To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Alternator

Dread87 - 17-12-2012, 13:13

booohal, natężenie;)
Jeśli dali bezpiecznik 100A, to prąd zwarciowy musi być wyższy od 100A, a prąd pracy może być np 95A, jeśli dawałeś bezpiecznik np 25-30A to nie dziw się, że od razu go przepaliło;)

booohal - 17-12-2012, 13:18

Okej, okej :) Będę informował o rozwoju sytuacji ;)
P.S. plecho1, Na zgaszonym nie przepala. Tylko po odpaleniu.

Dread87 - 17-12-2012, 13:20

booohal, włóż 100A i daj znac;)
booohal - 18-12-2012, 22:03

Wrzuciłem 80A i wsio w porządku. No prawie wsio bo czujnik podający temp. płynu chłodzącego na zegary chyba sie zepsuł. Pokazuje prawie cały czas max. a temp. na pewno jest mniejsza. To chyba wszystko...
deejay - 18-12-2012, 22:06

booohal napisał/a:
booohal napisał/a:
bo czujnik podający temp. płynu chłodzącego na zegary chyba sie zepsuł. Pokazuje prawie cały czas max. a temp. na pewno jest mniejsza. To chyba wszystko...


Odepnij przewód i bedziesz wiedział czy to czujnik , czy przypadkiem nie przetarta wiązka elekt.

booohal - 18-12-2012, 22:17

deejay, Odpiąłem i temperatura spadła. Rozumiem, że w takim przypadku to czujnik? Właśnie zakupiłem ten: http://allegro.pl/mitsubi...2826900401.html To chyba ten...
deejay - 18-12-2012, 22:19

booohal napisał/a:
Odpiąłem i temperatura spadła.


do zera ?

booohal - 18-12-2012, 22:27

deejay, Kurcze, zaczęła spadać. Nie czekałem czy spadnie do zera. Ale nic, i tak nowy zamówiłem przed kilkoma minutami a wydatek prawie żaden. Jak się nie poprawi to się będę martwić. Dzięki za zainteresowanie :thumbright:
bluecard88 - 20-12-2012, 18:36

Wymieniłem regulatora napięcia i powróciło napięcie 14.25. Nie ma problemu ze spadkiem obrotów. Jeśli walczę długie, szybę tył, nawie na maxa i obroty pięknie trzyma, zero trzęsienia budą .
booohal - 20-12-2012, 23:11

W moim ''używaku'' za całe 100zł trzyma 14,4V. Z tych wszystkich ostatnich problemów chociaż tyle dobrego mi zostało...
krzychuzzz - 07-01-2013, 08:56

Witam
Wydaje mi się ze piszę w dobrym wątku.
Sytuacja wygląda tak:
Auto na postoju z włączonymi światłami chodzi idealnie cicho.
Problem pojawia się gdy włącze długie, wtedy zaczyna pracować głośniej. Dzwięk jest ciężki do opisania coś jak np jakaś pompa która pracuje pod dużym obciążeniem. Po wyłączeniu długich znów cisza.
Obroty nie skaczą
Dzwięk słyszalny jest tylko na zewnątrz auta
Aku wymieniany na wiosnę, wtedy ładowanie coś ok 14,3 z tego co pamiętam
Coś z alternatorem?

Hugo - 07-01-2013, 16:22

krzychuzzz napisał/a:
Coś z alternatorem?
Raczej coś wpada w rezonans pod wpływem obciążenia silnika.
mszolc - 07-01-2013, 17:32

Mam tak samo, słyszę to tylko w garażu, poza autem.
Stawiam na kończące się łożysko/a w alternatorze.

krzychuzzz - 07-01-2013, 19:41

mszolc napisał/a:
Mam tak samo, słyszę to tylko w garażu, poza autem.
Stawiam na kończące się łożysko/a w alternatorze.


Pierwsze co pomyślałem to właśnie łożysko. Trochę dziwne ze tylko przy większym obciążeniu

Owczar - 07-01-2013, 21:49

krzychuzzz napisał/a:
Trochę dziwne ze tylko przy większym obciążeniu


Bardzo częsty objaw. Zmienia się rozkład sił działających na łożyska.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group