To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[02-06]Lancer CS0 - czas zagazować lancerka

bialy192 - 28-04-2016, 14:19

A co bardziej polecasz? Magic Jety czy Barracudy (ewentualnie Hana)?
plecho1 - 28-04-2016, 14:42

Wiele razy spotkałem się z opinią o dobrej jakości wtryskiwaczy Barracuda. Jeden posiadacz tych wtryskiwaczy deklaruje, że przejechał na nich ponad 300 tys km. Warto dodatkowo zamontować odstojnikowy filtr gazowy fazy lotnej np. Ultra 360. Sam zamontowałem dwa komplety tych wtryskiwaczy znajomym i jak na razie są zadowoleni (Zaznaczam że nie jestem gazownikiem i nie robiłem tego zarobkowo). Wtryski Hana kiedyś były bardzo dobre, obecnie podobno ich jakość spadła. Zaletą Magic-Jetów jest ich rozmiar ale podobno nie są tak wytrzymałe jak Barracudy.
bialy192 - 28-04-2016, 14:52

Ale w sumie koszt Magic Jetów i wtrysków Barracuda podobny, więc muszę to jeszcze przemyśleć, dzięki :)
plecho1 - 28-04-2016, 15:02

Nie ma za co :)
Balon - 28-04-2016, 17:53

właśnie zrobiłem 50 tyś. km (1 rok) na wtryskach barracuda i póki co zero problemów, auto śmiga jak szalone :] oby tak dalej, silnik chodzi równo i tak samo dobrze jak na benzynie :]
daammiiaan - 01-06-2016, 22:05

Witam koledzy, zamierzam zagazować swojego Lancera 2.0 z przebiegiem 143000km.Robiłem delikatne rozeznanie dzwoniąc do STAGa.Koleś odradził mi instalacje ze względu na słabą głowice.Co o tym myślicie? macie jakieś problemy z silnikiem? no i czy po wstawieniu zbiornika gazowego trzeba wywalić w wersji kombi te schowki nad kołem. Dzięki za odpowiedź i pozdrawiam Damian
rudi88 - 01-06-2016, 23:08

Z tymi schowkami to zależy jak duży zbiornik wsadzisz. U mnie jest wycięty tylko ten kawałek schowków który wchodził w koło zapasowe. Reszta została i się przydaje bo dużo gratów tam upycham. A gdybyś jednak wyrzucał całe to trzeba dorobić ramkę żeby się podłoga bagażnika równo układała.
Ja mam 1.6 ale mój gazownik mówił że z 2.0 nie ma żadnego problemu i pożyje na gazie tyle co na benzynie.

mrcng - 03-06-2016, 08:02

Witam, i ja właśnie zagazowałem Lancera. Przy przebiegu ok 210 000 kmów :D Wybór padł na BRC Alba. Butla w kole, wlew gazu przy wlewie paliwa pod klapką, także z zewnątrz nic nie widać. Sygnalizator poziomu gazu, przełącznik, nad schowkiem na monety niedaleko kierwonicy. Jak na razie wszystko ładnie chodzi, nawet mam wrażenie że na gazie auto jakby miało więcej mocy :)
mariotd - 03-06-2016, 20:25

Z racji różnicy w cenie PB vs LPG nosi mnie coraz bardziej z zainstalowaniem instalacji gazowej.

Temat ten przeczytałem od deski do deski, coś już wiem, natomiast mam pytanie odnośnie zaproponowanej mi konfiguracji:

elektronika: Stag 4Qbox Plus
wtryski: Barracuda
filtr alex Ultra 360
reduktor: ACR01
przewody zasilające Faro d6
przewody gumowe Parker
demontaż kolektora ssącego do nawiertów
strojenie OBD + AFR

Czy jest jeszcze coś, o co mam dopytać w kwestii instalacji? Na które elementy zwrócić uwagę?

Pozdrawiam

cobretti - 05-06-2016, 08:10

mariotd napisał/a:
Z racji różnicy w cenie PB vs LPG nosi mnie coraz bardziej z zainstalowaniem instalacji gazowej.

Temat ten przeczytałem od deski do deski, coś już wiem, natomiast mam pytanie odnośnie zaproponowanej mi konfiguracji:

elektronika: Stag 4Qbox Plus
wtryski: Barracuda
filtr alex Ultra 360
reduktor: ACR01
przewody zasilające Faro d6
przewody gumowe Parker
demontaż kolektora ssącego do nawiertów
strojenie OBD + AFR



Czy jest jeszcze coś, o co mam dopytać w kwestii instalacji? Na które elementy zwrócić uwagę?

