To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander II GEN Techniczne - [II 2.0 DID] Klocki / tarcze hamulcowe

MSS_DiD - 01-02-2011, 23:47

Klocki i tarcze tak, ale olej to tylko w ASO Mitsubishi bo inaczej będzie po gwarancji. W żadnym razie samemu albo gdzie indziej w okresie objętym gwarancją a później to jak kto sobie życzy. :wink:
mitsu00 - 02-02-2011, 01:43

MSS_DiD napisał/a:
ale olej to tylko w ASO Mitsubishi bo inaczej będzie po gwarancji.
A ja olej wymieniałem między przeglądami w Norauto i o tym nawet w ASO mówilem. I co? Nic.... :D Nkt gwarancji mi nie cofnął. Wymiana oleju to podstawowa czynność więc i byle Mietek to zrobi tak samo dobrze jak miszcze w ASO. Najważniejsze żeby zalewano olej zgodny z rekomendacją producenta.
OutekII - 02-02-2011, 09:28

mitsu00 napisał/a:
MSS_DiD napisał/a:
ale olej to tylko w ASO Mitsubishi bo inaczej będzie po gwarancji.
A ja olej wymieniałem między przeglądami w Norauto i o tym nawet w ASO mówilem. I co? Nic.... :D Nkt gwarancji mi nie cofnął. Wymiana oleju to podstawowa czynność więc i byle Mietek to zrobi tak samo dobrze jak miszcze w ASO. Najważniejsze żeby zalewano olej zgodny z rekomendacją producenta.


Tutaj nie chodzi o cofnięcie gwarancji. Chodzi o problemy z ewentualną naprawą gwarancyjną przy uszkodzeniu silnika lub innego elementu, którego skutkiem mogłobyć użycie części lub płynu (np. oleju) zakupionego i wymienionego poza ASO. Nikomu nie życzę takich problemów, ale życie czasami płata figle :-) .
Pzdr.

13zbyszek13 - 02-02-2011, 10:14

OutekII napisał/a:
Tutaj nie chodzi o cofnięcie gwarancji. Chodzi o problemy z ewentualną naprawą gwarancyjną przy uszkodzeniu silnika lub innego elementu, którego skutkiem mogłobyć użycie części lub płynu (np. oleju) zakupionego i wymienionego poza ASO. Nikomu nie życzę takich problemów, ale życie czasami płata figle .
Pzdr.


A skąd ASO bedzie wiedziało że wymieniłeś np. olej ?

Muciek - 02-02-2011, 10:35

13zbyszek13 napisał/a:
OutekII napisał/a:
Tutaj nie chodzi o cofnięcie gwarancji. Chodzi o problemy z ewentualną naprawą gwarancyjną przy uszkodzeniu silnika lub innego elementu, którego skutkiem mogłobyć użycie części lub płynu (np. oleju) zakupionego i wymienionego poza ASO. Nikomu nie życzę takich problemów, ale życie czasami płata figle .
Pzdr.


A skąd ASO bedzie wiedziało że wymieniłeś np. olej ?


Jak np. masz na liczniku 40kkm, a oni dolewali tylko jak był nowy :D

OutekII - 02-02-2011, 11:00

13zbyszek13 napisał/a:
OutekII napisał/a:
Tutaj nie chodzi o cofnięcie gwarancji. Chodzi o problemy z ewentualną naprawą gwarancyjną przy uszkodzeniu silnika lub innego elementu, którego skutkiem mogłobyć użycie części lub płynu (np. oleju) zakupionego i wymienionego poza ASO. Nikomu nie życzę takich problemów, ale życie czasami płata figle .
Pzdr.


A skąd ASO bedzie wiedziało że wymieniłeś np. olej ?


Będzie jedynie wiedziało, że nie wymieniłeś u nich (pieczątka), to wystarczy :-) .

mitsu00 - 02-02-2011, 11:05

OutekII napisał/a:
Będzie jedynie wiedziało, że nie wymieniłeś u nich (pieczątka), to wystarczy .
No to się uśmiałem...... :D Jaka pieczątka? Wymianę oleju międzyprzeglądową robi się bez pieczątki. Ale jak juz się jest jeleniowatym to juz inna sprawa :twisted:
OutekII - 02-02-2011, 11:13

mitsu00 napisał/a:
OutekII napisał/a:
Będzie jedynie wiedziało, że nie wymieniłeś u nich (pieczątka), to wystarczy .
No to się uśmiałem...... :D Jaka pieczątka? Wymianę oleju międzyprzeglądową robi się bez pieczątki. Ale jak juz się jest jeleniowatym to juz inna sprawa :twisted:


Chodzi o wymiany oleju w trakcie przeglądów. A robienie dodatkowych wymian między przeglądami to tylko dla zamożnych klientów :-) .
mitsu00 proszę tylko nie jeleń - wolę wersję z reniferem :-) .

