To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] LPG W 2.5 V6 / 2.0 16V

benek-36 - 25-11-2009, 21:20

witam jestem tu nowy a od niedawna jestem szczesliwym posiadaczem gala 2.5 v6 z stycznia 1998 roku combi mam teraz male pytanie ze wzgledu na duze przebiegi miesieczne kolo 4000 km mam zamiar zalozyc gaz i wyslalem pare zapytan do zakladow montujactych gaz i to odpowiedz :

Do tego auta sekwencja kosztuje od 3300zł do 3600zł w tym dysze rozpylające które nie podpalają zaworów i nie ma spalania stukowego , rónież jest ekonomiczne spalanie są gratis. Gwarancja jest na dwa lata
Proponuje sekwencje stag 300 plus z parownikiem alaska ,wtriskiwacze waltek lub Magic-Jet Co do montażu to osiem dziesięć godz.

co o tym myslicie
z gory dzieki

mlun - 25-11-2009, 21:24

Parownik szmelc.Nie da rady do tego silnika. Wtryski to te drugie lepiej bo valteki podobno szybko się rozkalibrowują i potem ciężko jest coś więcej robić.
Marcino - 25-11-2009, 21:26

Benek,
Stag jak najbardziej, jak masz możlwość wyboru wez MagicJety, ja osobiście mam Valteki i nie nerzekam. Przypilnuj montażu - tj krótkie węzyki od wtryskiwaczy do kolektora, odpowiednie dysze, nawiercanie w aluminium = zdjęcie kolektora.
Przeszukaj forum sa zdjecia LPG w 2.5v6.
Pozdrawiam

robertdg - 25-11-2009, 21:49

benek-36, ja tutaj moglbym sie czepic ceny, gdyz juz od 3900zł mozna miec instalacje BRC, tyle kosztuje srednio w moich okolicach, za to co Ci gosc zaproponowal mozna 1000ujac, parownik (reduktor) moglbym polecic ZAVOLI, wtryski Valteca nie sa najgorsze, powinien Ci jeszcze powiedziec, jakiego producenta jest wielozawor, no i juz zaproponowac 4Gas (Stag 4), moim zdaniem cena jest bardzo wysoka jak na podana konfiguracje, za taka konfiguracje jaka ja podalem czyli 4GAS, Zavoli, Valtec, Tomaseto (wielozawor i zawor tankowania), Irene (obudowa wielozaworu) placilem no i butla gazowa wszystko z montazem placilem 3100 silnik tez V6 ale Audi
packman13 - 25-11-2009, 23:28

Dokładnie jestem tego samego zdania tylko że mojej okolicy za to co wymieniłeś zapłacisz 2300zł a nie 3300zł i dostaniesz reduktor mocniejszy takze proponuję Ci poszukać po innych zakładach bo ten jest bardzo drogi.
KaWu - 26-11-2009, 13:57

robertdg napisał/a:
ja tutaj moglbym sie czepic ceny, gdyz juz od 3900zł mozna miec instalacje BRC


czyli mam rozumieć że BRC jest lepsze od Stag :?: Tutaj lepiej nie dywagować bo są różne opinie :)

robertdg napisał/a:
no i juz zaproponowac 4Gas (Stag 4),


A co za różnica czy 4Gas czy Stag 300 :?: Stag 4 to nie jest 4Gas...

Co do cen: to są różne, zeleżne od regionu i (tak domniemywam) od jakości montażu.

benek-36 napisał/a:
z parownikiem alaska


Nie obsłuży mojego silnika a co dopiero twój. Chyba, że dla emeryta...

benek-36 napisał/a:
Co do montażu to osiem dziesięć godz.


w 2 osoby :?: Podstawa: zdejmą kolektory :?:

annihilator - 26-11-2009, 15:32

Nie znam się na gazowaniu ale wczoraj właśnie odebrałem auto od gazownika, zamontował mi Staga 300, wtryski magic coś tam a na reszcie się w ogóle nie znam, w każdym bądź razie chciałbym zauważyć, że przy montażu gazu warto wymienić filtr powietrza i świece, filtr filtrem ale świece trzeba liczyć niezłą kasę (ngk platynowe - 6sztuk), więc jak ktoś mówi 3500zł to oznacza prawie 4 tysie. Ja dałem w sumie 4200zł ale powydziwiałem trochę, bo zawór wlewu pod klapką, od razu świeczki i filtr ach no i emulator by mi check nie świecił a to też dodatkowa kasiora. Może i trochę drogo ale koleś ogólnie był konkretny, oczywiście 2 latka gwarancji, fakturki i inne takie bzdety... Co do samej jazdy - miodzio, nie czuć w ogóle różnicy benzyna czy gaz, no jak się tankuje to trochę lżej ;)

PS, czas montażu to niecałe 2 dni, kolesie robili w dwie osoby.

