Carisma - Ogólne - BI XENONY
kuba666 - 26-03-2009, 21:11
Przejrzałem cały wątek ale nie znalazłem satysfakcjonującej mnie odpowiedzi i rady więc wskrzeszam temat i mam pytanie czy ktoś zrobił to jak należy i włożył do cari ksenony to znaczy bi kseony bo takie muszą być do cari po lifcie jeśli dobrze zrozumiałem z tematy i czy zamontował spryskiwacze na lampy bo bez nich nie ma się w to po co bawić i jakie ksenonki polecacie..?? tzn jaki zestaw z allegro...
mlun - 26-03-2009, 23:03
Jak narazie z tego co mi wiadomo nikt nie zrobił zestawu w 100% zgodnego z dopuszczeniem do ruchu. Także albo lepsze żarówki albo inne auto:P
swinks_UK - 26-03-2009, 23:21
rasiak1980 napisał/a: | dla mnie kicz straszny. w UK tylko pakole i ciapaci jeżdżą na ksenonach do tego felgi ultra low profile (warte więcej niż całe auto) i pomalowane pędzlem na czerwono prześwitujące przez felgi seryjne zaciski, które w zmierzeniu maja chyba imitować brembo... |
Może nie na temat, bo dopiero teraz się wczytałem w ten wątek... Właśnie dowiedziałem się, że jestem PAKOLEM i CIAPATYM...
A na przyszłość proponuję trochę rozwagi w kategoryzowaniu ludzi.
kuba666 - 28-03-2009, 08:50
Więc mam ostatnie pytanie z tego co się zorientowałem to do carismy po lifcie muszą być bi ksenony Na żarówkach H4 Bo jedna żarówka jest odpowiedzialna za światła mijania i drogowe tak
deejay - 29-03-2009, 00:13
A oto mój projekt soczewek najprostszym sposobem , 5 godzinek roboty i efekty oto takie fotki z tel , niebawem wrzucę lepszej jakosci
   
kuba666 - 29-03-2009, 10:03
Bardzo ładny efekt ci wyszedł. tylko ja nie mam tyle czasu na zabawy bo auto mi jest cały czas potrzebne i moje pytanie oglądałem lampy w mojej cari są czyste szkła bez pręg z tego co wyczytałem w temacie to tak mam być i moje pytanie są potrzebne jakieś przeróbki lamp w cari po lifcie czy porostu wkładam palniki i spryskiwacze i jeżdżę.. I ponawiam moje pytanie czy do cari po lifcie ma być palnik bi ksenonowy h4
Jaro1974 - 29-03-2009, 21:10
Wkładasz palniki i spryski i w drogę aż do pierwszego patrolu policji który może ci zakosić dowód rejestracyjny z powodu oświetlenia nieposiadającego homologacji. A jak ci się uda to diagnosta na przeglądzie nie przepuści ci auta z tego samego powodu. tak więc się zastanów co się tak naprawdę opłaca- pseudo xenon czy dodatkowe badania za które trzeba zapłacić. wybór należy do ciebie.
drd1812 - 30-03-2009, 08:44
kuba666, tak jedna żarówka dwuwłóknowa
deejay - 30-03-2009, 13:30
kuba666 takie zarniki musisz załozyc , czyli z przesłonka http://moto.allegro.pl/it...non_krakow.html
kkriss - 30-03-2009, 13:36
Dobrze, że jesteś daleko od warszawy, weź jeszcze pod uwagę, że jeżeli będzie wypadek to wina może spaść na Ciebie, gdyż ktoś się będzie tłumaczył, że go oślepiłeś.
Dodatkowo jeżeli dowie się o tym ubezpieczyciel to może tobie nie wypłacić odszkodowania, gdyż miałeś auto nie sprawne technicznie.
Naprawdę zastanów się dwa razy zanim zamontujesz, a jeżeli zamontujesz to proszę Cię nie jeździj do warszawy.
