To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Czterołapa pantera

gulgulq - 21-12-2010, 18:04

ile ty chłopie zarabiasz :D ??
Arturro-86 - 21-12-2010, 18:42

rosomak1983, a "Pantera" miała być tylko autem zastępczym dla Lancerka :mrgreen:
Ładna historia się zapowiada :roll:
A jestem zdania, że nie powinieneś go uturbiać - ten egzemplarz jest unikatowy :p Dobrze, gdyby taki pozostał :)
Oczywiście to Ty decydujesz co zrobić ze swoim samochodem :twisted:

idas - 21-12-2010, 19:12

Cytat:
ile ty chłopie zarabiasz :D ??

Dobre pytanie!:) biedny białas wciąż czeka na reanimacje, a nowe auto dostaje nowe graty:P nieładnie ross:P

rosomak1983 - 22-12-2010, 02:15

Cytat:
ile ty chłopie zarabiasz :D ??

nie wiem za bardzo o co chodzi, autko kupione bardzo okazyjnie.

idas napisał/a:
biedny białas wciąż czeka na reanimacje,


białas juz dawno by jezdził tylko moj mechs ma kolejki obecnie składa mi mój silnik wiec moze przed swietami zagada :D
Zreszta popatrz w temacie białasa ile na niego ostantio wydaje :roll: :roll: :roll:

rosomak1983 - 22-12-2010, 02:17

Arturro-86 napisał/a:
że nie powinieneś go uturbiać - ten egzemplarz jest unikatowy :p Dobrze, gdyby taki pozostał :)

racja w dodatku fajnie chodzi i nie zapowiada sie zeby trzeba było cokolwiek robic :wink: Z drugiej strony na wszelki wypadek jednak kupie tłoki z EVO II :D :wink:

viader - 22-12-2010, 08:15

Ten eclipse co kupiłeś to FWD? Jeśli tak to zawieszenie tylne Ci nie podejdzie (FWD mają z tyłu belkę a 4x4 mają zawieszenie na wahaczach). Mam taką samą rozpórkę ;)

PS. Jakby tamten eclipse był FWD to czy nie chciałbyś sprzedać skrzyni biegów jeśli jest w dobrym stanie?

Rafal_Szczecin - 22-12-2010, 08:18

ten clips jest AWD
rosomak1983 - 22-12-2010, 12:07

viader napisał/a:
Ten eclipse co kupiłeś to FWD? Jeśli tak to zawieszenie tylne Ci nie podejdzie (FWD mają z tyłu belkę a 4x4 mają zawieszenie na wahaczach).

tak to czerwony FWD 1994 7 bolt rozwalony z przodu.
Z tym zawieszeniem mozliwe no cóz w takim razie sie sprzeda :wink: zreszta gdyby było twarde na najmiekszym i najwyzszym ustawieniu to i tak bym nie założył.
W takim razie heble przód rozpórka felgi i jakies pierdółki sobie zachowam.
Rafal_Szczecin napisał/a:
ten clips jest AWD

nie czyta sie wszystkiego panie Rafale :wink:

viader napisał/a:
Mam taką samą rozpórkę ;)

ile kosztuje taka ??? i co to za firma/jakosc

Rafal_Szczecin - 22-12-2010, 12:27

rosomak1983 napisał/a:

nie czyta sie wszystkiego panie Rafale :wink:

bo chyba zaszla pomylka ( albo faktycznie wszystkiego nie czytam :D )

clips w temacie - czterolapa pantera jest przeciez AWD - i o tym pisalem, lecz teraz doczytalem, ze Viader pytal o dawce czesci :D a on jest FWD ;)

rosomak1983 - 22-12-2010, 12:32

Rafal_Szczecin napisał/a:
clips w temacie - czterolapa pantera jest przeciez AWD - i o tym pisalem, lecz teraz doczytalem, ze Viader pytal o dawce czesci :D a on jest FWD ;)

dokładnie tak jest :wink:

Rafal_Szczecin - 22-12-2010, 12:51

:D
viader - 22-12-2010, 13:12

rosomak1983 napisał/a:
viader napisał/a:
Mam taką samą rozpórkę


ile kosztuje taka ??? i co to za firma/jakosc


Chińszczyzna z allegro za jakieś 130 zł. Zapewne nie jest tak dobra jak w pełni sztywna rozpórka ale po jej zamontowaniu odczułem zdecydowaną poprawę prowadzenia w szybko pokonywanych ciasnych zakrętach, wcześniej odczuwało się jakby zawieszenie było z gumy, teraz tego efektu nie ma.

rosomak1983 - 22-12-2010, 14:12

viader napisał/a:
Chińszczyzna z allegro za jakieś 130 zł. Zapewne nie jest tak dobra jak w pełni sztywna rozpórka ale po jej zamontowaniu odczułem zdecydowaną poprawę prowadzenia w szybko pokonywanych ciasnych zakrętach, wcześniej odczuwało się jakby zawieszenie było z gumy, teraz tego efektu nie ma.

mi w zakretach ładnie sie zachowuje pomimo ze wersja 4x4 jest nieco wyzej zawieszona,
Co myslicie zeby teraz dodac rozpórke gorna na tylne kielichy ??? czy brak rozpórek na dole nie spowoduje problemów ze zbieżnoscia ????

viader - 22-12-2010, 14:32

No wiesz, mi też w zakrętach spisuje się świetnie ale spróbuj wejść w zakręt 90 stopni z prędkością 60-80km/h to wtedy zobaczysz różnicę pomiędzy autem z rozpórką a bez.
Poza tym ecli AWD zdecydowanie lepiej się prowadzi ze względu na tylne zawieszenie na wahaczach, gdzie w FWD jest sztywna belka...

Co do tylnej rozpórki to nie powinna ona za bardzo wpłynąć na zbieżność. Zresztą zależy jak się montuje rozpórkę. Są dwie szkoły, ja wyznaję montaż na opuszczonym aucie (bo tak ono jeździ normalnie). Inni montują na podniesionym aucie przez co rozpychają rozpórką kielichy co może faktycznie powodować zmianę zmieżności.

rosomak1983 - 23-12-2010, 20:23

viader napisał/a:
Są dwie szkoły, ja wyznaję montaż na opuszczonym aucie (bo tak ono jeździ normalnie)

za twoja rada własnie tak dzis zamontowałem ja, tylna zamówie niebawem.

dodatkowo mam taki tłumik z wyciagana wkładka, po jej wyjeciu jest głosniej (ale nie przesadnie) basowo mruczy oraz szerszy nieco wylot przez co wydaje mi sie ze troszke lepsza dynamika jest. fajny bajer zostaje bez końcowki :P



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group