To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - Znika plyn z chlodnicy

dawidbori - 12-11-2010, 20:44

panowie ostatnio wymienilem uszczelki pod glowicami bo mi plyn uciekal gdzies po wymianie dalej ubywa go co zrobic juz mam dosyc tego auta:/ sami wiecie ile to wszytsko kosztowalo wymienilem przy tym tez rozrzac czekam na jakas podpowiesz a nie odeslanie do innego tematu i dodam ze nie widac by gdzies byly wycieki wczesniej bylo czuc w spalinach plyn teraz nie czekam na rozsadne podopowiedz
Krzyzak - 12-11-2010, 20:47

obejrzyj węże gumowe - pod przepustnicą lubi puszczać oraz w miejscu, gdzie zaczyna się obieg nagrzewnicy wnętrza
dawidbori - 12-11-2010, 21:00

dodam ze jest duze cisnienie w gornym wezu co idzie do chlodnicy
Damooo - 12-11-2010, 22:41

Panowie też miałem kłopot z płynem chłodzącym ( robota głowicy ,uszczelka itd) ostatnio też sie objaw nasilił ale poradziłem sobie WYMIENIŁEM NOWY KOREK CHŁODNICY i jest OK 24zł i po problemi :rolleyes: nie mam pojecia jaki to ma wpływ na płyn ale już nie ubywa :mrgreen:
dawidbori - 12-11-2010, 23:16

nie chce sie mi wierzyc ze to korek chlodnica by byla ulana albo cos wy tez macie ten gorny waz taki twardy takie cisnienie w nim duze??
Damooo - 13-11-2010, 07:39

przeczytaj dobrze co napisałem
Robiłem głowice ,podobno było pęknięcie w kolektorze dolotowym + nowa uszczelka uszcelniacze zaworów ,wszystko niby miało być super a płyn dalej znikał , szukałem wycieków szlak mnie trafiał bawiłem sie przy chłodnicy i urwałem przy korku zaworek :shock: i musiałem kupić nowy i do tej pory nic nie dolewam :rolleyes: na ciśnienie 0,9 taki sam jak był a i chłodnica ulana wogóle nie była

Owczar - 13-11-2010, 12:12

Korek może powodować taki problem, ponieważ układ ma problem z podciśnieniowym uzupełnianiem gdy silnik stygnie. Wszystko można sprawdzić.

U mnie też ubywał płyn. Jeśli ktoś chce szybko zlokalizować wycieki, to polecam koncentrat do chłodnic Quler Firmy K2. Jest tak tłusty, że nie odparowuje, a w dodatku ma intensywny różowy kolor i łatwo zlokalizować wyciek. U mnie ciekło z węży przy bloku silnika. Przesunąłem opaski zaciskowe w inne miejsce i jest ok.

dawidbori - 13-11-2010, 19:48

a wytłumaczy mi ktos czemu jest takie duze cisnienie na wezach do chlodnicy czy to ma tak byc??
robertdg - 13-11-2010, 19:56

Albo zapowietrzony układ, albo kompresja bije w układ chłodzenia, albo zablokowany termostat
Andrew - 13-11-2010, 19:58

Cytat:
a wytłumaczy mi ktos czemu jest takie duze cisnienie na wezach do chlodnicy czy to ma tak byc??
Może być temu winny korek chłodnicy, uszczelka pod głowicą lub pęknięta głowica. Zacznij od zmiany korka...
dawidbori - 14-11-2010, 10:55

ale co ma korek do tego?? głowice sa sprawdzone na szczelnosc zrobione cale splanowane uszczelki wymienione pod glowicami kolektorami cały kompet . zapowietrzony hm jak go odpowietrzyc??
Andrew - 14-11-2010, 11:08

dawidbori napisał/a:
ale co ma korek do tego??
Więc napiszę krótką historię odnośnie korka. Miał gość toyotę D4D i taki objaw w niej, że tworzyło się wysokie ciśnienie na przewodach, aż rozrywało je. Mechanicy ściągali głowicę sprawdzali i wszystko było ok (kilka razy). W końcu jeden poradził mu, żeby zmienił korek, więc go zmienił i po bólu. Prawidłowo działający korek powinien utrzymywać odpowiednie ciśnienie w układzie.

dawidbori napisał/a:
zapowietrzony hm jak go odpowietrzyc??
Układ powinien się sam odpowietrzyć. Czy występuje u Ciebie takie jakby "bulgotanie" w podszybiu?
dawidbori - 14-11-2010, 11:16

nie nic nei bulgocze tylko jest cisnienie na wezach i ubywa plyn chlodniczy i w chlodnicy i w zbiorniczku
bieniak - 14-11-2010, 11:28

ja bym szukał wycieku,albo niestety masz nieszczelnośc gdzieś na głowicy i ciśnienie idzie ci w układ chłodzenia,stawiam na uszczelkę pod głowicą
dawidbori - 14-11-2010, 12:23

czytaj dokladnie mam zrobione glowice i uszczelki


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group