To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Lancer CBO 4G92 i CSO 4G63

mkm - 07-05-2012, 13:26

Zabawy dużo nie jest - przynajmniej w Colcie :D
W temacie Kleju, jest bardzo dobrze rozpisana przekładka tyłu.
Gorzej będzie z kupnem dobrego kompletu.
Ciężko o "niezużyte" zaciski, osłony itp. :doubt: a na "zużytych" efekt może być niezadawalający :wink:

rosomak1983 - 07-05-2012, 18:23

Zostaw bebny.
Kleju - 07-05-2012, 20:28

puntspusy napisał/a:
...swap hebli tylnych z gti
1. jest sens ?
2. duzo zabawy ?


1. Zależy kto jaką miarą mierzy :mrgreen: Ma być ładnie, będzie ładna felga to ładnie będzie wyglądać tarcza z zaciskiem :) O skuteczności hamowania z tyłu, krąży trochę opinii :wink:
Miałem bębny, mam teraz tarcze. Oczywiście nie wróciłbym do bębnów, bo to trochę krok w tył, ale... jednak minimalnie lepszą skuteczność miały bębny. Łapały tam, gdzie sobie to ustawiliśmy, w tarczach tak pięknie nie jest... I nie jest to kwestia regulacji itp. Trzeba też przyjąć poprawkę, że w większości te elementy się zużywają, tak jak zauważył mkm. Więc może jakby się kupiło nowe zaciski (jakiś 1tyś zł za 2szt) to jednak hamulec byłby lepszy…

2. Jeśli masz wszystko co potrzeba (jarzmo, zacisk, tarcze, osłonę, linki ręcznego, przewody hamulcowe), to wymiana trwa może z 30min + czas potrzebny na przeciągnięcie linek z ręcznego :D czyli wybeszenie środka. Odkręcasz wszystkie elementy, do gołego wahacza, przykręcasz "nowy" zestaw, ot wsio.

puntspusy - 07-05-2012, 21:34

mnie przekonuje do bebnow lepszy reczny niz przy tarczach
ale skoro nozny przy tarczach nie rozni sie od noznego przy bebnach to gdyby pominac kwestie estetyczne, ktore w moim przypadku nie istnieja, nalezy nie wybrzydzac i zostac przy bebnach

mkm - 07-05-2012, 22:49

Ręczny na pewno, ale wśród pachołków na placu raczej Twojego Lancera nie widzę :badgrin: .
Jak zaczniesz jeździć po niemieckich autostradach lub z Kleju po torach to bębny mogą nie uciągnąć temperatur.
Sprawdź jak bardzo się grzeją.
Jak mocno to przechodź na tarcze.

Kleju - 07-05-2012, 23:38

mkm napisał/a:
po torach to bębny mogą nie uciągnąć temperatur.
Sprawdź jak bardzo się grzeją


No właśnie o tej ważnej wadzie bębnów zapomniałem :)

puntspusy - 21-05-2013, 08:43

Ostatnio w CSO wymieniony zostal kompletny rozrząd wraz z pompą wody i napinaczem hydraulicznym, wszystko na porzadnych japonskich partsach (mitsuboshi, gmb, aisin)
poza tym wymienilem olej w skrzyni, mimo ze spuszczony, jak sie okazalo byl w niezlym stanie



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group