[07-XX]Lancer CYxA Ogólne - info dotyczace wymiany oleju po 2000km WAZNE !!!
Radassss - 26-03-2009, 16:58
a czy ja gdzies napisalem ze producent oleju cos okresla?? powiedzialem tylko ze wrzuce taka informacje, moze kogos to interesuje
Anonymous - 26-03-2009, 17:56
A ja wlaem dzi do fiesty mk3 1.1l shella 15w50 i silnik normalnie odzyl, a lany byl lotos 15w40.
silnik chodzi rowniej i ciszej no i jest zwawszy, wiec jednak olej to podstawa, nawet w starym struclu:)
Anonymous - 26-03-2009, 20:53
Bastek77 napisał/a: | A ja wlaem dzi do fiesty mk3 1.1l shella 15w50 i silnik normalnie odzyl, a lany byl lotos 15w40.
silnik chodzi rowniej i ciszej no i jest zwawszy, wiec jednak olej to podstawa, nawet w starym struclu:) |
może to tylko Twoja podświadomość??
Ta tabela o której pisze Radassss jest tylko jednym znikomym czynnikiem w doborze oleju. Podstawa to: zalecenia producenta i rodzaj nogi kierowcy.... no i jeszcze oczywiście rodzaj oleju który ma w głowie
Uwex - 26-03-2009, 21:00
jaceksu25 napisał/a: | no i jeszcze oczywiście rodzaj oleju który ma w głowie |
to prawda i jakoś dotąd nikt o tym nie wspomniał !
Anonymous - 26-03-2009, 21:52
Faktycznie, co niektórzy nie mają za dużo oleju w głowie, więc muszą się stosować do tabelek
Anonymous - 26-03-2009, 21:55
Bastek77, możesz zdradzić jakie to tabletki? Może komuś jeszcze się przyda..
Dot. tematu: 2kkm to za mało.. lepiej 3kkm
filippoz - 26-03-2009, 22:07
Cytat: | Dot. tematu: 2kkm to za mało.. lepiej 3kkm | Takie zalecania z 1 ręki?
Anonymous - 26-03-2009, 22:20
To są tylko zalecenia i na dodatek nie MMC
Anonymous - 26-03-2009, 22:29
Jaceksu, tabletki to u lekarza i to szybko po nową receptę, bo zaczynasz szaleć
Ja pisałem o tabelkach i dobrze ci radzę weź sobie coś na wieczór i do spania, lulu, główka odpocznie i może oliwy się naleje....................
Hubeeert - 27-03-2009, 08:12
Panowie - ja Was moge pogodzic...
Przejdźcie na PW z tą rozmową. I wróćcie jak się dogadacie co?
Anonymous - 27-03-2009, 17:12
Z mojej strony nie ma problemu, a poza tym nie ma o czym gadac
markez12 - 29-03-2009, 23:04
Panowie troche mnie to dziwi jakie macie oleje bo ja mam LANCER 2.0 GTS z usa i w instrukcij zalecaja lac SAE 5W-20.
Radzicie go zostawić czy moze zmienic na inny dodam ze kupiłem w usa olej Vawoline 5W-20. i nie wiem czy go zostawić czy moze go podmienic
tomekrvf - 29-03-2009, 23:14
markez12 napisał/a: | czy go zostawić czy moze go podmienic |
Zmień.
Specified Engine Oil (ACEA and API classification): ACEA A1/B1, A3/B3, A3/B4 or A5/B5 API SG or higher
Total quantity (Includes volume inside engine oil filter):
4.2 L <4A9> (1.5)
4.3 L <4B10>
markez12 - 29-03-2009, 23:53
okej ale ja mam 2.0 silnik i oco w tym biega bo niekapuje prosze.
A i jaki zakres temperatur ma ten 5w20 bo tego tam niema.
ew jaki polecacie ??
Trik - 30-03-2009, 00:01
tomekrvf napisał/a: | markez12 napisał/a: | czy go zostawić czy moze go podmienic |
Zmień.
Specified Engine Oil (ACEA and API classification): ACEA A1/B1, A3/B3, A3/B4 or A5/B5 API SG or higher
Total quantity (Includes volume inside engine oil filter):
4.2 L <4A9> (1.5)
4.3 L <4B10>
[url=http://images42.foto...88m.jpg]Obrazek[/URL] |
tomekrvf?
Co powiesz na ten temat
http://www.valvoline.com/products/Synpower.pdf
lub na ten temat,
http://www.valvoline.com/products/All-Climate.pdf
bo nie wiemy jaki olej kolegen kupił. Przypuszczam jedynie że coś takiego. Spełnia te normy czy nie?
teraz dajmy na to zalecany do tego silnika wg owego producenta.
http://datasheets.bp.com/...A8?OpenDocument
Inni typu Statoil, Motul itd co proponują do tych silników? Bo nie moge znaleźć kart technicznych.
Dodam jeszcze że jego silnik to 4B11 a w evo i railiart 4B11T, a ty podajesz max 4B10. Może niewielka różnica, ale jednak jest.
|
|
|