MMC Car Poland & Dilerzy Mitsubishi - Boguchwałę/Rzeszów zgłosiłem dzisiaj na policję
rezon - 23-03-2010, 14:14
gulgulq napisał/a: | W dużej mierze zgodzę się z argumentacją JCH.
Auto sprzedał i doposażył Ci Automarket Boguchwała. Pisząc krótko: Oni są winni.
Analogicznie - kupuje odkurzacz, sprzedaje Ci go firma XXX, w domu odkrywasz że był już używany. Idziesz do firmy XXX po wyjaśnienia.
Jeśli ASO przegra to w interesie Mitsubishi Polska będzie rozwiązanie umowy dealerskiej plus odszkodowanie bo narazili ja na straty wizerunkowe oszukując klientów.
| wg mnie to w interesie Mitsubishi Polska jest podjęcie działań niezależnie od wyniku rozprawy, ale to już sami niech decydują co jest cenniejsze chwilowy zysk czy reputacja. Odnośnie winy MMC - zgadzam się - stroną montażu wiązki był Automarket, a nie MMC, więc nie musi ponosić odpowiedzialności za niezależne prawnie ASO. MMC tylko go autoryzowało - no właśnie co to znaczy autoryzowało? Nie musi ponosić odpowiedzialności nie musi jednak oznaczać nie chce - zwłaszcza jak fakt autoryzacji jest bezsporny. Autoryzacja oznacza przecież upoważnienie do działań - dobrych i złych. W tym przypadku tych drugich.
gulgulq napisał/a: | Znając życie jak dojdzie do rozprawy sądowej to będą chwyty poniżej pasa i na Tobie będzie ciążył obowiązek udowodnienia że zostałeś oszukany, łącznie z tym że nie było takiej sytuacji jak np. serwis zamontował Ci wiązkę Thule - masz fakturę , auto odebrałaś, wszytko OK a później sam jej sobie nie zdemontowałeś i nie sprzedałeś na lewo, drutując elektrykę... | Tego już nie odkręcą. Bałem się takiego kierunku obrony do czasu złożenia przez nich zeznań na policji. Sami powiedzieli, że zamontowali taką jak uznali za stosowne, a na fakturze jest tylko wpis z katalogu Brinka i wg niego wiązka 729431 jest opcjonalna. Trochę się minęli z prawdą, a policja nie sprawdziła, że w katalogu Brink 433300 oznacza "Outlander 4WD (7 miejsc), a nie to co mam na fakturze czyli "Hak holowniczy CW8W Wiązka 729431" za cenę 1449,99 brutto. Ciekawe, kto używa oznaczeń CW8W dla Outka 7-mio miejscowego? Może Thule? Albo Brink?
JCH - 23-03-2010, 20:03
rezon napisał/a: | MMC tylko go autoryzowało - no właśnie co to znaczy autoryzowało? | No właśnie. Rozbraja mnie ta beztroska, było nie było, jednostki nadrzędnej, krajowego importera marki.
rezon, pozostaje Ci chyba tylko Elżbieta Jaworowicz - tak jak to było kiedyś z lubelskim dealerem KORMAN. Też olewali klientów, którzy wpłacili kasę na samochody a nie mogli się ich doczekać, odsyłani byli do dealera bo to z nim zawarli umowy. Dopiero jak wkroczyła telewizja to i auta się znalazły i przeprosiny jakieś były
Swoją drogą gdy kiedyś kupowałem Hondę Civic zawierałem umowę (tu nie mam 100% pewności) ale wpłacałem pieniądze do Hondy Poland a nie do lokalnego dealera. gulgulq napisał/a: | Analogicznie - kupuje odkurzacz, sprzedaje Ci go firma XXX | Niby tak ale wchodząc do sklepu widzę szyld np. Media Markt, Euro RTV czy Biedronka. Natomiast idąc kupować samochód widzę duży szyld MITSUBISHI a drobnym drukiem jest gdzieś podana firma, którą MITSUBISHI reprezentuje.
rezon napisał/a: | już sami niech decydują co jest cenniejsze chwilowy zysk czy reputacja | Wszędzie każdy pisał, że w OII spada rura od turbo, i co? Outlandery schodziły jak świeże bułeczki Dalej będą schodzić. A kto będzie pamiętał, że jakieś tam drzwi i wiązka Za chwilę wchodzi ASX i słupki pójdą w górę - to się liczy.
rezon - 25-03-2010, 21:20
JCH napisał/a: | A kto będzie pamiętał, że jakieś tam drzwi i wiązka Za chwilę wchodzi ASX i słupki pójdą w górę - to się liczy. | gdzieś ostatnio czytałem że 80% nabywców Mitsu to nowi klienci. Sztuką nie jest sprzedać, tylko sprzedawać wiele razy. Ciekawe ilu z nas powtórzy zakup wiedząc, że gwarant nie poczuwa się do odpowiedzialności za "pomyłki na fakturach" robione przez Autoryzowanego Dealera Mitsubishi i nawet mu za to nie pogrozi palcem, tylko straszy odpowiedzialnością klienta, który nagłaśnia fakty pomyłek. A po za tym to zgodnie z odebranym dzisiaj pismem śledztwo już nie jest umorzone . Zaskarżenie decyzji przyniosło skutek A już co poniektórzy pracownicy Automarketu rozpowiadali, jak to klient przegrał sprawę, bo żona mu pomalowała drzwi w samochodzie. Pozdrowienia dla MMC i Rakowski&Wspólnicy. Może jakiś wpis od was?
