicie o tych rzeczach do kupienia? I czy wymieniać inne tuleje jak już to wymieniam (zbieżność i tak trzeba będzie zrobić)? Inny scenariusz jest taki, aby nie wymieniach 41617 tylko zamiast 41604 wpakować tuleje poliuretanowe.
Napiszcie co myślicie - auto mi stoi, a powinno zarabiać...
Uploaded with ImageShack.us
pawik - 23-01-2013, 16:01
amorki masz do wymiany miałem to samo tył latał jak dzika świnia po wymianie amorków jak ręką odjął
paul_pivo - 23-01-2013, 16:08
pawik napisał/a: | amorki masz do wymianył |
Amorki i sprężyny wymienione miesiąc temu. Piszę przecież że zbieżność do Gal miał przekroczoną 10-krotnie z tyłu:)
robertdg - 23-01-2013, 16:56
Albo kupić gotowe wahacze z tulejami i nowymi śrubami, albo kupić nowe tuleje do owych wahaczy wraz ze śrubami i wtedy wymiana, innego scenariusza nie ma skoro wahacze zapieczone.
Anonymous - 23-01-2013, 17:54
tylko znajdź dobrego mechanika bo z tymi wahaczami bywa prze sra ne mimośrody się zapiekają w tulejkach i ni jak nie można wybić a w tedy cała ława w dół ja sobie poradziłem brzeszczotem ale łatwo nie było i o śrubach nie zapomnij
paul_pivo - 23-01-2013, 18:01
Myślicie, że to podejdzie i pojeździ? 79zl za wachacz to śmieszna kwota... Śruba bez nakrętki - czy można taką dopasować?
marcinzam - 23-01-2013, 18:17
paul_pivo napisał/a: |
Myślicie, że to podejdzie i pojeździ? 79zl za wachacz to śmieszna kwota... Śruba bez nakrętki - czy można taką dopasować? |
Nie znam firmy Vogel ,ale w tej cenie raczej lepszego nie znajdziesz.Co do śruby to nakrętka jest do dopasowania , a podkładkę założysz starą
paul_pivo - 23-01-2013, 18:26
marcinzam napisał/a: |
Nie znam firmy Vogel |
Jest jeszcze takie coś.... http://allegro.pl/wahacz-...2950394165.html - SRLine ?!?!?
|
|
|