Anonymous - 30-03-2009, 19:29
drd1812 napisał/a: | kuba666, tak jedna żarówka dwuwłóknowa |
to nie jest jeden palnik dwuwłuknowy!! tylko palnik z przesłoną!! po pierwsze w xenonie nie ma włókna a po drugie czas rozgrzewania się palnika definitywnie skreśla go jako długie oddzielnopalnikowe dlatego jest jeden palnik który świeci cały czas tak samo tylko przesłona puszcza więcej światła
[ Dodano: 30-03-2009, 19:31 ]
a jak ktoś ma jakieś pytania to zapraszam bo ten temat jest niekonstruktywny całkiem!!! jest w nim duzo informacji niestety rozdmuchanych przez kąśliwe komentaże!! niech ci co się tak czepiają zaczną przestrzegać podstawowych przepisów i dopiero zaczna kamionować!!
[ Dodano: 30-03-2009, 19:36 ]
zawsze znajdą się ludzie którzy zrobią złe wrażenie i psują opinię reszczie!! to tak jak już pisałem z motorami!! sa dla ludzi ale z głową a przez bezmuzgi co świrują ludzie uważają motory za samo zło
więc jak ktoś chce coś się dowiedzieć o bixenonie w cari to niech przeczyta moje komentarze! mam już 44tys zrobione bezproblemowo i jest ok i nikt nie mryga!! a tr 44tys to przez ostatnie 9 mies zrobiłem więc wiem co mówię.
A i jeszcze odnośnie tych z kamieniami w ręku!! niech się zastanowią 2 razy zanim zaczną rzucać!! i jeszcze raz zapraszam do siebie do zobaczenia bixenonu h4 na prążkowanym kloszu helli
[ Dodano: 30-03-2009, 19:38 ]
deejay, co do tej opcji którą pokazałeś to jestem sceptycznie nastawiony (obawiam się szybkiej awarii ruchomego palnika)
jestem za rozwiązaniem gdzie porusza sie przesłona a nie palnik!!!!
[ Dodano: 30-03-2009, 19:45 ]
http://www.allegro.pl/ite..._hid_xenon.html tu widac na jednym zdjęciu tą przesłonę po zdjęciu uchwytu!
i dodam jeszcze raz argumenty o złym kierunkowaniu strumienia z palnika poszły w niepamięć jak weszły palniki z osłoną
kuba666 - 30-03-2009, 20:40
A więc jednak rezygnuje z tego pomysłu "kkriss" też mnie denerwują pseudo ksenony które rażą nie miłosiernie ale byłem pewien że to wszystko przez to że ludzie nie ustawiają ich u diagnostów i wkładają mocne zestawy zamiast słaby ze spryskiwaczami pozatym myślałem że są to produkty zgodne z prawem pod warunkiem montażu spryskiwaczy ale dziękuje za uświadomienie.. Ps: kkriss do wawy jadę 4
Anonymous - 30-03-2009, 22:22
adipaw Czy byłeś na okresowym przeglądzie na stacji diagnostycznej ze swoimi "wynalazkami"?, czy tylko wjechałes po pieczątkę, no może tylko kontrola układu hamulcowego.
POzdr.
pawel-krol - 30-03-2009, 23:42
ja pomimo zapewnienia diagnosty ze ustawione troche niżej nie rażą i że w razie jak mnie złapie policja to wsadzam zwykle żarówki robie przegląd a jak odbiore dowód znowu bi xenon i tak do nastepnej kontroli to jednak wolałem sie nie stresować i wywaliłem ten zestaw.
wsadziłem Philips Vision Plus50%,na początku wydawało mi się że wcale nie swiecą lepiej od zwykłej żarówki za 10złoty ale jak przyszła jesien to je dopiero doceniłem.Jednak największa ich wadą jest żywotność-u mnie wytrzymały 6miesiecy(padły jedna a za dwa dni druga i w obu spalił się żarnik od świateł mijania)teraz wyhprubuję Osramy-ponoć żywotniejsze.
Anonymous - 31-03-2009, 09:01
JackD, jasne że tak! są problemy bo to normalne! ale są prawidłowo ustawione. co do przeglądów to pusty katalizator też może nie przejść i sportowa kierownica itd....!! wszystko dla ludzi tylo z głową.
|
|
|