[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Problem z ładowaniem
deejay - 24-01-2016, 19:37
Marcino napisał/a: | cieknie po całym tyle silnika chyba nie z pod głowicy. |
Zdemontuj osłonę rozrządu z tyłu , jest duże prawdopodobieństwo ze cieknie uszczelniacz na wałku rozrządu . Dość często wyciek mylony z pokrywami...
Owczar - 24-01-2016, 19:41
Nie wiem jeszcze czy bedzie wyzsze, ale na pewno trochę bardziej obciaza silnik. Choć na ukp nie widzę zwiększonego spalania.
Tak, żółty z czarnym i czarny z czerwonym.
[ Dodano: 24-01-2016, 20:40 ]
Małą poprawka. W service manualu znalazłem błąd P1500- możliwe że będzie sygnalizował błąd terminala FR i wystarczy odpiąć tylko terminal G, który steruje. Póki co u mnie się nie pojawił, ale niewiele jeździłem. Muszę sprawdzić jak się będzie zachowywało ładowanie jak odetnę tylko czarno czerwony - czyli G.
Hugo - 24-01-2016, 21:10
Owczar napisał/a: | Małą poprawka. W service manualu znalazłem błąd P1500- możliwe że będzie sygnalizował błąd terminala FR i wystarczy odpiąć tylko terminal G, który steruje. Póki co u mnie się nie pojawił, ale niewiele jeździłem. Muszę sprawdzić jak się będzie zachowywało ładowanie jak odetnę tylko czarno czerwony - czyli G. | W takim razie poczekam na wersję ostateczną
Owczar - 24-01-2016, 21:52
Połączyłem terminal FR i ECU nadal nie reguluje napięcia, więc jest ok. Wcześniej nie znalazłem tego w suplemencie i nie wiedziałem który jest pomiarowy, a.który nastawczy. Doczytałem teraz, że pomiarowy to właśnie FR i ECU powinno sygnalizować brak sygnału na tym terminalu błędem P1500. Tak więc należy odciąć tylko czarno-czerowny.
Hugo - 24-01-2016, 21:55
To tak też zrobię. Dzięki.
Marcino - 24-01-2016, 22:10
deejay napisał/a: | Marcino napisał/a: | cieknie po całym tyle silnika chyba nie z pod głowicy. |
Zdemontuj osłonę rozrządu z tyłu , jest duże prawdopodobieństwo ze cieknie uszczelniacz na wałku rozrządu . Dość często wyciek mylony z pokrywami... |
Sprawdzę...bo olej zalewa alternator..:)
[ Dodano: 25-01-2016, 22:58 ]
Tak myśle ze jak by alternator nie ładował to bym nie przejechał 180km....:) ale akumulator słaby jak nic, po 8h stani na parkingu w pracy nie mogłrm prawie odpalić, w nocy z niedzieli na poniedziałek łądowałem. JUtro kupije nowy nie ma co..
Hugo - 22-02-2016, 22:43
Owczar, to będą te kable pod skrzynką bezpieczników? Jest to pierwsza od strony akumulatora z dwóch czteropinowych kostek pod skrzynką (zdjęcia pochodzą z Legnum z 1996 r., ale to chyba nie ma znaczenia):
Owczar - 22-02-2016, 23:24
To powinna być ta. Ja przecinalem w innym miejscu bo tam było ciężko się dostać. Ale pod skrzynka powinna się znajdować kostka z tymi przewodami.
Hugo - 22-02-2016, 23:28
Kolory się zgadzają. Wiem, że ciąłeś kabel przy głowicy, ale chciałem zrobić to bardziej odwracalnie i nie pruć oryginalnej wiązki. Minusem jest to, że muszę wyjąć akumulator, ale to nawet dobrze na tą chwilę
Owczar - 22-02-2016, 23:34
Też miałem taki plan by wyjąć piny. Z tej kostki. Ale mróz mnie zniechęcil. Jak masz czas i warunki to jest to opcja
Hugo - 23-02-2016, 08:00
Odłączamy tylko czarny z czerwonym paskiem, tak?
Owczar - 23-02-2016, 09:12
Tak.
|
|
|