[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Rozpórka przednia, górna
Marcino - 01-03-2012, 12:18
Kamil.ekonom,
Czy ta Staffa jest cieżka? Tzn chodzi mi o to z czego jest zrobiona?
Wpadł mi do głowy szalony pomysł zeby samamu taką ustrugać... tzn mam podobny profil zamknety w domu 5cmx2cm, ale jest dość gruby scianka chyba 3mm, dotoczył bym flansze , naiwercił orwory i pospawał całośc.... ale boje sie ze bedzie to za toporne..;)
kamil.ekonom - 01-03-2012, 14:24
Marcino, tu masz opis ze strony producenta ( http://www.staffa.pl/pl/o_firmie.html ):
"Wszystkie rozpórki wykonywane są ze stali konstrukcyjnej, co zapewnia odpowiednią wytrzymałość i sztywność. Każda rozpórka malowana jest proszkowo na wybrany kolor, pod lakierem znajduje się podkład cynkowy, który zapobiega korozji. Rozpórki nie są skręcane, dzięki temu są o wiele sztywniejsze i wytrzymalsze"
Nie pamiętam dokładnie jaka jest grubość ścianki, ale na pewno czuć, że się trzyma w rękach tę rozpórkę (nie jest ciężka, żeby trzeba ją nosić w dwóch rękach, ale nie jest też lekka, żeby można było ją wymachiwać jedną ręką).
superson123 - 01-03-2012, 14:50
To ja też się pisze
1. Keleron (jesli koszt nie przekroczy 200zł)
2. hilfiger (do 200 zł)
3. kamil.ekonom
4. czerwony88 (do 200 zł)
5. Cacper (do 200 zł)
6. m6riano (do 150zł;-)
7. bartezr (koszt jak najmniejszy)
8. fergul11 (max 200zl)
9. superson123
milo - 01-03-2012, 15:05
Marcino napisał/a: | Wpadł mi do głowy szalony pomysł zeby samamu taką ustrugać... |
Czemu nie , spróbuj ...sam robiłem i dobrze dopasowałem koszt wykonania razem z malowaniem ,piaskowaniem wyniósł mnie około 70 zł
Rozpórka http://forum.mitsumaniaki...t=8054&start=45
marianoooo - 01-03-2012, 15:35
Wprowadziłem napis i logo oraz za sugestią robertdg, dodatkowe mocowanie. Mam 2.5 i pod ten silnik będę pasował swoją rozpórkę. Czy ma ktoś pojęcie jakie siły działają na taką rozpórkę? Chciałbym przeprowadzić jakąś symulację pod obciążeniem- wyjdzie wówczas czy wycięty napis nie powoduje za dużego osłabienia. Mam jeszcze prośbę do osób posiadających metrówkę: moglibyście zmierzyć jaki jest rozstaw mocowań amortyzatora tzn od środka do środka wystającej z kielicha śruby. U mnie było 975+-1mm. Pozwoli to stwierdzić stopień kompatybilności- czyt. kto ma pogięte auto .
madź - 01-03-2012, 16:54
1. Keleron (jesli koszt nie przekroczy 200zł)
2. hilfiger (do 200 zł)
3. kamil.ekonom
4. czerwony88 (do 200 zł)
5. Cacper (do 200 zł)
6. m6riano (do 150zł;-)
7. bartezr (koszt jak najmniejszy)
8. fergul11 (max 200zl)
9. superson123
10. madź (do 150zł)
kamil.ekonom - 01-03-2012, 18:25
marianoooo, no wygląda ciekawie - szczególnie ciekawie prezentuje się napis i logo. A dasz radę zrobić giętą
keleron - 01-03-2012, 18:38
marianoooo napisał/a: | Wprowadziłem napis i logo oraz za sugestią robertdg, dodatkowe mocowanie. Mam 2.5 i pod ten silnik będę pasował swoją rozpórkę. Czy ma ktoś pojęcie jakie siły działają na taką rozpórkę? Chciałbym przeprowadzić jakąś symulację pod obciążeniem- wyjdzie wówczas czy wycięty napis nie powoduje za dużego osłabienia. Mam jeszcze prośbę do osób posiadających metrówkę: moglibyście zmierzyć jaki jest rozstaw mocowań amortyzatora tzn od środka do środka wystającej z kielicha śruby. U mnie było 975+-1mm. Pozwoli to stwierdzić stopień kompatybilności- czyt. kto ma pogięte auto .
|
Mam pytanie czy nie uważacie że w tych miejscach gdzie są te śruby łączące nawet po bardzo mocnym skręceniu ten element będzie pracował i całość nie spełni swojej funkcji?
Marcinchojnacki - 01-03-2012, 21:17
1. Keleron (jesli koszt nie przekroczy 200zł)
2. hilfiger (do 200 zł)
3. kamil.ekonom
4. czerwony88 (do 200 zł)
5. Cacper (do 200 zł)
6. m6riano (do 150zł;-)
7. bartezr (koszt jak najmniejszy)
8. fergul11 (max 200zl)
9. superson123
10. madź (do 150zł)
11. Marcinchojnacki (do 200zł)
Marcino - 01-03-2012, 21:36
keleron napisał/a: | Mam pytanie czy nie uważacie że w tych miejscach gdzie są te śruby łączące nawet po bardzo mocnym skręceniu ten element będzie pracował i całość nie spełni swojej funkcji |
Mam podobne odczucia.... tam musiało by być ciasno pasowane skoro nie ma innej możliwości skasowania luzu.
wicek - 01-03-2012, 21:45
Marcino napisał/a: | keleron napisał/a:
Mam pytanie czy nie uważacie że w tych miejscach gdzie są te śruby łączące nawet po bardzo mocnym skręceniu ten element będzie pracował i całość nie spełni swojej funkcji
Mam podobne odczucia.... tam musiało by być ciasno pasowane skoro nie ma innej możliwości skasowania luzu. |
Również tak myślałem ale w oryginalnych vr4 tez są skręcane na śruby http://www.baryvampire.fora.pl/viewimage.php?i=19
robertdg - 01-03-2012, 22:13
marianoooo, wzmocnij albo przedłuż skosy talerzy mocowanych do kielichów względem belki poprzecznej
Marcino - 01-03-2012, 22:36
robertdg napisał/a: | marianoooo, wzmocnij albo przedłuż skosy talerzy mocowanych do kielichów względem belki poprzecznej |
A czy to koneczne? Taki kawałek blaszki nie wytrzyma... chyba ze sie go porzdanie usztywni
kamil.ekonom - 01-03-2012, 22:37
Wreszcie ktoś konkretny
STAFFA, działaj w temacie, a chętni na pewno się znajdą. Jeśli będzie wykonana co najmniej ja ta którą miałem w Hondzie - to będzie super Najlepsza by była taka gięta...
wicek - 01-03-2012, 22:39
post STAFFA zniknął
|
|
|