To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[XX-92]Galant E3xA i starsze - Luźne rozmowy o naszych Galantach E3 i starszych

robertdg - 03-12-2015, 20:45

A może warto zajrzec do ECU i sprawdzić jak wyglądają kondensatory.
se7en - 03-12-2015, 22:11

robertdg napisał/a:

A może warto zajrzec do ECU i sprawdzić jak wyglądają kondensatory.

watpie by to miało akurat wpływ na przepustnice i jej czujniki hmm , jutro podmienie przepustnice i zobacze co sie bedzie działo :) bo mam dwie sprawne to why not.

komputery zresztą tez mam aż 4 :mrgreen:

robertdg - 04-12-2015, 07:06

Tak profilaktycznie warto sprawdzić ;-)
se7en - 04-12-2015, 07:58

robertdg napisał/a:
Tak profilaktycznie warto sprawdzić ;-)

to jest masa roboty z rozbieraniem plastików.... ale zobacze :P

Krzyzak - 04-12-2015, 15:33

do ECU? - wyjmujesz tylko ten półokrągły przy progu i już widzisz 2 śrubki od ECU
odpinasz wtyczki i wyciągasz w dół - to jest 5 minut by je wyciągnąć
walnięte kondzie raczej dają ogólny efekt problemów z zasilaniem w 5V, więc najczęściej błędów wywala od groma
a co do pytania błędu 15 - to jest tak
w tym ustrojstwie na boku przepustnicy masz kilka czujników - IPS czyli Iddle position switch oraz MPS - motor position sensor
silniczek regulujący wychylenie przepustnicy jest wkręcany od góry - ma taki plastikowy gwint i przez przekładnię ślimakową ustawia - wysuwając lub wsuwając trzpień od wolnych obrotów
sprawdź najpierw oporność między stykami 2 i 3 (1 jest niepodłączona)

se7en - 04-12-2015, 16:17

Krzyzak napisał/a:

w tym ustrojstwie na boku przepustnicy masz kilka czujników - IPS czyli Iddle position switch oraz MPS - motor position sensor
silniczek regulujący wychylenie przepustnicy jest wkręcany od góry - ma taki plastikowy gwint i przez przekładnię ślimakową ustawia - wysuwając lub wsuwając trzpień od wolnych obrotów
sprawdź najpierw oporność między stykami 2 i 3 (1 jest niepodłączona)


wlasnie dzis podmieniłem przepustnice i problem jak ujął. zero błedów i check znikł 8)

wiec jestes w błedzie i ECU jest sprawne 8)

rozkrecilem tez starą przepustnice z błedem, i faktycznie jak piszesz ma własna przekładnie, zadnych oznak zuzycia, wiec jak jest felerne i zła opornosc, to idzie to jakos naprawić? bo szkoda wyrzucac a wiele galantow juz nie ma...

Krzyzak - 06-12-2015, 21:42

se7en napisał/a:
wiec jestes w błedzie i ECU jest sprawne

właśnie o tym pisałem, gdyby padało to miałbyś więcej błędów od czujników na 5V
przeczytaj jeszcze raz, co napisałem

se7en - 15-12-2015, 20:10

ahas. sprawdze to jak bede mial chwile czas:)

przy okazji, bierze ktos? :D

http://olx.pl/oferta/mits...html#485a36f1af

:twisted:

Krzyzak - 15-12-2015, 21:15

se7en napisał/a:
bierze ktos?
gdyby był automat i miał klimę, już bym brał
se7en - 15-12-2015, 21:17

moj zielony ma klime, ale bez 6 tys zł nie ma co podchodzic :lol:


ps. automat to zło :twisted:

Hugo - 16-12-2015, 07:52

se7en napisał/a:
ps. automat to zło
W większości aut, ale nie w Mitsu.
se7en - 16-12-2015, 14:36

Hugo napisał/a:
W większości aut, ale nie w Mitsu.

w kazdym :P ja nie lubie, jestem staroświecki i wole klasyczne manuale 8)

Krzyzak - 17-12-2015, 22:26

Co kto lubi... ja machanie wajchą od biegów uważam za bezsens. Mam nawet tiptronica, ale użyłem go kilka razy. Pierwszy, żeby sprawdzić jak to działa i potem tylko jak ktoś mnie poprosił o... pokazanie jak to działa. Normalnie nie korzystam bo nie widzę sensu.
se7en - 18-12-2015, 15:47

ja jezdzilem najnowszymi z subaru H6 (jak to uwazaja stary dobry automat CVT) jak i lexusowym ktory co prawda chodzi rewelacyjnie, ale to nie dla mnie :lol: 8)
se7en - 15-01-2016, 15:05

za te pieniadze to sporo za duzo, ja jezdzacego (szarego w moim temacie 'naszych galantów' dalem 800 zł, a tu tylko laweta pozostaje :)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group