Mam pytanie też do Mitsumaniaków - Jak się nazywała firma i kto był właścicielem salonu oraz ASO Toyoty w Boguchwale, któremu ok. 1998r. Toyota zabrała autoryzację? Może ktoś miał kupioną tam Toyotę? Czy to prawda, że firma ta utraciła autoryzację za sprzedaż samochodu z warstwą lakieru gratis bez poinformowania klienta czy też były inne przyczyny nagłej utraty autoryzacji Toyoty?
Juiceman - 26-03-2010, 11:34
Niech ten przypadek będzie przykładem, dla innych ASO, jak nie powinno się postępować z klientem. Masz dowody na piśmie, więc prędzej czy później pokażesz im kto się mylił. Co do pytania o ASO Toyoty to w google można znaleść:
"Autoryzowana Stacja Dealerska "Toyota"
36-040 Boguchwała, ul. Tkaczowa 121
woj. podkarpackie, powiat: rzeszowski
TEL (17) 8714033"
oraz
"Włoch Marek i S-ka Sp. z o.o. Autoryzowany Dealer Mitsubishi
Branża: Samochody - silniki, mechanika
Boguchwała, ul. Tkaczowa 121
tel. 17 8714033 E-mail do Włoch Marek i S-ka Sp. z o.o. Autoryzowany Dealer Mitsubishi"
Dziwnym trafem ten sam adres i ten sam numer na necie znalazłem notkę, że był tam kręcony kiedyś jakiś program TVN Turbo
gulgulq - 26-03-2010, 13:41
Włoch Marek "Autoklinika" obecnie nie ma żadnej autoryzacji dealerskiej.
Kiedyś Toyota, Mitsubishi, Kia...
Teraz to zwykły warsztat - specjalizują się w japońskich i koreańskich samochodach.
Opinie o nic są wielce rozbieżne
pfx - 27-03-2010, 18:34
Kibicuję Ci z całego serca i uważam, ze Boguchwale powinni MMP odebrać autoryzację za brak kompetencji, bo niejeden pan Miecio w stodole więcej zrobi, niż mechano -specjaliści, że nie wspomnę o arogancji obsługi. Oprócz mnie, znam kilka osób niezadowolonych z ich usług. Ostanio mieli czelność zakwestionować Euro- gwarancję, bo nie dość, że auto było kupione nie u nich - to jeszcze nie w Polsce, "po co sprowadzał pan auto ze Słoweni? teraz ma Pan problemy". Dopiero interwencja z Amsterdamu postawiła gości na nogi. Skasowanie błędów bez oczywiście znalezienia przyczyny - to potrafi każdy, kto ma Euroscana. Sorry za OT, ale odradzam tam jeździć - wszystkim, nawet tym co u nich kupili.
Co do Autokliniki M. Włoch - Ci akurat potraktowali mnie bardziej profesjonalnie i odpowiadali szczerze.
Nie ma wymogu 100% wiedzy od wszytskich, ale robienie idioty z klienta działa na mnie jak płachta na byka.
rezon - 27-03-2010, 18:52
Juiceman napisał/a: | Włoch Marek i S-ka Sp. z o.o. Autoryzowany Dealer Mitsubishi | Interesuje mnie kto był wówczas wspólnikiem Marka Włocha? gulgulq napisał/a: | Teraz to zwykły warsztat - specjalizują się w japońskich i koreańskich samochodach.
Opinie o nic są wielce rozbieżne | też nie mam miłych wspomnień po serwisie Nissana Micry 10 lat temu.
[ Dodano: 27-03-2010, 18:57 ]
Jeszcze pytanie za 2 punkty - czy nagłośnienie faktu oszustwa przez wystawcę faktury, na której pisze wielkimi literami Mitsubishi Motors a małymi Automarket spółka z ograniczoną odpowiedzialnością kancelaria Rakowski&Wspólnicy będzie traktowała jako naruszenie art. 212KK czy to jednak będzie art. 213KK? A może MMC nie widziało faktury? Przesłać jeszcze raz? Pozdrowienia dla pracowników MMC oraz Rakowski&Wspólnicy czytających forum - może jednak jakiś wpis?
Kto oszukuje wystawiając taką fakturę na coś, co nie zostało zamontowane?
gulgulq - 27-03-2010, 19:18
wystarczy nagłośnić fakt oszustwa przez Automarket... (wystawca faktury) który jest autoryzowaną stacją obsługi Mitsubishi
rezon - 27-03-2010, 19:29
popatrz na fakturę, którą wkleiłem w międzyczasie. Co widzimy lepiej - Automarket czy Mitsubishi Motors. A MMC twierdzi, że sprawa ich nie dotyczy. Z mojej strony właściwie nie. Ale oszukiwanie za pomocą druków z logo Mitsubishi Motors czyż to nie jest naruszenie dobrego imienia Mitsubishi?
