Outlander III Ogólne - Dlaczego nie OIII
marrok - 26-02-2015, 15:48
W kwestii wyjaśnienia, na trzecim rzędzie siedzeń w O III nie można wozić fotelików dziecięcych
DATSUN - 04-03-2015, 16:47
Widzę, że prawie każdy jeździł samochodami konkurencji i wybrał finalnie Outka. Ja zrobiłem podobnie. Puki co mam go 3 miesiące i jestem bardzo zadowolony. No, może koników przydałoby sie więcej .
Komandor - 04-03-2015, 21:49
Prawie każdy jeździł samochodami konkurencji, prawie każdy z tego forum jeździł Outkiem i prawie każdy wraca do konkurencji...
Ostatnio Mitsubishi jakby mniej aktywne na rynku a konkurencja coraz mocniejsza: Jeep Chereokee, nowe Sorento, wkrotce nowy Tiguan i Skoda Snowman, benzynowy X-trail...
W tym roku ma byc kolejny lift O3 ale potrzeba tez szerszej gamy silnikow oraz lepszego i tanszego serwisu...
Grimm - 04-03-2015, 22:34
Komandor napisał/a: | Prawie każdy jeździł samochodami konkurencji, prawie każdy z tego forum jeździł Outkiem i prawie każdy wraca do konkurencji...
Ostatnio Mitsubishi jakby mniej aktywne na rynku a konkurencja coraz mocniejsza: Jeep Chereokee, nowe Sorento, wkrotce nowy Tiguan i Skoda Snowman, benzynowy X-trail...
W tym roku ma byc kolejny lift O3 ale potrzeba tez szerszej gamy silnikow oraz lepszego i tanszego serwisu... |
Widać, że kolega Komandor interesuje się motoryzacją ale nie do końca cenami... Kup w cenie 120 000 PLN w pełnej opcji nowego Jeepa Cherokee, Sorento , Tiguana czy Xtraila... Zresztą Cherokee i Sorento to klasa wyżej więc nawet nie ma co porównywać.
Za 120 000 w tym kraju w kwietniu 2014r nie dało się dostać suv a w lepszym wyposażeniu niż Outlander.
Jaad - 04-03-2015, 22:42
Cytat: | Za 120 000 w tym kraju w kwietniu 2014r nie dało się dostać suv a w lepszym wyposażeniu niż Outlander.
|
Nie mówiąc o gabarytach...wszystko inne to malizny są.
Komandor - 04-03-2015, 23:35
Malizną jest tylko Tiguan, Sorento większe, Chereokee i X-trail to mniej więcej to samo (trochę szersze).
Zapominalskim przypominam ceny O3 z początku oferty:
Rok produkcji / Rok modelowy
- wszystko -
Cennik - Outlander 2013
Wersja wyposazenia 2012/2013*
rabat cena promocyjna
2.0 2WD 5 MT (150KM) Invite Plus 0 zl 98 990 zl
Intense 0 zl 103 990 zl
2.0 CVT 4WD CVT (150KM) Intense 0 zl 115 190 zl
Intense+ 0 zl 128 000 zl
Instyle Navi 0 zl 147 990 zl
2.2 DID 6MT 4WD 6 MT (150KM) Intense 0 zl 145 590 zl
Intense+ 0 zl 158 490 zl
Instyle Navi 0 zl 178 000 zl
2.2 DID AT 4WD 6 AT (150KM) Intense 0 zl 153 990 zl
Intense+ 0 zl 166 990 zl
Instyle Navi 0 zl 186 500 zl
Liczę że u konkurencji ceny też spadną po roku...
trooper - 04-03-2015, 23:46
Komandor napisał/a: | Zapominalskim przypominam ceny O3 z początku oferty: |
tylko, że 2013 był dwa lata temu teraz za te pieniądze to nie kupisz średnio wyposażonej kijanki. wiem bo była brana pod uwagę. koszt to 170-180 tysi. za tyle to po rabatach w tej chwili to pojarę można nową wyjąć.
Jaad - 04-03-2015, 23:59
Komandor napisał/a: | Malizną jest tylko Tiguan, Sorento większe, Chereokee i X-trail to mniej więcej to samo (trochę szersze) |
Nawiązałem do wcześniejszego postu tyczącego aut do 120.000. To, że podobne lub nawet większe są w klasie wyżej, to nie dziwne.
Komandor - 05-03-2015, 21:47
Rynek SUV notuje wzrosty nie tylko w PL... Mimo korzystnej ceny, super wyposażenia w super cenie i wszelkich innych atutów sprzedaż O3 jakos nie może dorównac sprzedaży O2 ... Klienci sie jeszcze nie poznali na O3?
Grimm - 06-03-2015, 07:42
W zeszłym roku w marcu aby zobaczyć OIII na ulicy trzeba było sie solidnie "natrudzić" (bynajmniej w Warszawie) a dziś jadąc rano do pracy nie ma dnia żebym nie widział OIII a to już o czymś świadczy ....
Jaad - 06-03-2015, 08:16
U mnie w Łodzi najwięcej jeździ OII, ale liczba OIII rośnie i zaczynają być widoczne.
_tm_ - 06-03-2015, 09:18
losdamianos napisał/a: | W zeszłym roku w marcu aby zobaczyć OIII na ulicy trzeba było sie solidnie "natrudzić" (bynajmniej w Warszawie) a dziś jadąc rano do pracy nie ma dnia żebym nie widział OIII a to już o czymś świadczy .... |
Mnie najbardziej rozbawiło jak któregoś dnia stanąłem na światłach, rozejrzałem się, a wokół mnie jeszcze 3 Outlandery III. Normalnie więcej tego niż Octavii i Focusów .
Hubeeert - 06-03-2015, 09:26
Komandor napisał/a: | Mimo korzystnej ceny, super wyposażenia w super cenie i wszelkich innych atutów sprzedaż O3 jakos nie może dorównac sprzedaży O2 ... Klienci sie jeszcze nie poznali na O3? |
Boom w sprzedaży O2 przypadł na okres "kratkowy". Teraz nie ma tego "problemu"
Grimm - 06-03-2015, 09:42
Hubeeert napisał/a: | Komandor napisał/a: | Mimo korzystnej ceny, super wyposażenia w super cenie i wszelkich innych atutów sprzedaż O3 jakos nie może dorównac sprzedaży O2 ... Klienci sie jeszcze nie poznali na O3? |
Boom w sprzedaży O2 przypadł na okres "kratkowy". Teraz nie ma tego "problemu" |
Właśnie to chciałem napisać
Komandor - 06-03-2015, 20:50
Z "kratką" sprzedawano wiekszosc aut a mimo to Outek II byl w czołówce, nowy model radzi sobie na rynku juz tylko przecietnie. O III brakuje wyglądu przyciągającego klienta i nieco szerszej gamy silnikow. Drogi serwis tylko pogarsza sytuacje. Cena zakupu to nie wszystko.
|
|
|