Nasze Miśki - Pajero PININ
cezare - 02-10-2014, 10:59
słuchajcie z tym swapem jest JEDEN podstawowy problem.
Kiedy masz auto na ramie- pełen looz.. wisi silnik na łańcuchu - i sobie do ramy spawasz łapy JAK CI PASUJE ... kiedy masz samonośną konstrukcję z wprutą ramą za każdym razem opuszczasz silnik i patrzysz czy OK ... wiec nie jest prosto i zaczyna się tzw rzeźba, a co jak co jak masz auto wyprawowe to nie ma być rzeźba .. bo to przeca obciążenia są kosmiczne .. 120HP na reduktorze = 240HP ... !!!!!
madź - 02-10-2014, 15:16
mkm napisał/a: | cezare napisał/a: | gość pomierzył polookał pocmokał pokiwal głową i do dziś czekam na info z jego strony ... |
eeee to widzę fachman "pełnom gembom" jak nawet z 3000-ki mierzył.
Rozwalają mnie tacy fachowcy - nawet jak Ci napisze, że coś "domierzy" to omijaj chłopa z daleka... i nie słuchaj tak chorych pomysłów.
"Podwójnej świni" nie proponował? |
Ty jak zwykle, nawet jak tematu (czy osoby) nie znasz, to i tak wystawisz swoją opinię. Byleby coś napisać.
cezare napisał/a: | słuchajcie z tym swapem jest JEDEN podstawowy problem.
Kiedy masz auto na ramie- pełen looz.. wisi silnik na łańcuchu - i sobie do ramy spawasz łapy JAK CI PASUJE ... kiedy masz samonośną konstrukcję z wprutą ramą za każdym razem opuszczasz silnik i patrzysz czy OK ... wiec nie jest prosto i zaczyna się tzw rzeźba, a co jak co jak masz auto wyprawowe to nie ma być rzeźba .. bo to przeca obciążenia są kosmiczne .. 120HP na reduktorze = 240HP ... !!!!! |
Każdy swap to mniejsza lub większa rzeźba. Nawet gdy auto masz na ramie.
cezare - 02-10-2014, 16:28
madź napisał/a: |
Każdy swap to mniejsza lub większa rzeźba. Nawet gdy auto masz na ramie. |
ta ale jak masz auto na ramie to widzisz TO :
i tak to sobie można spawać na wymiar.. a tu tak niema ..
cezare - 11-10-2014, 12:32
3 godizny walki - zciągnąłem dolot do czyszczenia ..
w 2giej świecy 5cm oleju - cała pływa ...
EGR zaraz pod przepustnicą w 100% nie drożny .. jest tam coś jakby opaska wewnętrzna stalowa i nie mam pojęcia jak ją zdjać ... bo muszęto wyczyscić - jest nie drożna - nawet płyn nie przecieknie nie mówiąc o druciku - zresztą to jest dookoła jakby dolotu do którego montuje sie przepustnicę...
wie ktoś jak toto zciagnać ?
fotka : https://www.dropbox.com/s...122536.jpg?dl=0
mkm - 13-10-2014, 03:31
cezare napisał/a: | wie ktoś jak toto zciagnać ? |
Nagar czy uszczelkę?
Uszczelkę zeskrobac - np. nożykiem tylko, nie narób zadziorów.
Nagar jakimś preparatem do czyszczenia gaźników/przepustnic
STP, LiquiMoly, Wynn's, Kleen Flo itp. id.
cezare - 13-10-2014, 16:36
mkm napisał/a: | cezare napisał/a: | wie ktoś jak toto zciagnać ? |
Nagar czy uszczelkę?
Uszczelkę zeskrobac - np. nożykiem tylko, nie narób zadziorów.
Nagar jakimś preparatem do czyszczenia gaźników/przepustnic
STP, LiquiMoly, Wynn's, Kleen Flo itp. id. |
mkm - widzisz ten pierścień w środku na fotce - jego chciałem wydłubać ..
tu więcej fotek -
https://www.dropbox.com/s...G92fqd2D3a?dl=0
pierścień jest jakby osłoną kanałów w 100% zabitych nagarem .. ruszyć go nei sposób - w końcu za namową rosjan - zaślepiłem egr - jak zoabczyłem te manały to Ci powiem japońce zwariowali .. zatkasz to 2ma gumami do żucia takie cieniuteńkie tam kanaliki są na spaliny
cezare - 18-10-2014, 21:36
a dziś przygoda z pompą.. czyli wyjąć rozłożyć przeczyścić - wyszlifować, złożyć ..
zamontować jutro ..
