To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Sir Lancelot

Misiek :) - 10-02-2012, 11:39

Przebieg 110'800
Dr. Maretzky dzisiaj się zaopiekował moim lancelotem
valvoline max life 10W40 synthetic blend
Nowy filtr oleju
nowy filtr powietrza
DOT4 płyn hamulcowy, odpowietrzone heble i wysprzęglik
Dolana woda do akumulaora
Poza ty ogólny stan ok z wyjątkiem spoconej miski olejowej. Podobno delikatnie spocona.

Misiek :) - 25-03-2012, 10:42

Zmieniłem wczoraj kapcie na letnie. Lepiej się prowadzi :)
Muszę sprawdzić spalanie, bo wskaźnik paliwa jest niedokładny, strasznie niedokładny i trzeba tankować do odbicia. A do tego potrzeba więcej niż 100 zł na jedno tankowanie :P
Myślę o zmianie na v6 z rekina plus jakiś program. Ktoś na forum robił około 180KM (programem ecu) silniki z gala 2,5 v6.
Denerwuje mnie, że mam 135KM z 2,0 dohc i do tego spalanie około 12-13 l /100 km
Ciekawe ile cięższy jest 6a13 od 4g63 dohc. Patrząc po spalaniu w rekinach moje zostanie na tym samym poziomie. Ma niżej moment więc nie trzeba tak kręcić silnika gdy się rusza. A ja uważam, że mam ładny tył auta i chce się nim pochwalić jak ruszam.
Chodzi mi jeszcze po głowie tylna klapa i zderzak z EVO. Spojler zostawił bym swój. Moja klapa (ten plastik) strasznie hałasuje gdy troszkę rozkręcę radio. przeszkadza mi to bardzo. Ciekawe czy p&p by pasowało
Nawiasem mówiąc pewnie nie doczekam się żadnej odpowiedzi w moim temacie... ale mi to nie przeszkadza :roll:
Pewnie jak by był ten swap to nagle temat byłby oblegany :P

Zapomniał bym.
Wkłady lusterka prawego nie sposób dostać. Jak są, to wersja do przyklejenia (to mnie nie urządza) a używane lusterka kosztują 200-350zł
W intercars jest za 60-70 zł i trzeba czekać (raz powiedzieli 2 tyg innym razem miesiąc lub dłużej).
Chodzi mi o wkład lusterka z podgrzewaniem.
pozdrawiam zabłąkane dusze, które doczytały do tego miejsca moje wypociny. Szerokości, przyczepności i frajdy z jazdy (takiej jak mam ja conajmniej). Nadal uwielbiam auto i nadal sądzę, że mogę sprzedać. Cena wywoławcza to 50'000 zł. (za mniej nie dam, wartości sentymentalne)

Torp12 - 25-03-2012, 16:11

Misiek co do swapa to ja bym sie w to nie bawil:) Koszty sa spore. Predzej wsadz tam turbo albo obrob ten silnik co masz. Glowica DOHC wiec mozna sie bawic. U mnie na podobnym silniku przybylo 20 KM za rozsadne moim zdaniem pieniazki. Poza tym nie ma jakis czesci od EVO co by pasowaly? Np dolot?;)

Co do lusterka to skoro w IC moga zamowic to zamow i spokojnie poczekaj;)

Misiek :) - 25-03-2012, 16:36

Torp12, Co sugerujesz? Jakie mody? Co konkretnie?
Jeśli chodzi o swap to planuje zakup rozbitka/anglika a resztę sprzedać na części

Torp12 - 25-03-2012, 16:42

Misiek :) napisał/a:
Torp12, Co sugerujesz? Jakie mody? Co konkretnie?
Jeśli chodzi o swap to planuje zakup rozbitka/anglika a resztę sprzedać na części


Misiek 20 KM uzyskasz z obrobki glowicy tak jak ja to zrobilem (wiecej info u mnie w temacie).
Jak malo to mozna probowac dolot, wydech(tylko jakis firmowy), no i zawsze mozna dol silnika tez zagrzebac.
BTW masz przepustnice na lince czy elektronicznie?

