To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Lancer [C66A] 1.6 16V - przemiana w GTi.

xluki - 23-04-2011, 07:29

Szmelc nie szmelc i tak się pogną... moje OZ'y Superturismo 16' też są pogięte, więc to nie tylko chinole się gną czy pękają na dużych dziurach. Teraz tak myślę, że takie OZ'y też by fajnie wyglądały.

http://moto.allegro.pl/pi...1566123416.html
http://moto.allegro.pl/fe...1568374436.html
http://allegro.pl/kola-bm...1575087247.html

Osobiście mam te ostatnie i muszę je oddać do prostowania, ale wygląd jest boski na aucie.

R-Man - 23-04-2011, 08:14

xluki, te co zapodałeś to 4x100, a c66 ma 4x114,3
xluki - 23-04-2011, 09:58

Nic nie szkodzi sam mam 4x114,3. Podałem linki do przykładowych modeli. :)
Mithrill - 23-04-2011, 10:51

No właśnie... pogną się każde na odpowiedniej dziurze - wiadomo,
ale chińskie już w dniu zakupu są tak krzywe, że nie da się ich wyważyć. :lol:
Przynajmniej tak ludziska powiadają.

Będę brał 16", zastanawiam się nad OZ bardzo grubo (superturismo są piękne, ale chyba nie ma 4x114,3 w 16 calach).
Nie wiem tylko jakie ET wziąć, żeby felga nie była za bardzo "schowana", ale też żeby nie wystawała.

Szukam także odpowiedniego zestawu sprężyn EIBACH (3cm w dół, około 600 zł w sklepie z częściami).
Martwi mnie tylko to, że Spyder wspominał coś o niestandardowych wymiarach sprężyn na przodzie.
Żeby się nie okazało, że dedykowany zestaw springów do Lancera IV nie spasuje, bo C66A będzie miał coś innego...
Np. zawieszkę przednią stosowaną później w CB0. :roll:
No ale Diablo Rosomaka śmiga na EIBACH'u i jest ok... chyba obyło się bez uprzedniej "customizacji"?

Zielu - 23-04-2011, 11:38

Myślę że będą pasować, ew. sprawdź na amortyzatorze numer części (MB..coś tam) i skonsultuj w sklepie czy pasują :) W IC jest chyba taka tabela z numerami części.
U mnie w dieslu jest ten plus że zawieszkę mam seryjnie taką jak w GTi, a więc sprężyny powinny pasować, Twój C66A jest w zasadzie po liftowym autem, jednym z ostatnich C6xx, więc pewnie też ma fabrycznie mocniejsze zawieszenie. Ale mówię, warto sprawdzić, aby nie było rozczarowania :)

A co do felg....na każdych trzeba uważać na dziury, Advany są ładne i tanie, a że podobno są fabrycznie krzywe to inna sprawa..

Anonymous - 23-04-2011, 11:52

felgi jak już to tylko te z drugiego VT, albo advany, te chinole nie są takie złe połowa civic klubu na nich jeździ i jakoś nie narzekają :) a jak będziesz zapierniczał po dziurach to każdą felgę pokrzywisz albo urwiesz zawieszenie... coś za coś :)
spyder_1988 - 23-04-2011, 15:07

Mithrill napisał/a:
Żeby się nie okazało, że dedykowany zestaw springów do Lancera IV nie spasuje, bo C66A będzie miał coś innego...

Właśnie o to chodzi :( ja kupiłam używane Eibachy obniżenie o 30mm dedykowane do lancera i colta C50/C60 i u mnie nie pasowały :( leża do tej pory w garażu, porównywałem amory w c66 i w lancu mojego ojca (1,5 8v 1990r) i on ma większą średnicę sprężyn niż w moim, tak samo ma zupełnie inne wachacze nie wspominając o stabilizacji, tylne zawieszenie jest identyczne...

rosomak1983 - 23-04-2011, 16:01

spyder_1988 napisał/a:
porównywałem amory w c66 i w lancu mojego ojca (1,5 8v 1990r) i on ma większą średnicę sprężyn niż w moim, tak samo ma zupełnie inne wachacze nie wspominając o stabilizacji, tylne zawieszenie jest identyczne...

a amor ze sprezyna nie podejdzie ??? Bo mozesz sie zamienic z ojcem amorami :D

Mithrill - 23-04-2011, 18:48

Jeżeli amorek ze starszego będzie pasował, to nie ma problemu.
Gorzej jak się okaże, że trzeba przedni amor brać od CB0 i sprężyny EIBACH'a kupować 2vs2 (tył z C50/60, a przód z nowszego modelu). To się nazywa kapsko!

Spyder, sprawdź czy amor ze starego Lanca pasuje... ja nie mam takiej możliwości.


EDIT:
A tak na marginesie ustaliłem ostateczną koncepcję i do niej będę dążył.
Mam nadzieję, że coś wymyślimy z tymi sprężynami!



Do lipca chyba się wyrobię! :supz:

rosomak1983 - 23-04-2011, 21:51

Mithrill napisał/a:
Spyder, sprawdź czy amor ze starego Lanca pasuje... ja nie mam takiej możliwości.

ja Ci moge porównac C68 / CBO Jestes pewny ze przód jak w CBO ???

xluki - 23-04-2011, 21:52

Mithrill napisał/a:
Będę brał 16", zastanawiam się nad OZ bardzo grubo (superturismo są piękne, ale chyba nie ma 4x114,3 w 16 calach).
i tu się właśnie mylisz. W przyszłym tygodniu zakładam do swojej Cari takie 16'to calowe OZ'y Superturismo 4x114,3 :) wrzucę fotki jak to wyglada.
Mithrill - 23-04-2011, 21:55

A może to Superlaggera były?
Wiem, że patrzyłem na jakieś tabelki i się zasmuciłem, bo nie było moich wymiarów. :-)

PS. Czekam zatem na te fotki, bo jestem bardzo napalony na OZ.

EDIT:
Cholera... gwóźdź w oponie! Akurat na Święta... :cry:


xluki - 24-04-2011, 21:32

Akurat mam teraz zdjęcie jak się prezentowały na poprzednim aucie więc wrzucam, aby rozwiać wszelkie wątpliwości.



Uploaded with ImageShack.us

Mithrill - 24-04-2011, 23:34

No i klasa, właśnie takie coś by mi przypasowało.
OZ przymierze na bank, ale te dziadowskie Advany z Chin też są niczego sobie. :lol:
Chyba jednak nie będę ryzykował i wezmę coś wypróbowanego.

Dostałem info ze sklepu z oponami i felgami.
OZ Superturismo 16", komplet - 2700 zł (może jednak zostanę przy Hijoin? :badgrin: ),
a komplecik opon do tego (205/45) - 1600 zł. Miałbym ze dwa Lancery GTi za taką kasę...

Mithrill - 02-05-2011, 15:52

Panowie, wiadomo coś o tych sprężynach obniżających?


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group