[97-04]Galant EAxA/W - Tuning? (silnika)
Tomek - 12-09-2011, 20:27
Derpin napisał/a: | skoro szukał innej skrzyni to domyślam się, że ta z galanta nie pasuje do tego 3L silnika |
niekoniecznie
skrzynia w Galu ogólnie super nie jest
tym bardziej do jeszcze większego silnika,
może po prostu chciał od razu coś lepszego
możemy sobie gdybać, podpytaj, a będziemy wiedzieć
choć ja jestem obecnie już bliżej małego psssst pod maską, niż wymiany samej skrzyni
ale o tym napiszemy, jak znajde godzinke, czy dwie
swinks_UK - 14-09-2011, 11:00
tomek84 napisał/a: |
niekoniecznie
skrzynia w Galu ogólnie super nie jest
|
Noo... nie jest...
Po prostu ogarnia bez problemu hybrydy zwane "vr2" z mocami pod 300 kucy i odpowiednim momentem.
Martwiłbym się bardziej przegubami i półosiami.
clown79 - 15-09-2011, 02:25
pozwolicie ze sie podepne...
a mi przez chwile przez rece przeszedl mitsu fto 96 z 2.0 l V6 petrol DOHC 24 v 170 km czy ktos by mi mogl podpowiedziec czy mozby bylo zaadoptowac taki silniczek do gala avance 2.0 ? 2002?
pytanie brzmi:
czy skrzynia podejdzie czy trzeba zmieiac ?
mocowanie silnika
ecu imo i inne elekronika
taki silnik mozna tanio nabyc a cale auto troszke drozej pic polega na tym by zachowac 2.0l by nie klamac za bardzo na gardzie czekam na jakies newsy
Owczar - 15-09-2011, 08:58
Do wymiany cała wiązka silnika, ECU, immo, stacyjka. Mechanicznie ciężko powiedzieć, bo nie widziałem tego silnika.
Anonymous - 15-09-2011, 22:35
tomek84, skrzynia pochodzi z hultaja tiburona 2.7 i pasuje wraz z zamachem i sprzęgłem P&P do 6G72, wybierak również da radę dopasować bez większego problemu do budy galanta.
Owczar - 15-09-2011, 22:41
Nic tylko swapować
swinks_UK - 15-09-2011, 22:43
clown79, skrzynia manualna do 6a12 (FTO) jest p&p, to samo z mocowaniami.
Anonymous - 15-09-2011, 22:50
Owczar, nie podjudzaj.
robertdg - 15-09-2011, 23:02
Derpin napisał/a: | Owczar, nie podjudzaj. | Teraz jest dwóch podjudzaczy
clown79 - 19-09-2011, 04:46
uuuuuuuuuuuuu dobre wiesci bo tak mi chodzi po glowie by dodac mu troszke wiecej zrywnosci a w zwyklym 2.0 nie ma za duzo mozliwosci (brak) podkrecenia mocy wiec taki silnik to opcja !!!! szczegolnie ze skrzynia zostaje moze na wiosne pomysle narazie zmieniam srodek na czarna skore ale to niedlugo pozdrawiam i dzieki za konkretne wiadomosci no i dobre hehe
CIENIO1 - 15-10-2011, 15:18 Temat postu: zmiana silnika witam.pytanie mam dużo jest przeróbek mam silnik 2l a chciałem zmienić na 2.5 v.co trzeba zmienić?
komarsnk - 15-10-2011, 15:37 Temat postu: Re: zmiana silnika
CIENIO1 napisał/a: | witam.pytanie mam dużo jest przeróbek mam silnik 2l a chciałem zmienić na 2.5 v.co trzeba zmienić? |
Zagadaj w tym temacie z Kolegą Owczar lub poczytaj jego zmagania z przekładką
Owczar - 15-10-2011, 17:45
Ja robiłem SWAP z diesla na 2,5 po 2 lifcie w AT. Więc miałem dużo przeróbek. Najłatwiejsza opcja z 2.0 na 2,5 to kupno angola z tego samego rocznika (ten sam lift). Wtedy sprawa jest duuuużo prostsza.
Sam silnik pasuje plug and play. Poduchy przełożysz razem z silnikiem, chociaż 2 z nich będą identyczne (te od strony skrzyni). Do przekładki wiązka silnika z komputerem, stacyjką i immo. Wszystko podłączysz bez problemu, bez przeróbek. Wydech do wymiany na odcinku między kolektorami a katem.
Jak zakombinujesz to sprężarka podejdzie od 2.0 więc nie będziesz musiał uzupełniać czynnika. Może być tylko inne koło pasowe, ale je można przełożyć.
Hugo - 15-10-2011, 20:53
Owczar napisał/a: | Wszystko podłączysz bez problemu, bez przeróbek | Wtyczki wszystkie pasują?
Owczar - 15-10-2011, 21:35
Tak. Wiązka silnika jest mocno rozbudowana i ma tylko wyjścia do zegarów, immo oraz zasilanie i pompka paliwa. W dieslu było kilka niuansów, a do tego różnica po 2 lifcie, przez to rzeźbiłem w wiązkach. Schematy mają tylko podział ON/TD bez rozdziału na 2.0 i 2,5. Oczywiście poza wiązką silnika.
|
|
|