To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Forum ogólne - Problemy Toyoty

pyjte - 11-02-2010, 20:15

arturro napisał/a:
slyszales o jakis problemikach w ceed?


Łuszczący lakier bezbarwny odchodzący partiami- niestety ASO Kia nie przyznaje się do wady, a jeśli już to lakieruje tylko pojedyńcze elementy. Jeżeli lakier schodzi nierównomiernie to czeka nas około 10 wizyt celem lakierowania każdego elementów z osobna.


Najabrdziej chyba jednak ucierpi firma CTS która dostarczyła wadliwe pedały.




Podsumowując wątek-najnowszy ranking bezawaryjności TUV. Jedynie rodziny modeli Mazdy i Toyoty uplasowały się na zielonym, bezawaryjnym polu.




Anonymous - 11-02-2010, 21:16

pyjte napisał/a:
Łuszczący lakier bezbarwny odchodzący partiami- niestety ASO Kia nie przyznaje się do wady, a jeśli już to lakieruje tylko pojedyńcze elementy. Jeżeli lakier schodzi nierównomiernie to czeka nas około 10 wizyt celem lakierowania każdego elementów z osobna.


gdybym mial ceed'a napisalbym: mam czas mam 7 lat gwarancji :)

pyjte - 11-02-2010, 23:15

Cytat:
gdybym mial ceed'a napisalbym: mam czas mam 7 lat gwarancji :)


Czas rzeczą względną- tylko do 150 000tyś km, a drugą, że siedem tylko na silnik :lol: , a trzecią że można mieć czas na lakierowanie każdej części z osobna pod warunkiem, że ma się drugie auto pod ręką.

[ Dodano: 11-02-2010, 23:27 ]
Cytat:
jezdzilem nowymi mercami i kazdy mial kickdowna.


A wracając do tematu...zależy co rozumieć przez kickdown. Jeżeli "tępy" przycisk (tak to nazwali w amerykańskich automatach) pod pedałem gazu redukujący bieg to nie masz racji, natomiast w uproszczeniu jeżeli to, że jest to redukcja to masz rację. Drogą wyjątku modele 250CDI zazwyczaj nie redukują, a ciągną na biegu który w danej chwili jest zapięty chyba że obroty są poniżej 2100obr/min.

Anonymous - 11-02-2010, 23:27

tylko na silnik, a może aż?
Kia i Hyunday mają coraz lepsze auta i taka jest prawda.....
ps. ciekawe kiedy Mitsu zaliczy jakąś wpadkę :wink:

Anonymous - 11-02-2010, 23:31

pyjte napisał/a:
a drugą, że siedem tylko na silnik :lol: ,


masz racje, kia na perforacje daje 12 lat gwarancji, na powloki lakierowe 5 lat, sorry za wprowadzenie w blad.
aha i 7 lat jest na caly pojazd (od stycznia) nie tylko na silnik

j-rules - 12-02-2010, 01:18

Cytat:
No to faktycznie problem. Ale czy na pewno samochodu?
Temat do polemiki. Nie sądze by mój wuj ubarwial jakos sowja opowiesc o tym wydarzeniu, wiec twierdze, ze wina jest oczywsicie dziur polskich - ale przeciez gro aut to jakos dzielnie znosi :) i chwala im za to
Lestat - 12-02-2010, 08:07

pyjte napisał/a:
Najabrdziej chyba jednak ucierpi firma CTS która dostarczyła wadliwe pedały.
Jeśli to prawda ze firma ta wykonała produkt niezgodny z rysunkiem to moim zdaniem firma przestanie istnieć:
- Toyota przerzuci koszty akcji nawrotowej na nich - taki jest zwyczaj ;-)
- moze jeszcze wlepią im jakąś karę
- wrzucą ich na min CSL 2
- no i pewnie skończy się na buisnes hold

cns80 - 12-02-2010, 08:18

Lestat napisał/a:
- Toyota przerzuci koszty akcji nawrotowej na nich - taki jest zwyczaj ;-)
Nie wiem jaką mają formę prawną, ale jeśli to S.A. lub Sp z o.o. to odpowiedzą do wysokości majątku i mogą spac spokojne. A Toyota będzie się martwic o resztę :)
Lestat - 12-02-2010, 08:33

cns80 napisał/a:
Nie wiem jaką mają formę prawną, ale jeśli to S.A. lub Sp z o.o. to odpowiedzą do wysokości majątku i mogą spac spokojne. A Toyota będzie się martwic o resztę