Marcino - 26-11-2009, 18:01

Aniihilator,
Ja wymieniłem świeczki pozniej, można od razu, co do ceny wiadomo platyny ale Japaneze miał na nie njalepszą cenę. Co do emulatora.... hmmm nie wiem co to jest i co to check engine odkąd kupiłem samochód i jak założyłem LPG. Wlew pod klapką jak dla mnie robi sie standard. Oprócz estetyki ma jeszcze jedną zalete... jest tam w miare czysto. Ja mam wkeconą przejściówke zaślpioną zatyczką plastikową. Nie wyobrażam sobie tankowania w zderzaku na dole sczególnie zimą, gdzie tam ciągle syf, przecież facet na stacji LPG nie bedzie ci tego wycierał sciereczką. A 4200 to trochę wydałeś.
Pozdrawiam

packman13 - 26-11-2009, 22:09

Ja podzielę opinie Marcino bo za podobną instalację i też z wlewem pod klapką i przełącznikiem w schowku na monety zapłaciłem 2200zł i wszystko chodzi jak bajka nawet nie wiem kiedy jadę na benzynie a kiedy na gazie. jeśli chodzi o filtr powietrza to kosztuje on nie całe 50 zł i wymieniłem go przy okazji rozrządu. A świec jeszcze nie wymieniałem bo jak mi zakładali gaz gość wykręcił mi świece i powiedział że są bardzo dobre i chociaż że kupiłem nowe to ich nie wymieniam bo nie ma takiej potrzeby. Także moim zdaniem gratuluję Ci dobrej instalacji tylko moim zdaniem o te 2000zł przepłacona ale ja jestem tylko biednym doradcą handlowym więc dlatego zwracam na takie bzdury uwagę. Dodam jeszcze że mieszkam pod Warszawą więc to jest najdroższy region. Dodam jeszcze do wypowiedzi
annihilatora że nie posiadam żadnego emulatora i nie świeci mi się Check oraz też posiadam 2 lata gwarancji i fakturę.
Pozdro

benek-36 - 27-11-2009, 23:52

dzieki za wszystkie odpowiedzi tylko ze dalej czuje sie jak na na zakupie prezentu dla jednorocznego chrzesniaka wchodze do sklepu a tam nie wiadomo co kupic bo jedno ciekawsze od drugiego a kiedys czlowiek dostal drewniane klocki i sie cieszyl jak malo kto i bylo po problemie
Wiec moze z innej strony ugryze swoj problem jesli mozecie podac namiary na sprawdzonego gazownika na dolnym slasku którego mozna szczerze polecic

pipi_ja - 28-11-2009, 00:30

4200 za tą konfigurację to dla mnie abstrakcja. Przecież za tą kasę miałbyś spokojnie BRC pod maską. Mówisz, że facet był konkretny? Jeśli chodzi o cenę to napewno.
Piszecie o stagu i o 4gas'ie.Przecież to są te same sterwoniki pod innym nazwami. Na dowód zobaczcie, że obsługuje sie je tym samym programem.
Ja mam u siebie podobną konfigurację jak annihilator z tym, że mnie skasowali 3000. O emulatorze nic mi nie wiadomo a check zapalił mi sie raz i to z powodu zbyt ubogiej dawki gazu. Po regulacji spokój.

jafo2 - 29-11-2009, 22:10

Hej to i ja się dorzucę. Mam instalkę od pół roku (BRC gwarancja oczywiście 2 lata, butla w kole zapasowym i oczywiście zawór przy wlewie paliwa). Nie ma z nią żądnych problemów i nie ma zbytniej różnicy miedzy benzyną a gazem. Z tego co się troszkę interesowałem to jedna z lepszych instalek na rynku. Śmiga jak trzeba a nie była po założeniu ani razu regulowana. Myślę że jakby pobawić się ustawieniami można by poprawić jeszcze nieco osiągi autka. Po założeniu miałem wrażenie że chodzi lepiej niż benzyna mimo że jak wiadomo masa autka się zwiększyła. Teraz jest identyko na gazie i benzynie(tylko przy tankowaniu jest różnica :mrgreen: ). Za złożenie zapłaciłem 2950 tylko że ja mam 4 gary.
A propo. nie słyszałem żeby dopłacać za to żeby check engine się nie świecił (jakiś kombinator z tego gazownika, ciekawe czy za regulacje gazu na gwarancji też by chciał zgarnąć :lol: taki żart).

eryk - 30-11-2009, 01:04

Ja posiadam instalacje Landi renzo omegas,którą zakładał poprzedni własciciel więc nie wiem jakie są koszty takiej instalacji ale auto chodzi rewelacyjnie absolutnie zadnych problemów,spalanie po miescie 12-14litrów ,przejechane na instalacji około 980godzin (tak wyszło na przeglądzie jak sie podłączyli do kompa ) :lol: pozdrawiam
KaWu - 30-11-2009, 11:50

pipi_ja napisał/a:
Piszecie o stagu i o 4gas'ie.Przecież to są te same sterwoniki pod innym nazwami. Na dowód zobaczcie, że obsługuje sie je tym samym programem.


Nie piszemy... ja przecież napisałem :

KaWu napisał/a:
A co za różnica czy 4Gas czy Stag 300


Wiem, że to to samo bo mam 4Gasa u siebie.

Sylwia - 30-11-2009, 14:06

witam, 4 gas to sekwencja (instalka ) sprzedawana poprzez INTER CARS a Stag to pozostali pośrednicy,- tym się to różni zasadniczo.
przewagą megit jetów (wtrysków) jest to że jak po gwarancji pada wtrysk- kupuje sie 1 i wymienia. a przy Valtecaach i Railach trzeba wymienić całą szyne, technicznie też się lepiej sprawdzają megiki.
co do cen- każdy ustala swoją cene i tyle, najgorzej jest gdy przy odbiorze nagle wyskakuje dopłata za mocniejszy reduktor, za wlew pod klapka itp.

życze bezawaryjnej jazdy!



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group