Nasze Miśki - Mój pierwszy galant...
deejay - 26-12-2014, 22:42
http://www.mitsuwiki.org/w/Galant_EA0_Getriebe
mati_z - 26-12-2014, 23:33
KsiadzRobak, aż tak wielkiej różnicy nie ma. 0,712 w A/T i 0,767 w M/T
Witek vel Mysza - 27-12-2014, 10:59
Hugo, zgrzytająca dwójka i jedynka na chama w toczącym się aucie były na starym oleju. Na nowym się poprawiłó. Na ATFie znikło
Tomii - 27-12-2014, 19:06
deejay napisał/a: | Tomii napisał/a: | Ten automat w Galancie może i byłby dobry gdyby miał 5-biegów |
Jest długi czwarty bieg , bo przy ok 140 mamy dopiero 3000obr/min |
to jest akurat dobra opcja
A tak w ogóle to jestem zaskoczony że manual w 2,5 ma tylko 5 bieg dłuższy niż manual w 2.0.
Dobra, zaraz będzie dym bo OT się zrobiło
KsiadzRobak - 27-12-2014, 21:52
mati_z napisał/a: | KsiadzRobak, aż tak wielkiej różnicy nie ma. 0,712 w A/T i 0,767 w M/T |
Faktycznie, ale jednak pamiętałem, że na korzyść ASB.
szwagierr - 19-01-2015, 10:54
Witajcie.
Przejechałem tym autem już prawie 2tys km i dalej nie wiem dlaczego Mysza się go pozbył
sampler - 19-01-2015, 11:55
KsiadzRobak napisał/a: | mati_z napisał/a: | KsiadzRobak, aż tak wielkiej różnicy nie ma. 0,712 w A/T i 0,767 w M/T |
Faktycznie, ale jednak pamiętałem, że na korzyść ASB. |
Jest jeszcze przełożenie końcowe inne w ASB i MT.
Witek vel Mysza - 19-01-2015, 18:47
szwagierr napisał/a: | Witajcie.
Przejechałem tym autem już prawie 2tys km i dalej nie wiem dlaczego Mysza się go pozbył |
Ehh, ja też... Myślę, że słowa-klucze to "mieszkanie", "remont" i "przeprowadzka" Niech służy! Jeszcze se kupie...
szwagierr - 20-02-2015, 10:40
Dziś pierwszy raz zapalił się check. Pewnie dlatego że pierwszy raz jechałem nim 170km/h
Moc trochę spadła ale jechał dalej. Po zatrzymaniu się organoleptycznie stwierdziłem że silnik chodzi na 2 gary, co ciekawe nie gasł na wolnych obrotach i dało się nim w miarę sprawnie jechać. Przeprowadziłem szybki serwis (zgasiłem silnik, poruszałem wtyczkami na cewkach, zapaliłem ponownie, check znikł) i pojechałem dalej. Z serwice manuala kojarzy mi się info, że ECU odłącza zasilanie dwóch wtrysków, gdy wykryje brak zapłonu na jednym z cylindrów, podobno niespalona mieszanka lejąca się do katalizatora jest dla niego zabójcza.
Pytanie: czy skoro check zgasł, błędu nie ma, da się odczytać błyskaniem co się działo? Czy ECU ma pamięć błędów i pokaże je wszystkie od ostatniego kasowania?
Pozytywnie zaskakuje spalanie, w trasie da się zejść poniżej 8L/100km bez zbytniego ECO-drivingu (czuć że silnik nie lubi obrotów poniżej 2000). Przy obecnych cenach gazu to taniej niż autobus/pociąg/etc.
KsiadzRobak - 20-02-2015, 11:11
szwagierr napisał/a: | Czy ECU ma pamięć błędów | ma
szwagierr napisał/a: | kojarzy mi się info, że ECU odłącza zasilanie dwóch wtrysków | zależy - przy niektórych błędach wtryskuje paliwo na 2 cylindry naraz i zapłon też daje 2x
szwagierr - 20-02-2015, 11:19
Zapłon chyba zawsze daje na 2 cylindry jednocześnie (układ z iskrą stratną), tak wynika ze schematu.
Tomii - 20-02-2015, 12:57
szwagierr napisał/a: |
Pozytywnie zaskakuje spalanie, w trasie da się zejść poniżej 8L/100km bez zbytniego ECO-drivingu (czuć że silnik nie lubi obrotów poniżej 2000). Przy obecnych cenach gazu to taniej niż autobus/pociąg/etc. |
jak się postarasz to zejdziesz nawet na 6,3l /100km Przy dynamicznej jeździe w trasie bez klimy to max 7,5l/100km (u mnie)
Witek vel Mysza - 20-02-2015, 20:45
Mi się check zapalał jedynie jak zdejmowalem nogę z gazu (hamowanie silnikiem) z wysokich obrotów, ale ponowne wciśnięcie gazu gasiło lampkę i wszystko wracało do normy na następne kilk(adziesiąt)/set kilometrów.
Witek vel Mysza - 24-03-2015, 19:05
Panowie i Panie. Dylemat... Hugo ma pięknego sporta, byłby to godny następca dla Mojego Pierwszego Galanta. Ja mam trochę części. Np. 2 kpl kół, nowe dywaniki welurowe zrobione na zamówienie i gotowe przerobione pod 4g63 oryginalne koło pasowe od Hyundaia. Mam też jeszcze trochę pomysłów, doświadczenia i sentymentu do tego auta. Powkręcajcie mi! Chyba, że Hugo sprzedał...
Paweł84 - 24-03-2015, 20:53
nadal jest na allegro
|
|
|