To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[07-XX]Lancer CYxA Techniczne - Obniżanie zawieszenia - Lancer CYxA

tyku - 19-07-2018, 12:34

Setzer Lancer, To tak samo, jak jeździć na 18" kołach. Niestety, coś za coś. :roll:
Uwex - 20-07-2018, 08:37

Setzer Lancer napisał/a:
sprężynami H&R 29035


a są progresywne ?

Setzer Lancer - 24-07-2018, 16:48

tyku napisał/a:
Setzer Lancer, To tak samo, jak jeździć na 18" kołach. Niestety, coś za coś. :roll:


No w dodatku mam jeszcze 18”. Wiesz dla mnie 18” to nie jest duże koło bardziej już mogę powiedzieć ze to standard w moich samochodach ,bywamy i większe. I ze auto to jakiś pingpong tez przeboleję ale lancer jest za niski zebymgo jeszcze obniżać na Nasze Polskie drogi hehe

pizddd - 04-03-2019, 14:29

A ja mam pytanie, czy pod EIBACH lub H&R (które są ciut niższe od Eibacha) należało by od razu przy wymianie sprężyn zmienić na nowe osłony przeciwpyłowe amortyzatorów i odboje? Jeśli tak to na jakie? Czy jakieś krótsze? Podpowiedzi mile widziane..
miśko1977 - 11-03-2019, 22:40

W Eibach masz w komplecie osłony.
Muszą być krótsze ponieważ oryginały skrzypią strasznie (częste smarowanie pomaga, ale to upierdliwe)

ScrappyKOko - 27-03-2019, 10:30

Mnie osobiście mega wkurzało to, że moje auto wygląda jak terenówka. A dodatkowo, że auto miało nierówny prześwit z przodu i z tyłu, przez co wyglądało jak łódka. Może to kwestia wyrobionych sprężyn tylnych, nie wiem.. Tak czy siak należało go położyć, bo takie mam upodobania. Większość moich aut była obniżona i usztywniona - poprawia to pewność prowadzenia przy szybszej jeździe, ale zabiera komfort jazdy + trzeba uważać na krawężniki, dziury, regularniej sprawdzać zawiechę itp - wiadomka. Jedni to lubią, inni nie. Moim zdaniem nie ma co się kłócić czy warto, bo to kwestia osobista :roll: Sam wolałbym gwint, ale za shipping upatrzonego sobie z USA musiałbym zapłacić drugie tyle co koszt gwintu, więc temat olałem.

Kupiłem sobie 2 komplety: używki H&R (-40/-40) i nowy zestaw Eibach (-30/-25). Aby pozbyć się komicznej różnicy w prześwitach na przód wrzuciłem springi H&R a na tył springi Eibacha. Po tym zabiegu zaczął w końcu jakoś wyglądać. Dla zainteresowanych wrzucę fotki z przed i po:
przed
po
H&R i Eibach - porównanie

michok - 27-03-2019, 13:37

oj dużo lepiej po obniżeniu.
cytrusss - 06-10-2019, 15:01
Temat postu: Zawieszenie gwintowane Lancer VIII
Witam wszystkich Mitsumaniaków, jestem nowy na grupie
moje pytanie dotyczy odnośnie zawieszenia gwintowanego
jakiej firmy zawias kupić i gdzie go znaleźć ? bo przetrzepałem połowe internetu i wyskakiwały mi same do lancera evo (x)
z góry dziekuje za pomoc i niedługo wlecą foty mojego miśka jak tylko zacznę przy nim prace ;)

Bizi78 - 06-10-2019, 18:33

https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=32336&start=0
ScrappyKOko - 08-10-2019, 10:05

https://allegro.pl/oferta/zawieszenie-gwintowane-bc-mitsubishi-lancer-07-17-8248191259
pierwsza lepsza aukcja. A o konkrety to wiadomo, piszesz do sprzedawcy i podajesz dane auta i dobieracie, ew. spróbuj poszukać D2 do Lancer/Fortis

inzmbl - 14-10-2019, 12:08

a czy możecie dać namiary na jakieś amory o krótszym skoku? bo B6 całkowicie niedostępne (no i cena z kosmosu 700 zł / szt) a innych firm nie umiem znaleźć... sprężyny MTS -35mm
ravpraca - 15-10-2019, 16:16

Witam,

Chciałbym zapytać jak podnieść auto - dokładnie tył. Tył jest wyraźnie niżej niż przód (bez załadowanego bagażnika, dołożony hak). Auto ma niewielki przebieg. Jest jakiś sposób? Przerabiał ktoś z Was ten temat? Szukałem ale nie znalazłem - może jest wątek dotyczący tego problemu? Z góry dziękuję za odpowiedzi.

HUGIO - 15-10-2019, 16:58

ravpraca,
Kiedyś widziałem post, że ktoś takie wynalazki stosował, ale jak to wpłynęło na auto, to nie wiem:

ravpraca - 15-10-2019, 18:33

:D
Podkładki pewnie się sprawdzą, ale nie takie. Bardziej pod sprężynę.

Opcja o której pomyślałem to wyjęcie sprężyn i "dobranie" dłuższych.
Tylko czy da się takie znaleźć? Żeby też nie przesadzić w drugą stronę....?

Bizi78 - 15-10-2019, 18:53

Cytat:
Opcja o której pomyślałem to wyjęcie sprężyn i "dobranie" dłuższych.

Tylko czy da się takie znaleźć? Żeby też nie przesadzić w drugą stronę....?

Zawsze możesz poszukać na necie firm dorabiających sprężyny i wziąć jedną swoją na wzór.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group