To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Problem z ładowaniem

deejay - 24-01-2016, 19:37

Marcino napisał/a:
cieknie po całym tyle silnika chyba nie z pod głowicy.


Zdemontuj osłonę rozrządu z tyłu , jest duże prawdopodobieństwo ze cieknie uszczelniacz na wałku rozrządu . Dość często wyciek mylony z pokrywami...

Owczar - 24-01-2016, 19:41

Nie wiem jeszcze czy bedzie wyzsze, ale na pewno trochę bardziej obciaza silnik. Choć na ukp nie widzę zwiększonego spalania.

Tak, żółty z czarnym i czarny z czerwonym.

[ Dodano: 24-01-2016, 20:40 ]
Małą poprawka. W service manualu znalazłem błąd P1500- możliwe że będzie sygnalizował błąd terminala FR i wystarczy odpiąć tylko terminal G, który steruje. Póki co u mnie się nie pojawił, ale niewiele jeździłem. Muszę sprawdzić jak się będzie zachowywało ładowanie jak odetnę tylko czarno czerwony - czyli G.

Hugo - 24-01-2016, 21:10

Owczar napisał/a:
Małą poprawka. W service manualu znalazłem błąd P1500- możliwe że będzie sygnalizował błąd terminala FR i wystarczy odpiąć tylko terminal G, który steruje. Póki co u mnie się nie pojawił, ale niewiele jeździłem. Muszę sprawdzić jak się będzie zachowywało ładowanie jak odetnę tylko czarno czerwony - czyli G.
W takim razie poczekam na wersję ostateczną :wink:
Owczar - 24-01-2016, 21:52

Połączyłem terminal FR i ECU nadal nie reguluje napięcia, więc jest ok. Wcześniej nie znalazłem tego w suplemencie i nie wiedziałem który jest pomiarowy, a.który nastawczy. Doczytałem teraz, że pomiarowy to właśnie FR i ECU powinno sygnalizować brak sygnału na tym terminalu błędem P1500. Tak więc należy odciąć tylko czarno-czerowny.
Hugo - 24-01-2016, 21:55

To tak też zrobię. Dzięki.
Marcino - 24-01-2016, 22:10

deejay napisał/a:
Marcino napisał/a:
cieknie po całym tyle silnika chyba nie z pod głowicy.


Zdemontuj osłonę rozrządu z tyłu , jest duże prawdopodobieństwo ze cieknie uszczelniacz na wałku rozrządu . Dość często wyciek mylony z pokrywami...

Sprawdzę...bo olej zalewa alternator..:)

[ Dodano: 25-01-2016, 22:58 ]
Tak myśle ze jak by alternator nie ładował to bym nie przejechał 180km....:) ale akumulator słaby jak nic, po 8h stani na parkingu w pracy nie mogłrm prawie odpalić, w nocy z niedzieli na poniedziałek łądowałem. JUtro kupije nowy nie ma co..

Hugo - 22-02-2016, 22:43

Owczar, to będą te kable pod skrzynką bezpieczników? Jest to pierwsza od strony akumulatora z dwóch czteropinowych kostek pod skrzynką (zdjęcia pochodzą z Legnum z 1996 r., ale to chyba nie ma znaczenia):




Owczar - 22-02-2016, 23:24

To powinna być ta. Ja przecinalem w innym miejscu bo tam było ciężko się dostać. Ale pod skrzynka powinna się znajdować kostka z tymi przewodami.
Hugo - 22-02-2016, 23:28

Kolory się zgadzają. Wiem, że ciąłeś kabel przy głowicy, ale chciałem zrobić to bardziej odwracalnie i nie pruć oryginalnej wiązki. Minusem jest to, że muszę wyjąć akumulator, ale to nawet dobrze na tą chwilę :wink:
Owczar - 22-02-2016, 23:34

Też miałem taki plan by wyjąć piny. Z tej kostki. Ale mróz mnie zniechęcil. Jak masz czas i warunki to jest to opcja :)
Hugo - 23-02-2016, 08:00

Odłączamy tylko czarny z czerwonym paskiem, tak?
Owczar - 23-02-2016, 09:12

Tak.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group