To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze nieMiśki ;-) - Honda Legend 3.5 V6 KA9 1999 r - Wrocław

vrangsinn - 06-03-2017, 11:32

Musze przyznać że mimo iż to forum Mitsubishi to Twoję autko jest jednym z najpiękniejszych tutaj prezentowanych...ma niebywały urok...piękna limuzyna...jednak na autach z przełomu 20/21 wieku motoryzacja się skończyła...teraz to już są tylko zabawki...

:finga: :finga:

lordu - 07-03-2017, 19:50

Dziękuję :) miło to słyszeć.

Honda w przyszłym tygodniu ląduje u lakiernika by poprawić obite nadkole i 2 malutkie bąbelki. Ma być jak 16 lat temu ;)

kamilek - 08-03-2017, 20:25

vrangsinn napisał/a:
jednak na autach z przełomu 20/21 wieku motoryzacja się skończyła

Ta :wink: 10 lat temu mówili że prawdziwa motoryzacja skończyła się w latach 80 :wink: Za 10 lat będą mówić, że prawdziwe auta to te do 2010 bo downsizing :wink:


PS. Piękny wóz :wink:

sveno - 08-03-2017, 22:23

kamilek napisał/a:
Ta :wink: 10 lat temu mówili że prawdziwa motoryzacja skończyła się w latach 80 :wink:
kto? Nigdy takiej opinii nie słyszałem, a słyszałem dużo od starszego pokolenia. Lata 80 to wygrzebywanie się z kryzysu, motoryzacja jeszcze troszkę kulała. Lata 90 to moim (i nie tylko moim) zdaniem najlepsza motoryzacja, ekoidioci jeszcze nie mieli dużo do powiedzenia, a auta projektowali inżynierowie bez nacisków ze strony księgowych.
Po około 2000 roku księgowi mieli już dużo do powiedzenia, a i ekoidioci rośli w siłę.

Najlepszy przykład: VW Passat.
Lata 80: golasy, z maksymalnie 2.0 pod maską
Lata 90: Wersje na wypasie, z navi i kilkoma trzyliterowymi skrótami (ABS, ESP itp) Pod maską VR5, VR6, W8
Obecnie nie dostaniesz Passata z silnikiem większym jak R4 2.0 (benzyna i Diesel) a wszystkie podzespoły zaprojektowane są tak, by padły w krótkim czasie po upływie gwarancji, no i zalecany interwał wymiany oleju 20-30 tys km
kamilek napisał/a:
że prawdziwe auta to te do 2010 bo downsizing :wink:
downsizing zaczął się dużo wcześniej
mkm - 09-03-2017, 21:13

80lata - początki "literek"... i nie tylko.
Warto też pamiętać, że to co weszło w latach 90tych ma korzenie w latach 80-ych i wcześniej.

Passat też zbyt dobrym przykładem nie jest, bo "szczupak" nie był biedny technicznie :wink:

PS. Nie sugeruj się "golasami", bo do nas zawsze trafiało to co tanie, ba! jeszcze w latach 90-tych kupujący na widok elektrycznych szyb mówili "na co mnie takie wodotryski" :mrgreen:
Druga sprawa to to, że do dzisiejszych czasów przetrwało więcej golasów niż dopasionych wersji, które pokończyły żywota znacznie wcześniej :wink:

sveno - 10-03-2017, 00:00

Puenta jest taka, że raczej nikt za 10 lat nie powie, że prawdziwe auta skończyły się w 2010r.
mkm - 10-03-2017, 00:24

Powie powie :mrgreen:
Pamiętam jak było z Mercedesem.
1980-te : W115 - ostatni prawdziwy Mercedes
1990-te : W123 - ostatni prawdziwy Mercedes
2000-ne: W124 - ostatni prawdziwy Mercedes
2010-ty : W210 - ostatni prawdziwy Mercedes
:mrgreen:

Sorry lordu, za OT :wink:

Żeby było w temacie - więcej zdjęć proszę 8)

sveno - 10-03-2017, 09:52

mkm napisał/a:
2010-ty : W210 - ostatni prawdziwy Mercedes
i chyba na tym ta wyliczanka się skończy, a poza tym W210 to konstrukcja z lat 90-tych więc...
Owczar - 10-03-2017, 13:55

Sorry ale w210 to chyba już nie ta liga co poprzednicy. Jak dla mnie to w124.
lordu - 10-03-2017, 17:03

Luz, nie mam problemu z OT.

Ostatni fajny Mercedes to W140. Locha, ale piękna :)

Plan na Legenda.
- malowanie dwóch błotników w ASV Mitsubishi
- montaż nowego wydechu końcowego i nowych końcówek wydechu
- malowanie zacisków na srebrny kolor
- wygłuszenie całego wnętrza matą http://allegro.pl/10-mat-...5758957426.html x4. Tutaj już wstępnie umówiłem się z Deejayem za 2 tyg.

Później będzie gruntowne czyszczenie wnętrza i tyle :) To jest plan na najbliższe 2-3 tygodnie.

Bartekkita - 10-03-2017, 22:00

lordu, to Legenda jeszcze trzeba wyciszać :shock:
vrangsinn - 10-03-2017, 22:39

Bartekkita napisał/a:
lordu, to Legenda jeszcze trzeba wyciszać :shock:


zakladam ze to widzimisie :P choc ide o zaklad ze i tak w Legendzie z tym gorzej niz u aut z szwabolandii....

lordu - 10-03-2017, 23:40

oczywiście. Tył jest baaaardzo słabo wyciszony. Spory szum od opon, po deszcze jak się jedzie to wrażenie jakby ktoś wlewał wodę do bagażnika... to nie jest kwestia mojego modelu - wszystkie to mają. cóż, to nie jest Lexus ani Mercedes :) ale będzie bardzo cicho.

To moje sreberko to jest chyba jedyny taki setup na świecie - z zewnątrz zrobiony pełen lift z 2004, w środku gwizdki z Acury i kierownica z Accorda. Co chwilę myślę, żeby sprzedać Legenda i kupić Lexa albo jakiegoś Merca lub Phaetona... ale za każdym razem jak widzę to auto to mnie chwyta za serce :) więc ładuję w to auto znów kolejną kasę. Jak zrobię te rzeczy z wcześniejszych postów to auto będzie skończone. Nic więcej już nie będę poprawiał bo będzie idealnie :)

lordu - 16-03-2017, 17:59

Legend polakierowany. Nie widać ani grama rudej - były 2 małe plamki oraz śladów po hulajnodze :) Jest super. No i w garażu leży 15m mat plus pianki. Za 1,5 tygodnia wygłuszam Legenda :) w weekend jeszcze ogarnę oklejenie przedniego znaczka, folia już czeka :)
Ogólnie:
Lakierowanie - 1100 zł
Maty i pianka - 1500 zł













deejay - 16-03-2017, 22:45

lordu napisał/a:
Za 1,5 tygodnia wygłuszam Legenda :) w weekend jeszcze ogarnę oklejenie przedniego znaczka, folia już czeka :)


Pogoda będzie sprzyjająca ma nadzieje i przydałby sie tylko jakiś :occasion5:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group