[XX-92]Galant E3xA i starsze - Luźne rozmowy o naszych Galantach E3 i starszych
robertdg - 03-12-2015, 20:45
A może warto zajrzec do ECU i sprawdzić jak wyglądają kondensatory.
se7en - 03-12-2015, 22:11
robertdg napisał/a: |
A może warto zajrzec do ECU i sprawdzić jak wyglądają kondensatory.
|
watpie by to miało akurat wpływ na przepustnice i jej czujniki hmm , jutro podmienie przepustnice i zobacze co sie bedzie działo bo mam dwie sprawne to why not.
komputery zresztą tez mam aż 4
robertdg - 04-12-2015, 07:06
Tak profilaktycznie warto sprawdzić
se7en - 04-12-2015, 07:58
robertdg napisał/a: | Tak profilaktycznie warto sprawdzić |
to jest masa roboty z rozbieraniem plastików.... ale zobacze
Krzyzak - 04-12-2015, 15:33
do ECU? - wyjmujesz tylko ten półokrągły przy progu i już widzisz 2 śrubki od ECU
odpinasz wtyczki i wyciągasz w dół - to jest 5 minut by je wyciągnąć
walnięte kondzie raczej dają ogólny efekt problemów z zasilaniem w 5V, więc najczęściej błędów wywala od groma
a co do pytania błędu 15 - to jest tak
w tym ustrojstwie na boku przepustnicy masz kilka czujników - IPS czyli Iddle position switch oraz MPS - motor position sensor
silniczek regulujący wychylenie przepustnicy jest wkręcany od góry - ma taki plastikowy gwint i przez przekładnię ślimakową ustawia - wysuwając lub wsuwając trzpień od wolnych obrotów
sprawdź najpierw oporność między stykami 2 i 3 (1 jest niepodłączona)
se7en - 04-12-2015, 16:17
Krzyzak napisał/a: |
w tym ustrojstwie na boku przepustnicy masz kilka czujników - IPS czyli Iddle position switch oraz MPS - motor position sensor
silniczek regulujący wychylenie przepustnicy jest wkręcany od góry - ma taki plastikowy gwint i przez przekładnię ślimakową ustawia - wysuwając lub wsuwając trzpień od wolnych obrotów
sprawdź najpierw oporność między stykami 2 i 3 (1 jest niepodłączona) |
wlasnie dzis podmieniłem przepustnice i problem jak ujął. zero błedów i check znikł
wiec jestes w błedzie i ECU jest sprawne
rozkrecilem tez starą przepustnice z błedem, i faktycznie jak piszesz ma własna przekładnie, zadnych oznak zuzycia, wiec jak jest felerne i zła opornosc, to idzie to jakos naprawić? bo szkoda wyrzucac a wiele galantow juz nie ma...
Krzyzak - 06-12-2015, 21:42
se7en napisał/a: | wiec jestes w błedzie i ECU jest sprawne |
właśnie o tym pisałem, gdyby padało to miałbyś więcej błędów od czujników na 5V
przeczytaj jeszcze raz, co napisałem
se7en - 15-12-2015, 20:10
ahas. sprawdze to jak bede mial chwile czas:)
przy okazji, bierze ktos?
http://olx.pl/oferta/mits...html#485a36f1af
Krzyzak - 15-12-2015, 21:15
se7en napisał/a: | bierze ktos? | gdyby był automat i miał klimę, już bym brał
se7en - 15-12-2015, 21:17
moj zielony ma klime, ale bez 6 tys zł nie ma co podchodzic
ps. automat to zło
Hugo - 16-12-2015, 07:52
se7en napisał/a: | ps. automat to zło | W większości aut, ale nie w Mitsu.
se7en - 16-12-2015, 14:36
Hugo napisał/a: | W większości aut, ale nie w Mitsu.
|
w kazdym ja nie lubie, jestem staroświecki i wole klasyczne manuale
Krzyzak - 17-12-2015, 22:26
Co kto lubi... ja machanie wajchą od biegów uważam za bezsens. Mam nawet tiptronica, ale użyłem go kilka razy. Pierwszy, żeby sprawdzić jak to działa i potem tylko jak ktoś mnie poprosił o... pokazanie jak to działa. Normalnie nie korzystam bo nie widzę sensu.
se7en - 18-12-2015, 15:47
ja jezdzilem najnowszymi z subaru H6 (jak to uwazaja stary dobry automat CVT) jak i lexusowym ktory co prawda chodzi rewelacyjnie, ale to nie dla mnie
se7en - 15-01-2016, 15:05
za te pieniadze to sporo za duzo, ja jezdzacego (szarego w moim temacie 'naszych galantów' dalem 800 zł, a tu tylko laweta pozostaje
|
|
|