To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

L200 Techniczne od 2006r - L200 chip

Anonymous - 20-03-2008, 08:12

A czy dostaliście jakieś papierki z podana nową mocą? Bo ja dostałem tylko kwitek ze założono chip z numerem chipa i silnika. Z tego co wiem istnieje kilka wersji tego chipa od 160 do 175KM.
Czy coś ktoś wie na ten temat?

HugoOrmo - 20-03-2008, 09:06

Witam,
Z tego co mi wiadomo, na poczatku sprzedazy L200 bylo rzeczywiscie pare wersji chipa (nie tylko z rallyart'u) a z biegiem czasu zostala tylko jedna (RA 167KM - nazwijmy to tak umownie). W momencie kiedy kupowalem samochod nie bylo homologacji na auto o mocy 167KM wiec dostalem tylko osobny dokument do chipa (bez mocy). Kupujac samochod dzis powinienes dostac wyciag z homologacji i tam bedzie wszystko a w dowodzie powinienes miec takze wpisana moc 167KM...ja mam 136KM
http://www.off-road.pl/in...=1349&Itemid=99

ale chip mozna poznac...do okolo 2000rpm jest spokojnie a pozniej wyrywa do przodu...

pzdr

Gene - 20-03-2008, 09:14

HugoOrmo napisał/a:
ale chip mozna poznac...do okolo 2000rpm jest spokojnie a pozniej wyrywa do przodu...

no moze ale ten skok w mocy to raczej jest spowodowany startem turbiny

Anonymous - 20-03-2008, 09:28

Gene napisał/a:
HugoOrmo napisał/a:
ale chip mozna poznac...do okolo 2000rpm jest spokojnie a pozniej wyrywa do przodu...

no moze ale ten skok w mocy to raczej jest spowodowany startem turbiny
Ale w wersji z chipem wyrywa bardziej ;)
Anonymous - 20-03-2008, 09:47

No ja ewidentnie czuje że czasami wyrywa bardziej, czasami mniej. Bo przecież ten chip to działa pod pewnymi warunkami:
-ciepły silnik
-nie dłużej niż 5 min ciągłej pracy
- brak błędów komputera
w każdym razie czuje że nie działa za każdym razem.

Inna sprawa, ze ciekawy jestem jaki mam.

HugoOrmo - 20-03-2008, 10:25

Ali-En napisał/a:
Gene napisał/a:
HugoOrmo napisał/a:
ale chip mozna poznac...do okolo 2000rpm jest spokojnie a pozniej wyrywa do przodu...

no moze ale ten skok w mocy to raczej jest spowodowany startem turbiny
Ale w wersji z chipem wyrywa bardziej ;)


oczywiscie, ze tu startuje turbina i oczywiscie jest to odczucie subiektywne...roznica w dynamice jazdy z i bez chipa nie jest duza ale istnieje...z mojego doswiadczenia jest najlepiej widoczna na 3-cim biegu przy przyspieszaniu i na 4-tym przy wyprzedzaniu...tez mialem momenty zwatpienia co do dzialalnosci tej skrzyneczki pod maska ale winie za to bardziej paliwo...upatrzylem sobie typ i stacje i od tego czasu pszczolka... :wink:

pzdr

Anonymous - 20-03-2008, 13:14

HugoOrmo napisał/a:
Witam,

ale chip mozna poznac...do okolo 2000rpm jest spokojnie a pozniej wyrywa do przodu...

Bez kostki też wyrywa.
Kiedyś musimy spotkać się i porównać ... organoleptycznie ... :P auto z chipsem i bez.

Anonymous - 20-03-2008, 16:58

Ja porównywałem auto z chipem i bez i jest różnica.
namotore - 26-03-2008, 09:29

jest roznica jest :mrgreen: choc charakterystyka momentu moglaby byc bardziej plaska :biggrin:
Kibloo - 26-03-2008, 11:14

ja testowałem na jeździe próbnej L200 bez chipa, a potem moja 200 dostała chip i rzeczywiście różnica jest szczególnie kiedy musisz przyspieszyć pod górę, albo szybko wyprzedzić, a poza tym lepiej przyspiesza kiedy jesteś przy prędkościach powyżej 120km/h

pozdro

Anonymous - 03-04-2008, 22:41

Czesc!
Czy w za-chip-owanych L-eczkach obserwujecie takie objawy? Na dlugiej trasie, przy dluzszej jezdzie na obrotach tuz przed 3 tys. i tak samo przy 3,2 silnik nie pracuje rowno, tylko pulsacyjnie.
Pozdro!