Pozdrawiam

Wsio ok, dopytaj jeszcze czy auto będzie pracować na lpg w pełnym zakresie lub czy będzie się popierał bp przy pewnych obrotach/obciążeniach.

Pozdrawiam

plecho1 - 05-06-2016, 08:28

Osobiście zmienił bym tylko reduktor z ACR01 na KME Tura. Przy takich podzespołach oraz przy poprawnym montażu i strojeniu w autku z takim silnikiem nie ma potrzeby ustawiania jakichkolwiek dotrysków czyli podpierania się benzyną. Dotryski ustawiają tacy gazownicy którzy nie potrafią tak wystroić instalacji aby w całym zakresie obciążeń i obrotów mieszanka paliwowa była właściwa.
cobretti - 05-06-2016, 10:47

rudi88 napisał/a:
Z tymi schowkami to zależy jak duży zbiornik wsadzisz. U mnie jest wycięty tylko ten kawałek schowków który wchodził w koło zapasowe. Reszta została i się przydaje bo dużo gratów tam upycham. A gdybyś jednak wyrzucał całe to trzeba dorobić ramkę żeby się podłoga bagażnika równo układała.
Ja mam 1.6 ale mój gazownik mówił że z 2.0 nie ma żadnego problemu i pożyje na gazie tyle co na benzynie.


Haha a jeśli mowa o podłodze bagażnika w kombi to w miejsce dla rolety idealnie wchodzą trzy wędki dwuskłady do 2,4 metra długości, jakieś przynęty i pompka do pontonu i kilka innych rzeczy. Wszystkie schowki wykleiłem matą z liroja co by nic nie dzwoniło. Osobiście uważam że ten bagażnik to dobry patent.

cygan84 - 05-06-2016, 12:12

plecho1 napisał/a:
Osobiście zmienił bym tylko reduktor z ACR01 na KME Tura. Przy takich podzespołach oraz przy poprawnym montażu i strojeniu w autku z takim silnikiem nie ma potrzeby ustawiania jakichkolwiek dotrysków czyli podpierania się benzyną. Dotryski ustawiają tacy gazownicy którzy nie potrafią tak wystroić instalacji aby w całym zakresie obciążeń i obrotów mieszanka paliwowa była właściwa.


Jak najbardziej popieram :D Sam mam reduktor KME i zrobione 16tys na gazie,nie ma żadnych problemów i nie potrzebuje żadnych dotrysków benzyny.Jeśli chodzi o gazownika też dobrze prawi... :wink:

mariotd - 07-06-2016, 19:05

cobretti napisał/a:
mariotd napisał/a:
Z racji różnicy w cenie PB vs LPG nosi mnie coraz bardziej z zainstalowaniem instalacji gazowej.

Temat ten przeczytałem od deski do deski, coś już wiem, natomiast mam pytanie odnośnie zaproponowanej mi konfiguracji:

elektronika: Stag 4Qbox Plus
wtryski: Barracuda
filtr alex Ultra 360
reduktor: ACR01
przewody zasilające Faro d6
przewody gumowe Parker
demontaż kolektora ssącego do nawiertów
strojenie OBD + AFR



Czy jest jeszcze coś, o co mam dopytać w kwestii instalacji? Na które elementy zwrócić uwagę?

Pozdrawiam

Wsio ok, dopytaj jeszcze czy auto będzie pracować na lpg w pełnym zakresie lub czy będzie się popierał bp przy pewnych obrotach/obciążeniach.

Pozdrawiam


No i właśnie dostałem odpowiedź od innego zakładu:

"instalację wtrysku sekwencyjnego z dedykowanym oprogramowaniem do sterownika STAG 300 Premium + MMC (dotrysk benzyny w wysokości około 10%-15% benzyny by nie uszkodzić głowicy). Podzespoły wykorzystywane do instalacji:
- sterownik STAG 300 Premium + MMC,
- reduktor AC R01 mod. 150,
- wtryskiwacze AC W01-4 (do 150 KM),
- zbiornik do pojemności 60l wliczony w cenę montażu"


Z tego co czytałem, to Stag 300 premium jest sterownikiem bardziej zaawansowanym (?) od Stag 4Qbox Plus, bardziej jest polecany na tematycznych forach... co o tym myślicie? Jak to w końcu jest z tym dotryskiem - lepiej z czy bez dotrysku?

plecho1 - 07-06-2016, 19:57

Wtryski bidne, za około 50zł drożej masz nowsze AC W02 a lepiej pojedyncze AC W03 a radzę pytać i upierać się przy Barracudach. Z dotryskami pisałem już wcześniej. Popytaj też na LPG-Forum, jest tam wielu bardzo dobrych fachowców.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group