[97-04]Galant EAxA/W - "Sportowe" zawieszenie... (Eibach)
nerus - 08-05-2011, 16:09
ja mam w tej chwili tak jak na foto poniżej,ale chciałbym go jeszcze z przodu posadzić w dół
malina_drizzt - 08-05-2011, 16:33
nerus3 napisał/a: | malina_drizzt napisał/a: | Ogólnie mogę powiedzieć, że sprężyny bardziej nastawione są na obniżenie niż sportową charakterystykę, komfort jest w zasadzie zachowany jak w oryginale. |
a jak się zachowuje przód podczas hamowania |
Ogólnie z hamowaniem jest lepiej
Przód nie nurkuje i przede wszystkim hamulce reagują szybciej, poza tym hamowanie jest ostrzejsze, różnica jest jak dla mnie dosyć duża i pozytywna.
Jeszcze nic nie zaczepiłem podwoziem, dla testu znalazłem największy próg zwalniający i misiek przejechał bez stresu.
Z góry lepiej widać, tył i przód praktycznie równo.
marcinzam - 08-05-2011, 16:59
na tych jamexach podobnie wygląda jak na eibach -30 ,widzę że wybrałeś Yokohamę,jak się prowadzi na nowych oponkach ?
robertdg - 08-05-2011, 20:02
U mnie wygląda auto identycznie zawieszone jak u malina_drizzt, jednakże jak patrze na to co ma nerus3, który planuje jeszcze zejść przodem w dół, to musiałbym auto używac całkowicie rekreacyjnie, bo ani na polanke wjechac, a w zime to już nie wspomne
Chociaż u nerus3 nie rzuca się to tak w oczy ze względu na pakiet podstawowy, ciekawe jakby kręcił bródka, gdyby miał zderzak i progi od sporta, no i podejrzewam, że na płyte poduszkową na wulkanizacji nie wiedzie bez otarcia spodu, wręcz jestem pewien.
marcinzam - 08-05-2011, 20:12
robertdg napisał/a: | U mnie wygląda auto identycznie zawieszone jak u malina_drizzt, jednakże jak patrze na to co ma nerus3, który planuje jeszcze zejść przodem w dół, to musiałbym auto używac całkowicie rekreacyjnie, bo ani na polanke wjechac, a w zime to już nie wspomne
Chociaż u nerus3 nie rzuca się to tak w oczy ze względu na pakiet podstawowy, ciekawe jakby kręcił bródka, gdyby miał zderzak i progi od sporta, no i podejrzewam, że na płyte poduszkową na wulkanizacji nie wiedzie bez otarcia spodu, wręcz jestem pewien. |
zgadzam się ,jak bym miał tak jak u nerus3 to by było optymalnie bo niżej to już opona schowa się w nadkolu a ładnie to już nie wygląda według mnie .
robertdg - 08-05-2011, 20:17
marcinzam, weź pod uwagę możliwośc siadania zawieszenia, druga sprawa - im niższe zawieszenie tym większy negatyw na kołach - zwłaszcza tylnych
nerus - 08-05-2011, 20:33
robertdg napisał/a: | jednakże jak patrze na to co ma nerus3, który planuje jeszcze zejść przodem w dół, to musiałbym auto używac całkowicie rekreacyjnie, bo ani na polanke wjechac, a w zime to już nie wspomne |
muszę przodem zejść ewentualnie tył podnieść z 1cm
robertdg napisał/a: | że na płyte poduszkową na wulkanizacji nie wiedzie bez otarcia spodu, wręcz jestem pewien. |
tu masz rację o osłonie z abs'u o już dawno zapomniałem,jedynie zrobiłem dodatkową osłonę miski
w tej chwili mam taki prześwit w miejscu belki,jakieś 8cm
Hugo - 09-05-2011, 10:56
robertdg napisał/a: | U mnie wygląda auto identycznie zawieszone jak u malina_drizzt | A u mnie z tyłu jest mniejsza szpara pomiedzy oponą o nadkolem. OK. 2 cm max.
bieniak - 09-05-2011, 11:57
Niestety u mnie także prześwit z tyłu jest mniejszy niż z przodu
malina_drizzt - 09-05-2011, 17:47
bieniak napisał/a: | Niestety u mnie także prześwit z tyłu jest mniejszy niż z przodu |
U mnie może tego nie widać ale odstęp z tyłu też jest mniejszy niewiele, ale zauważalnie.
Może to też kwestia amortyzatorów z tyłu mam nowe sachsy, z przodu kayaby wymienione jakieś 12tys. km wcześniej.
Może z czasem tył siada bardziej.
Myślę że 3-4cm to max obniżenie przy tej wielkości koła, zimówki mam 195/60/15 i wiem, że będzie bolało.
Tomii - 10-05-2011, 08:28
malina_drizzt napisał/a: |
Może to też kwestia amortyzatorów z tyłu mam nowe sachsy, z przodu kayaby wymienione jakieś 12tys. km wcześniej.
|
a co mają amory do wysokości samochodu ? za prześwit odpowiadają tylko i wyłącznie sprężyny.
u mnie również z tyłu odstęp między nadkolem a oponą jest minimalnie mniejszy niż z przodu i tak ma być
malina_drizzt - 10-05-2011, 09:14
Tomii napisał/a: | malina_drizzt napisał/a: |
Może to też kwestia amortyzatorów z tyłu mam nowe sachsy, z przodu kayaby wymienione jakieś 12tys. km wcześniej.
|
a co mają amory do wysokości samochodu ? za prześwit odpowiadają tylko i wyłącznie sprężyny.
u mnie również z tyłu odstęp między nadkolem a oponą jest minimalnie mniejszy niż z przodu i tak ma być |
Masz rację w zasadzie nic, ale po wciśnięciu tłoczyska tylnego amortyzatora powraca ono do położenia początkowego z jakąś tam siłą, a w zużytym praktycznie pozostaje w miejscu, co do przodu to fakt nie ma kompletnie znaczenia.
zaakkk - 28-08-2011, 16:36
Posiadam (założone w pojezdzie) sprężyny obniżające o 4cm do 2,5 1999 kombi szwedzkiej firmy Lesjöfors, szukam kogoś chętnego do zamiany na standardowe.
PIOTR_FOTO - 16-09-2011, 23:52
Ja szukałem tych JAMEXÓW do swojego kombi i niestety nie znalazłem. W ogóle to od innych producentów też nie mogłem nic znaleźć - tylko sedany albo inne wersje silnikowe. Zaakkk dlaczego sprzedajesz Lesjforsy - za nisko czy za sztywno?
arturj123 - 18-09-2011, 17:17
Z miłą chęcią bym kupił od Ciebie sprężyny Lesjöfors, ale niestety sedan. Są one m.in. w katalogu intercars, więc powinny szybko znaleźć kupca. Jakby ktoś miał sportowe sprężyny do sedana 2.0 na sprzedaż, pisać na PW
|
|
|