Nie byłbym tego taki pewien przede wszystkim obowiązuja zapisy kontraktu ponadto ewentualna sprawa sadowa odbędzie sie w USA bo tam jest centrala a myśle ze Toyota nie bedzie sie bawić przy takiej sprawie z poszczegolnymi fabrykami tylko uderzy w centrale a kodeks spolek w USA moze nie uwzgledniac takiego tworu jakim jest sp z o.o.. No a poza tym myslisz ze ten koncern ma kapital zakladowy 100 000$? Tam sa ulokowane grube miliony...wiec starczy na akcje nawrotową no i po trzecie pozniejsze koszty - CSL 2 ze nie wspomne o CSL3 i busines hold sa o wiele gorsze niz akcja nawrotowa...

cns80 - 12-02-2010, 08:47

Lestat napisał/a:
a kodeks spolek w USA moze nie uwzgledniac takiego tworu jakim jest sp z o.o..
Poprawcie mnie jeśli się mylę, ale u nich to się chyba nazywa "Ltd."
Lestat napisał/a:
No a poza tym myslisz ze ten koncern ma kapital zakladowy 100 000$?
Jeśli to Ltd i zakładał je ktoś z głową (albo polski kombinator :P ) to może tak być ;)
Poza tym po obu stronach będą stać prawnicy. Ławnikami będą amerykanie więc w oczywisty sposób japończycy będą mieli mniejsze szanse. A do tego kto zapłaci za to:
Cytat:
o 30 mld dol. zmniejszyła się wartość Toyoty od 21 stycznia, kiedy pojawiły się informacje o wadach w jej autach

Lestat - 12-02-2010, 09:05

Wlazlem na stronke CTS i jest to spolka notowana na gieldzie. Przychody za 4 kwartal 2009 r wyniosly 126.6 milionow $ a za caly rok 499 milionow co w porownaniu z rokiem 2008 jest spadkiem o 28% oczywiscie tlumacza to recesja na rynkach nie umialem znalezc na szybka ich akpitalu zakladowego ale mysle ze przy takich przychodach to bedzie kilkadziesiat albo set milionow
Bartek - 12-02-2010, 09:14

Zastanawia mnie jedna sprawa. Jeżeli chodzi o mechaniczne zakleszczenie się pedału, to dlaczego pojawiały się w serwisach toyoty "same przyspieszanące" bez dotykania gazu.
Imho ściema mająca na celu przerzucenie odpowiedzialności z koncernu na podwykonawcę.

Lestat - 12-02-2010, 09:51

Oj chyba pojda na noze....poczytajcie sobie co firma CTS odpisuje na zarzuty Toyoty

http://www.ctscorp.com/pu...es/nr100127.htm

http://www.ctscorp.com/pu...es/nr100129.htm

http://www.ctscorp.com/pu...es/nr100203.htm

Anonymous - 12-02-2010, 10:43

ciekawe oswiadczenia :)

CTS wishes to clarify that it does not, and never has, produced pedals for Prius vehicles. Last week, CTS also clarified that it never made pedals for Lexus vehicles or for any Toyota vehicles prior to model year 2005.

CTS chicialoby wyjasnic ze nigdy nie produkowala pedalow dla Priusa. W ostatnim tygodniu CTS rowniez informowal ze nigdy nie produkowal pedalow dla Leksusa i zadnej Toyoty przed modelem z 2005 roku.

Toyota is a small, but important, customer of CTS, representing approximately 3% of our annual sales.

Toyota jest malym ale waznym partnerem CTS, reprezantujacym wprzyblizeniu okolo 3% ogolnej naszej rocznej sprzedazy.

takie moje wolne tlumaczenie gdyby cos bylo nie tak prosze o poprawe,
ciekawe kto ma racie :? i kto kogo probuje wrobic w porazke

jaca71 - 12-02-2010, 10:44

Bartek napisał/a:
Imho ściema mająca na celu przerzucenie odpowiedzialności z koncernu na podwykonawcę.

Słuszna uwaga Twa. Problem pojawił się wraz z wprowadzeniem gazy by wire. Problem jest z softem - chyba ;)

Edit:
Zaczyna się wojna samochody amerykańskie kontra reszta świata ;)
http://wyborcza.biz/bizne...tys__aut_z.html



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group