Trik - 02-02-2011, 23:36

OutekII napisał/a:
Chodzi o wymiany oleju w trakcie przeglądów. A robienie dodatkowych wymian między przeglądami to tylko dla zamożnych klientów

No ja też się uśmiałem :D . No faktycznie kupa siana. Robię wymiany między przeglądowe oleju co 10Kkm. Robię je na dodatek w ASO bo mam z nimi dobry kontakt i taki kaprys. Jak nie zapomnę to kupuję osobiście olej, zgodny z rekomendacją. Plus filtr w ASO za całe 40PLN :roll: plus robota wychodzi ok 250PLN. O wpisy na ostatniej kartce KS sam proszę. A przecież mam bidulka Lancera z 1.5 litrową purkaweczką. I bynajmniej nie uważam się za "zamożnego" :lol: Samochód mój ma być zadbany, bo wozi moje 4 litery do celu i co najważniejsze wraca. Jeden serwis na początku też mi wciskał ciemnotę ze tylko olej z ASO bo gwarancja kalepitus, to sobie powiedziałem, że prędzej się gwarancja skończy niż do nich pojadę. I co gwarancja się skończyła, a ja u nich 3 lata i łącznie 7 wymian nie byłem. Za to wolę pojechać 70 km dalej bo jest z kim normalnie pogadać. :) Stać na konia, stać na obrok.

13zbyszek13 - 11-02-2011, 09:16

Trik napisał/a:
Stać na konia, stać na obrok.


STAĆ NA KONIA , STAĆ NA LEJCE . :D

[ Dodano: 11-02-2011, 09:21 ]
Klocki i tarcze z przodu wymieniłem u kolegi który ma warsztat .
Włożyłem zestaw REMSA przy przebiegu 38500.
Klocki - 115,00
Tarcze - 270,00
Wymiana - 50,00
------------------
435,00

arturodob - 20-04-2011, 13:57
Temat postu: klocki i tarcze
witam ja mam przebieg 37 tys po 36 tys wymienilem na klocki nie orginalne tylko na tarcze boscha i klocki blueprint szajs jakich mało po 1tys przejechaniu tarcze sie zwichrowały a klocki zaczeły piszczec i co z tego ze tanio jak sie nie dało chamowac podjechalem do serwisu zmienilem na orginaly zobczaymy co bedzie pozdrawiam !!
rezon - 20-04-2011, 14:38

arturodob, a czytałeś wcześniej o klockach/tarczach? Boschów nikt nie montował, Blueprinty tak - ale tarcze, nie klocki. Klocki ATE lub TRW. Jakoś po zmianie na zamienniki nikt prócz ciebie nie wracał do oryginałów - a przynajmniej nie pamiętam, aby ktoś o tym pisał. Szajs to jest właściwe określenie - dla oryginalnych klocków: drogich, buczących i słabo hamujących
gold123 - 20-04-2011, 14:59

Tarcze blueprint ADC44392 tu mają po 100 PLN brutto.

http://jadar-auto.pl/prod..._PRZOD-430.html

Gunner - 20-04-2011, 15:35

arturodob napisał/a:
witam ja mam przebieg 37 tys po 36 tys wymienilem na klocki nie orginalne tylko na tarcze boscha i klocki blueprint szajs jakich mało po 1tys przejechaniu tarcze sie zwichrowały a klocki zaczeły piszczec i co z tego ze tanio jak sie nie dało chamowac podjechalem do serwisu zmienilem na orginaly zobczaymy co bedzie pozdrawiam


Rezon ,Ci dobrze napisal!!!
Dodam tylko ze na rozgrzane tarcze w wodzie nie pomoze Ci nawet servis! :mrgreen:
Moze to raczej Twoja technika jazdy zawinila?? :P

Polecam strone do tanich czesci -Azjaparts .pl
Dostawa byla w 2dni.Zero obiekcji co do uslugi,czesci tanie i na razie dzialaja wzorowo.

lexus - 20-04-2011, 16:26

Popieram Rezona trzeba wnikliwie czytać forum ja mam klocki trw i tarcze ashika i jest super


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group