Co do swapa to nie wiem ile Ci powie Maretzki ale Pepi niedawno mowił ze to 5 kafli, a dolicz do tego ze taki silnik trzeba jeszcze najpierw ogarnac zeby syfu nie wsadzic. No i wydech trzeba zmodzic samemu itd itd :]

Misiek :) - 25-03-2012, 17:01

Ja mam cenę niższą u marka. 2,5k pln. Pewnie obróbka v6 to około 1500, zakup auta na części to z 2,5k pln może 3k
Ale rozważę to z obróbką silnika...

demoniszcze - 26-03-2012, 15:53

Torp12 napisał/a:


Misiek 20 KM uzyskasz z obrobki glowicy tak jak ja to zrobilem (wiecej info u mnie w temacie).
Jak malo to mozna probowac dolot, wydech(tylko jakis firmowy), no i zawsze mozna dol silnika tez zagrzebac.


Właśnie podobno za bardzo nie ma co poprawiać, dolot jest fabrycznie zimny...
No niestety Lancer pali, gazować też nie mam zamiaru (pewnie tak jak i Ty), ostatnio na trasie 400 km próbowałem maksymalnie zejść ze spalaniem i udało się na 7,5l/100km jadąc oczywiście nie mniej niż 2,5 tys obr... Bo podobno niżej sie nie zaleca??

Misiek :) - 03-04-2012, 22:53

mnie na dystansie 120 km wyszło spalanie 14,7l/100km. Weźmy pod uwagę, że troszkę przejechałem w korkach, takich się podtacza i staje. Teraz czekają mnie tortury z ecodriving lub cos w tym stylu. Jak wyjdzie mi powyżej 10 to zaczynam się martwic, że silnik zepsiuty :/
demoniszcze - 03-04-2012, 23:49

Skoro te nasze poczciwe 4G63 potrafią w sytuacji kryzysowej tyle łyknąć to ciekawe ile Evo chlapnie w miejskich warunkach :) albo na trasie bez eco drajvu ;)
Misiek :) - 04-04-2012, 07:00

demoniszcze napisał/a:
w sytuacji kryzysowej

na ogół przyspieszam 3-4 tyś obrotów, czasem potrzymam do 5 tyś
prawie zawsze przyspieszam z pedałem w podłodze
wg mnie jeszcze nie katuje auta i spalanie jest za duże :/
o braku mocy w porównaniu do e33 gti który już ma Joann (e33) nie wspomnę, choć przebieg momentu ja mam fajniejszy (niżej się zaczyna)

Torp12 - 04-04-2012, 11:49

Misiek napisał/a:
prawie zawsze przyspieszam z pedałem w podłodze
wg mnie jeszcze nie katuje auta i spalanie jest za duże :/


Pedal w podlodze i sie dziwisz ze Ci kopci?? :]

koszmarek - 04-04-2012, 11:58

Misiek :) , z tego co się zdążyłam zorientować to właśnie to jak traktujesz lancera jest katowaniem... a spalanie im bardziej katujesz tym większe, tak? To co się dziwisz, że pali jak starsze silniki XD
m6riano - 04-04-2012, 13:09

Misiek :) , zacznij latać do 2-2,2tysi to zobaczysz ile będzie ci palił..;-)
Torp12 - 04-04-2012, 13:46

m6riano napisał/a:
Misiek :) , zacznij latać do 2-2,2tysi to zobaczysz ile będzie ci palił..;-)


To tez jest katowanie silnika, bo go strasznie zmulasz i sie musi wysilac... Sprawdzalem dla mojego najlepiej krecic do 3,5 tys. No ale gaz z umiarem a nie podloga.... Tym bardziej ze w tym zakresie nie ma roznicy czy podloga czy pol.

demoniszcze - 04-04-2012, 13:49

m6riano napisał/a:
Misiek :) , zacznij latać do 2-2,2tysi to zobaczysz ile będzie ci palił..;-)


Jaka jest więc dolna granica obrotów? Tak żeby było to zdrowe dla silnika? Zawsze myślałem że to 2,5 tys



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group