[ Dodano: 27-03-2010, 19:32 ]
pfx napisał/a: | "po co sprowadzał pan auto ze Słoweni? teraz ma Pan problemy" | Mnie pewnie by powiedzieli - po co kupował Pan auto testowe, teraz ma Pan problemy. Tyle, że kupiłem u nich
gulgulq - 27-03-2010, 21:54
W świetle prawa Mitsubishi na jakiś tam zasadach użycza loga Automarketowi i przedmiotem odpowiedzialnym prawie za wszystko co z tym logiem robi jest tutaj Automarket. Nieważne co się rzuca w oczy, ważne jest Sprzedawca i Nabywca oraz pozycje na fakturze.
Dobre imię - jeśli zostało naruszone - powinno walczyć Mitsubishi. Po stronie klienta może być ewentualne zapytanie do Mitsubishi czy Automarket ma prawo używać ich loga.
lukasz12 - 28-03-2010, 23:02
Ton ostatniej części pisma z tej kancelarii wyjątkowo mi się nie podoba. Pokazuje wyjątkową arogancję. Uważają że się przestraszysz?
Osobiście uważam że dobrze że trafiło na kogoś kto ma środki i odpowiednią ilość samozaparcia żeby pokazać takim dilerom skąd nogi wyrastają. Osobiście bym się nie poddał. Przy okazji - lekki off-top, ale w domu była podobnego rodzaju sprawa z samochodem Taty - tylko nieco grubszego kalibru - wystrzał poduszki powietrznej podczas postoju samochodu (!) - samochód bezwypadkowy, kupiony w salonie, żadnych ingerencji w instalację elektryczną. I tutaj reakcja GM Polska była mimo wszystko poprawna mimo upływu gwarancji (4 lata po zakupie samochodu), aczkolwiek i tak uważam że z naszej strony za mało zażądaliśmy. Skończyło się na wymianie poduszki bez opłat i łaskawie zrobił przegląd przy 60K Km na swój koszt.
rezon - 30-03-2010, 15:08
lukasz12 napisał/a: | Pokazuje wyjątkową arogancję. Uważają że się przestraszysz? | prawdopodobnie tak im się wydaje. Ale jak pisałem oprócz art 212 jest również 213 co czynię w ważnym interesie społecznym
yama - 22-04-2010, 17:52
co do wiazki do haka / nie chcialo mi sie wszystkiego czytac/
ASO dopuszcza lutowanie JESLI zostanie zalozona warstwa izloacyjana klasy IP65 czyli co najmniej koszulka termokurczliwa Zalecane jest jednak uzywanie tulejek zaciskowych -gotowe Kity sygnowane przez marke lub posiadajace akceptacje .Tak naprawde robisz na zwyklych tulejkach elektrycznych i zakladasz koszulke.
Oczywiscie tylko w wypadku gdy nie jest mozliwy nieinwazyjna instalacja
wiazke tez mozna adoptowac z innego samochodu /modelu lub zastosowac uniwersalna dopuszcza to dyrektywa unijna
Sposob podlaczenia jest "poprawny" i jesli chodzi to raczej w tym pkcie nic nie zyskasz
co do lakieru powodzenia bedzie ciezko , niestety to jest POLSKA i takie rzeczy to normalka.Tak juz jak pisano wiekszosc aut masz poprawki i jak kupujesz auto z salonu to wtedy nalezalo sprawdzac grubosc lakieru-> z doswiadczenia wiem ze najwyzej dostalbys niewielka znizke
rezon - 22-04-2010, 19:27
yama napisał/a: | JESLI zostanie zalozona warstwa izloacyjana klasy IP65 czyli co najmniej koszulka termokurczliwa Zalecane jest jednak uzywanie tulejek zaciskowych | A to ciekawe bo nie ma nic oprócz taśmy izolacyjnej ale MMC uważa że to jest właściwe dla ASO Mitsubishi, a na dodatek na fakturze jak już pisałem mam wiązkę 729431 czyli zupełnie coś innego niż mam yama, skąd masz takie zalecenia - czeka mnie wkrótce rozprawa, więc chętnie posłużyłbym się zaleceniami oficjalnymi
27.04 Dzisiaj rano miałem rozprawę.
Niestety większość rozpraw w trybie art. 465 par. 2 kpk kończy się zatwierdzeniem decyzji prokuratury o umorzeniu śledztwa. Rozprawa trwała ok. 5 minut. Sędzia nawet nie chciał słuchać wyjaśnień moich i mojego pełnomocnika i.... SKIEROWAŁ SPRAWĘ PONOWNIE DO PROKURATURY. Nie tylko uznał zasadność zażalenia, ale oprócz naszych argumentów dołożył kilka swoich spostrzeżeń, na które nie zwracałem wcześniej uwagi. śledztwo ponownie w toku .
gzesiolek - 27-04-2010, 18:35
rezon, dobry sedzia/sedzina(?)... wiekszosc umaza dla swietego spokoju...
Powodzenia
|
|
|