Nasze Miśki - Patrykowa Sigma
fj_mike - 07-12-2013, 20:32
mazda10000 napisał/a: | Ale mój kumpel z samochodówki twierdzi, że powinno się się śruby wymieniać przy ściąganiu głowicy, bo stare się rozciągają itd. |
Nie powinno się ich przypadkiem najpierw zmierzyć?
Jeżeli posiadają długość nominalną, nadają się do użytku.
szpala85 - 10-12-2013, 23:05
świeczki dotarły całe i szczęśliwe
jutro będą uszczelki
i teraz cała nadzieja w Łukaszu z zaworami hehe
trzymajcie kciuki aby sigma odpaliła i wyjechała z garażu w tym roku hehe
lukasz12 - 15-12-2013, 23:56
fj_mike napisał/a: | mazda10000 napisał/a: | Ale mój kumpel z samochodówki twierdzi, że powinno się się śruby wymieniać przy ściąganiu głowicy, bo stare się rozciągają itd. |
Nie powinno się ich przypadkiem najpierw zmierzyć?
Jeżeli posiadają długość nominalną, nadają się do użytku. |
Mitsu twierdzi że jeśli mieszczą się w normie to nie wymieniać.
jkrzysztof80 - 16-12-2013, 18:04
szpala85 napisał/a: | trzymajcie kciuki aby sigma odpaliła i wyjechała z garażu w tym roku hehe |
Jak tam odpaliła?
szpala85 - 18-12-2013, 00:24
jkrzysztof80, jeszcze nie
mało czasu na ogarnięcie tego wszystkiego
ale jest postęp dzisiaj dopasowywałem nowe zawory do gniazd i szlifowałem stare wydechowe aby idealnie przylegały ... w miedzy czasie całe głowice umyte w ropie ... świecą się jak psu jajca hehe
szpala85 - 19-12-2013, 08:50
Słuchajcie chłopaki .. bo złożyłem jedną głowicę do kupy i tak mnie coś zastanawia .. mianowicie popychacze zaworowe .??? ... teraz jak obracam kołem to zawory nie chowają się do końca ... przez popychacze ... czy to normalne ?
bo rozumiem że po podpięciu pod silnik i olej popychacze same się wyregulują i nie będzie luzu zaworowego ?
poprawcie mnie jak się mylę
robertdg - 19-12-2013, 08:56
Nie chowają się, znaczy że się nie zamykają
szpala85 - 19-12-2013, 09:18
tak ... zostaje jakieś 1~2mm przerwy
szpala85 - 21-12-2013, 18:22
dobra zawory już się ułożyły ..... głowice postały jedną noc i jest wszystko szczelne .... w poniedziałek zakładam
deejay - 21-12-2013, 20:50
szpala85 napisał/a: | dobra zawory już się ułożyły ..... głowice postały jedną noc i jest wszystko szczelne .... w poniedziałek zakładam |
Bo oleju z nich nie spuściłeś
szpala85 - 22-12-2013, 00:46
nie tyle co olej co ropa hehe leżały cały dzień w ropie bo je czyściłem
ale już jest dobrze ... w poniedziałek kupie jakiś tani olej 10 w40 zaleję niech się silnik prze płucze .... po tem kupię castrola 5w40 i na takim oleju sigma bedzie jeździć
rozważałem 10 w 40 castrola ale jednak wezmę 5w40 magnateka ... silnik zdrowy to nie będę się znęcał
robertdg - 22-12-2013, 08:45
szpala85 napisał/a: | w poniedziałek kupie jakiś tani olej 10 w40 zaleję niech się silnik prze płucze .... po tem kupię castrola 5w40 i na takim oleju sigma bedzie jeździć
rozważałem 10 w 40 castrola ale jednak wezmę 5w40 magnateka ... silnik zdrowy to nie będę się znęcał | może znęcał się nei będziesz ale terroryzowac go będziesz, Castrol to nic specjalnego, już nie jeden pisał jak to amienia się praca silnika już od samego oleju (ot chocby praca biegu jałowego), nie musi to być wyreklamowany brand, jest wielu dobrych polecanych producentów tj. Fuchs, Havoline, Comma, Repsol, ceny oscylują w podobnych granicach
GóR3K - 22-12-2013, 12:00
szpala zalej soboe valvoline max life. super olej albo jakiegos motula
.castrol i mobil to juz nedza .
wojtas - 22-12-2013, 12:32
Weź pod uwagę olej: Total Quartz 9000 Energy 5W-40. W mojej kategorii cena/jakość 10/10.
deejay - 22-12-2013, 12:46
wojtas napisał/a: | Weź pod uwagę olej: Total Quartz 9000 Energy 5W-40. W mojej kategorii cena/jakość 10/10. |
To to samo co ELF , ta sama rozlewnia . Olej Comma to nic innego jak MOBIL
|
|
|