https://www.dropbox.com/s...TLsr7m5Psa?dl=0
cezare - 19-10-2014, 12:17 Temat postu: koniec błędu 56 - pompa naprawiona a to tak żeby sie pochwalić.
pompę wysokiego ciśnienia zregenerowałem
egr z rurą wymieniłem
zostawiłem zaślepiony EGR przed przepustnicą
obroty 650 równo stoją.. po 4ch min przechodzi ładnie na mieszankę ubogą..
i wreszcie jak stoję w korku to nie pali prawie nic.
ilu mechaników zjeździłem to moje .. kady mówił co innego ... doświadczenie bezcenne
wyderka - 19-10-2014, 12:39
masz chłopie zapał do tego auta, ja chyba już dawno bym go podpalił
cezare - 19-10-2014, 13:02
wyderka napisał/a: | masz chłopie zapał do tego auta, ja chyba już dawno bym go podpalił | pojecia nie masz ile razy sie prze to auto schlałem .. - ale to już brałem na zasadzie "nie wygrasz ze mną bo się uparłem" .. dziś świętuję po jakby nie było prawie roku walki - no .. tfu tfu tfu - zobaczymy na jak długo..
takie tam FOTKI Z DZIŚ : https://www.dropbox.com/s...Zy7gyc7WCa?dl=0
cezare - 23-10-2014, 10:45
odślepiłem EGR
efekt :
mniej pali jakieś 10-15%
gładsza jazda w zakresie obrotów 1-3k rpm
pieknie świeci ECO GDI
czyli same plusy .. raz do roku zamierzam czyścić EGR i przepustnicę - opłaca się..
konkluzja co do EGR + GDI.. jak ktoś ma dużo kasy - tu jest książka.
LINK
W skrócie - nie dostarczamy silnikowi poprawnego składu mieszanki, mamy 2 serwomechanizmy - EGR + Przepustnica ... gdy wciskasz gaz na 50% - ECU by spełnić Twoje żądanie otwiera np przepustnicę 80% i EGR 20% by suma objętości gazów była 100%. to już nam mówi że silnik z zaślepionym EGR'em (GDI) będzie miał na dzień dobry spapraną mieszankę.. - zbyt ubogą.. a jakie są tego konsekwencje - każdy już wie.
a tak chodzi silniczek po regeneracji pompy : soory za texty RUS w tle .. ale tam dość czasu spędziłem .. musiałem im nagrać i podziękować za pomoc
https://www.dropbox.com/s...n%20ok.mp4?dl=0
Hubeeert - 23-10-2014, 14:12
Zagadka dla polecających swap na V6 - jak w Pajero Pinin zamontowany jest silnik - poprzecznie czy wzdłużnie?
cezare - 23-10-2014, 16:57
Hubeeert napisał/a: | Zagadka dla polecających swap na V6 - jak w Pajero Pinin zamontowany jest silnik - poprzecznie czy wzdłużnie? |
ja nie muszę odpowiadać prawda ?
wreszcie zacząłem oddychać .. w sensie PININ teraz dostanie to co już dawno powinien, jest sprawny w 100% a więc czas na detale .. odsłona pierwsza ot drobny halogen na zdrzak dziś kupiony .. ot 100Watt łyka pięknie..
kolejnych pomysłów mam całą głowę.. ale po kolei ..
Hubeeert - 23-10-2014, 17:38
cezare napisał/a: | ja nie muszę odpowiadać prawda ? |
Nie, Ty nie musisz
Ze swojej strony (czytałem Twój post o pompie WC) mógłbym polecić trzy rzeczy:
1. Zdjęcie zbiornika paliwa i kontrole jego stanu od środka - jeżeli jest skorodowany to wkrótce powtórzy się temat kłopotów z pompą. Nowy kosztuje około 4000 zł.... Używany w dobrym stanie - loteria, ale najlepiej jest kupić przez Allegro z opcją sprawdzenia przy odbiorze.
2. Wymianę filtrów paliwa w pompie WC (takie małe naparstki)
3. Kontrolę rury łączącej wlew paliwa ze zbiornikiem - jej umiejscowienie powoduje, że koroduje w tempie błyskawicznym a nie muszę nikomu tłumaczyć co się stanie jak do baku dostanie się woda z błotem...
madź - 23-10-2014, 19:30
Hubeeert napisał/a: | Zagadka dla polecających swap na V6 - jak w Pajero Pinin zamontowany jest silnik - poprzecznie czy wzdłużnie? |
Ja się zawsze gubiłam w tych określeniach ale na pewno na opak... Prostopadle do grodzi, nie równolegle jak w Carismie czy Space Starze.
|
|
|