To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Sigma 24v

angelos - 04-06-2013, 21:03

Proponuje zacząć od przeczyszczenie styków w panelu.
t0m3k - 06-06-2013, 22:33

ja bym sprawdził wtyczke która jest miedzy drzwiami a karoseria... :D
mazda10000 - 07-07-2013, 22:17

Dzisiaj wreszcie miałem czas zająć się autem - ponieważ problem z uruchomieniem auta był co raz to bardziej irytujący wyczyściłem masę, następnie zabrałem się za wyczyszczenie zamka klapy bagażnika - tylko ze środka można było ją otworzyć. Zamek był tak zalepiony jakimś gęstym smarem, wymieszanym z piachem który wysechł. Zamek był na tyle zalepiony że nie bardzo wiedziałem jak go rozebrać, nawet miałem teorię że zamek nie jest od tego kluczyka, ale udało się i zamek chodzi jak nowy .
Ostatnio okazało się, że klocki Hawka jakie kupiłem do zacisków z 3000gt, okazały się klockami do Nissana 300ZX - teoretycznie pasują, ale po pierwsze są cieńsze, a po drugie mają mniejszą powieszchnię cierną, 3 tygodnie będę czekał na właściwe...

wojtas - 08-07-2013, 09:14

Pamiętasz może nr tych klocków?
mazda10000 - 08-07-2013, 14:59

HB120F.560
wojtas - 08-07-2013, 17:06

Dzięki, ja zamówiłem 178F.564 (oby pasowały).
mazda10000 - 09-07-2013, 01:10

To takie jak te które ja dostałem. Jeżeli możesz to je wymień. Pasować pasują, ale są cieńsze i kształt też jest inny.
wojtas - 09-07-2013, 07:24

Zmienię zamówienie :evil:
mazda10000 - 09-07-2013, 09:48

Bierzesz z brakes.pl, czy brakeparts.pl ?
Iron.Falcon - 09-07-2013, 10:17

mazda10000 napisał/a:
Dzisiaj wreszcie miałem czas zająć się autem - ponieważ problem z uruchomieniem auta był co raz to bardziej irytujący wyczyściłem masę, następnie zabrałem się za wyczyszczenie zamka klapy bagażnika - tylko ze środka można było ją otworzyć. Zamek był tak zalepiony jakimś gęstym smarem, wymieszanym z piachem który wysechł. Zamek był na tyle zalepiony że nie bardzo wiedziałem jak go rozebrać, nawet miałem teorię że zamek nie jest od tego kluczyka, ale udało się i zamek chodzi jak nowy .


Mam taki objaw w Galancie odkąd go kupiłem ( miesiąc ) Czy u Ciebie kluczyk wchodzi ale za żadne skarby świata nie szło go przekręcić w zamku ? :roll:

mazda10000 - 09-07-2013, 10:41

Iron.Falcon napisał/a:
Mam taki objaw w Galancie odkąd go kupiłem ( miesiąc ) Czy u Ciebie kluczyk wchodzi ale za żadne skarby świata nie szło go przekręcić w zamku ?


Nie, u mnie po przekręceniu kluczyka starter nie kręcił. Podobne objawy do tych które opisujesz miałem w Seicencie, po zamianie kluczyka na zapasowy ( który nigdy nie był używany ) wszystkie problemy ustały. Klucz po prostu się wytarł i przestał pasować do wkładki.

wojtas - 09-07-2013, 10:59

Biorę z brakesparts.pl. Trochę dziwna sprawa z tymi klockami według OM MR 389515 to właśnie Hawk 178F.564 jest odpowiednikiem. Muszę to sprawdzić dokładnie.
Iron.Falcon - 09-07-2013, 11:05

mazda10000 napisał/a:
Nie, u mnie po przekręceniu kluczyka starter nie kręcił. Podobne objawy do tych które opisujesz miałem w Seicencie, po zamianie kluczyka na zapasowy ( który nigdy nie był używany ) wszystkie problemy ustały. Klucz po prostu się wytarł i przestał pasować do wkładki.

Niestety zapasowy też nie chce się przekręcić... no a siwy serwisowy w standardzie nie obsługuje bagażnika i schowka. Dzięki mimo wszystko za sugestię.

mazda10000 - 12-07-2013, 00:32

Jak wrócę to pokażę ci zdjęcia dla porównania... oni mają straszny bałagan w tych katalogach
mazda10000 - 16-07-2013, 00:36

Dzisiaj odebrałem od Norberta (n3000) data logger z zrobioną wiązką, którym będę w stanie odczytać na bieżąco wszystkie parametry silnika i serwo z pompą hamulcową od 3000gt VR4. Swap hamulców już dawno doszedłby do skutku, gdyby nie fakt że cały czas brak mi felg - cały czas nie mogę się czasowo zgrać z Januszem. Ostatnio na najeździe zauważyłem że tylko kat jest dziurawy, a że w dawcy był nowy to bardzo się cieszę :)
Dziękuję, dobranoc



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group