Nasze Miśki - Carisma MSX
SHARK1979 - 16-01-2011, 22:31
| mystek napisał/a: | | Chciałbym dorwać taki silnik do Colta CJ :/ |
Były Colty z 1.8 140KM silnikiem poszukaj wiem że problemo by był i w dobrym stanie ale kto nie szuka ten nie ma albo od Cyborga
hermeth - 16-01-2011, 22:56
Carismę z tym silnikiem ciężko znaleźć. Częściej trafia się colt gti na allegro. W carismie jest lustrzane odbicie tego samego silnika 1.8 DOHC co w colcie. Ja osobiście na żywo widziałem innego MSXa tylko raz, w Wawie jak jechałem na lotnisko. Czarny na rej. WG, czyli gdzieś z moich stron. A oprócz tego 2 na allegro: czerwony i granatowy (który pewnie niedługo doczeka się prezentacji na forum).
macieekg - 16-01-2011, 23:52
| SHARK1979 napisał/a: | | Były Colty z 1.8 140KM silnikiem poszukaj | były GTi z poprzedniej generacji CA0, jego silnik nie podejdzie do CJ0 bo jest odbiciem lustrzanym.
Silnik z MSX by właśnie pasował, ale te samochody są tak rzadkie, że gdyby nie ten temat to bym nie wiedział że istnieje taki model
mystek - 17-01-2011, 10:23
#Shark - no właśnie tylko, że tak jak Maciek już napisał - silniki z CA nie podchodzą do CJ :/. Tak to nawet zwykłe 1.6 113KM by mnie urzadzalo. Przypuszczam, że takich swapów byłaby masa, bo po kosztach, w cenie silnika + jakieś niewielkie dopłaty. To niestety byłoby zbyt piękne i Japońce musiały utrudnić zadanie CJtkowiczom
#Hermeth - gdzie Ty widzisz te Carismy na Allegro? Bo ja jakiś ślepy jestem . Jeden koleś wystawił zwykłą Carismę ciemnozieloną i zalegitymował ją mocą... 146KM . Kij, że napis GLX na tylnej klapie i w ogóle zwykła, seryjna Carisma, ale nadzieja umiera ostatnia uwierzył jakiemuś Holendrowi, że ma 140KM )
No i druga Cari. Srebrna... w dieslu i niby 139KM ma (:|). Koleś chyba pomylił kilowaty z koniami mechanicznymi. Komis samochodowy, a komisy lubią wpisać głupoty w rubrykach. Ileż razy widziałem silniki Coltowskie 1.3 ... 16v (przed liftowe)
idas - 17-01-2011, 10:47
| Mystek napisał/a: | | Koleś chyba pomylił kilowaty z koniami mechanicznymi |
Nie bardzo bo jeden kilowat to 1,3596KM, więc jego Cari musiałaby mieć 189KM (przy okazji wiedzieliście że HP to nie to samo co KM? bo ja do tej pory nie...)
| Mystek napisał/a: | Ileż razy widziałem silniki Coltowskie 1.3 ... 16v (przed liftowe) |
A nie mogą mieć swapa?;)
Ale fakt komisiarze to bajarze;)
mystek - 17-01-2011, 12:15
#Idas - w nawiasie na wpisane 107kW i myślałem, że właśnie w tym sensie pomylił kilowaty z koniami mechanicznymi, ze tak naprawdę ma 107KM a nie kW .
swapa nikt im nie zabrania oczywiście, tylko że widywałem takich Coltów kilkanaście sztuk na allegro a na forum maniaków mitsubishi nawet nikt takiego swapa nie zrobił . Mnie się wydaje, że to nie bajarze, a po prostu sami nie wiedzą co mają na parkingu do sprzedania .
mkm - 17-01-2011, 13:55
hermeth, Twój post z filmami został zgłoszony do moderacji. Domyślam się, że chodzi o film drugi.
Jak dla mnie nie łamie on zasad, a Ty postarałeś się, żeby było w miarę możliwości bezpiecznie.
Ja ten film zostawiam.
Saqu - 17-01-2011, 15:59
| mkm napisał/a: | | Twój post z filmami został zgłoszony do moderacji. |
Jasny gwint, to jakaś masakra, ludzie boją się jeździć szybciej niż 50 i wystarczy że zobaczy kogoś jadącego szybciej i ma "zabrudzone" gacie (żeby nie pisać brzydko ) Ulica pusta, ni ducha żywego czy nawet martwego!! i wezmą zgłoszą że filmik...
Ludzie ... czego się czepiacie? i to pewnie jeszcze ktoś kto wogóle się nie wypowiedział w tym wątku...
A żeby nie robić OT to faktycznie fajnie brzmi ale sam stożek też fajnie "ryczy" że tak napisze
Piwor - 17-01-2011, 18:51
mystek, może 4G93 SOHC?
Student - 17-01-2011, 20:02
Ale o co biega , JA prawie codziennie widzę Cari MSX-a, stoi niedaleko szkoły moich dzieci.
Nic nadzwyczajnego i nic demonicznego dla mnie to samo co GDi , no może łatwiejsze do dłubnięcia .
mystek - 17-01-2011, 20:14
#Piwor - patrzyłem na filmy, jak to jedzie i jakoś nie zrobiło na mnie szału :/. Goście robią tym 9s do setki, czyli tyle ile ja mając 27KM mniej, a waży tylko 80kg więcej taka Cari (przynajmniej katalogowo). Bo GDI bym nie chciał. Ten swap na silnik z Carismy wydaje się dość interesującą opcją, ponieważ jest dość tanim rozwiązaniem. Silnik za silnik + robocizna.
Anonymous - 17-01-2011, 20:43
| mystek napisał/a: | | #Piwor - patrzyłem na filmy, jak to jedzie i jakoś nie zrobiło na mnie szału :/. Goście robią tym 9s do setki, czyli tyle ile ja mając 27KM mniej, a waży tylko 80kg więcej taka Cari (przynajmniej katalogowo). Bo GDI bym nie chciał. Ten swap na silnik z Carismy wydaje się dość interesującą opcją, ponieważ jest dość tanim rozwiązaniem. Silnik za silnik + robocizna. |
Carisma MSX = osiągi minimalnie lepsze od GDI, lecz z możliwością zagazowania.
Ale i tak szału nie robi. Fakt.
idas - 17-01-2011, 21:01
| Mystek napisał/a: | | Goście robią tym 9s do setki, czyli tyle ile ja mając 27KM mniej |
Mystek to żart? Czym Ty to niby zmierzyłeś? 4G92 w wersji 113KM nie robi takiego czasu...(katalogowo:D). Wiem jak jeździ CJ0 z 1.6 bo dziewczyny rodzice mają takie, nie ma porównania te 90KM do 113KM.
j-rules - 17-01-2011, 21:32
a jaka jest skrzynia w MSX? Japan, france?
idas, nasze cb4a ma katalogowo 9,8 bodajze, ale przy pelnym obciazeniu?
Mi licnzikowe 100 wyskakuje na benzynie w jakies 8,8 stopera jak jade z pasazerem.
Jesli Cari MSX ma podobne dane katalogowe to bedzie wyraznie dynamiczniejsza od cb4a
mystek - 17-01-2011, 22:29
#Kuzi - no własnie, chciałbym zobaczyć 2 seryjne Carismy (1 GDI, druga MSX) i kierowców ogarniających temat by się przejechali na 1/4 i ciekawe jaka byłaby różnica. Edgar z Coltmanii wybebeszonym Coltem CA5A robi 14,5-14,6s na 1/4. Zhamowane 135KM.
#Idas - PW
|
|
|