Anonymous - 04-04-2008, 07:57

Axer napisał/a:
Właśnie misio pwiedział Be.......... poraz trzeci,,, i odjechał na lawecie, nawet nie chce mi się pisać na ten temat, wiem jedno Mitsu,,,,, wypuścilo na rynek kawał gów....a w postaci chipa

Ja też mam zaczipowanego Miśka i odpukać narazie nic się nie dzieje.
Axer daj do zrozumienia ASO że mają wymienić chipa na nowego, bo oni pewnie bawią się cały czas z tym samym a jak wiemy elektronika jest nieobliczalna
Myśle że nowy powinien załatwić sprawe
Yd_fr napisał/a:
Czy w za-chip-owanych L-eczkach obserwujecie takie objawy? Na dlugiej trasie, przy dluzszej jezdzie na obrotach tuz przed 3 tys. i tak samo przy 3,2 silnik nie pracuje rowno, tylko pulsacyjnie.

Ja miałem takie objawy, ale okazało się że to nie wina chipa tylko ch...go paliwa
Przez kilkanaście dni przy ok. 3 tys. obrotów silnik pracował bardzo dziwnie a później gdy objawy zaczęły się nasilać to już wogóle niechciał współpracować
Po wymianie filtra wszystko jest dobrze
Przynajmniej na razie :D

Anonymous - 04-04-2008, 11:22

Moja L-ka tez miala takie objawy. Najpierw powiedzieli mi w ASO, ze to filtr, wiec wylozylem chyba 250pln i zalozyli nowy filtr. I co, i dupa. Dalej przerywal. Wiec wymontowali chipa. Czekalem 4 tygodnie. Przyslali chipa (nie wiem czy nowy czy po naprawie) plus caly zestaw montazowy, (nowe wiazki do chipa etc). Wygalda na to, ze nie bardzo wiedzieli gdzie lezy przyczyna, wiec wymienili wszystko co dotyczy chipa. Jeszcze nie testowalem, bo zona nie daje mi sie dotknac do kierownicy :mrgreen: ale przez weekend potesutje i dam znac jak teraz chodzi. Pzdr Greg

[ Dodano: 08-04-2008, 10:13 ]
Witajcie,
Potestowalem przez weekend po wstawieniu naprawionego chipa oraz nowych wiazek i jest OK. Nic nie przerywa, a nawet musze powiedziec, ze jakby bylo troche lepiej. To znaczy lepsze przyspieszenie niz wczesniej (chyba, ze po jezdzie bez chipa wrazenie jest inne) ale rowniez wczesniej (przed awarja) przy predkosci 140km/h obroty byly ok 3200-3300, teraz bylo rowne 3000. Mam nadzieje, ze sie zaraz nie popsuje :mrgreen:

Anonymous - 29-10-2008, 07:43

Po długiej nieobecności witam ponownie ( problemy z logowaniem) .
W sprawie chipa właśnie dzisiaj odbieram autko z serwisu jako że eLeczka stanęła zaświeciła się kontrolka silnika i koniec przez chwilę myślałem że trafiłem na jakieś łajno a nie ropę na stacji ale nie z tego co dowiedziałem się w serwisie 7 na 10 chipów po prostu pada mają jakiś błąd konstrukcyjny który ponoć jest poprawiony i teraz ma być dobrze . Tylko jedna sprawa mnie nurtuje auto po zdemontowaniu chipa jeździ lepiej a jeździłem teraz jakieś trzy tygodnie bez tego draństwa tak mi się wydaje więc wygląda na to że ten chip to lipa , na własne życzenie kupujemy i montujemy wirusa do naszych aut , bardzo jestem ciekawy co będzie dzisiaj.

tomekrvf - 29-10-2008, 07:59

gremisiek napisał/a:
przy predkosci 140km/h obroty byly ok 3200-3300, teraz bylo rowne 3000. Mam nadzieje, ze sie zaraz nie popsuje

To niemożliwe.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group