To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Zegary indiglo EA

fergul11 - 08-11-2009, 12:09

http://moman.pl/index.php...pis&k=21&id=117 mam założyłem , jestem zadowolony ,tylko ze tarcze to 150zł ale trzeba pamiętać o inwerterze za 58zł .
pomyśl jeszcze o pierścieniach na zegary http://www.dido.win.pl/ , robota łatwizna może 1 godzinka, tylko nie pomyl + z - na inwerterze bo spalisz ;(


żle wyedytowałem adresy wybaczcie :axe:

robertdg - 08-11-2009, 13:39

Są gusta i guściki, osobiscie niezbyt podobaja mi sie te projekty Indiglo, fergul11 pokaz na zdjeciach efekty swoich pracy, najlepiej za dnia i w nocy, wtedy moze zmienie zdanie ;-)
nabassu - 08-11-2009, 14:35

indiglo nie pasuje do tego auta wogole. chyba ze ktos ma taka choinke po za zegarami, typu radio pajoniera z mega dyskoteka i kolorofonem
Rafal_Szczecin - 08-11-2009, 14:40

nie lepiej wsadzic HC ??
robertdg - 08-11-2009, 14:45

BigTomala, wlasnie ten projekt nie jest za piekny, o wiele lepsze i efektywniejsze sa zegary HC
nabassu - 08-11-2009, 15:36

HC rulez.
tylko ciezko do ich bieli dorobic reszte swiatelek w aucie.
klima za zolto, radio sie udalo, ale diody sa za niebieskie.

jafo2 - 08-11-2009, 16:23

Da się czy nie da trzeba sprawdzić żeby być pewnym.
Jeśli chodzi o niebieski kolor cyfr, są na allegro za 60 zł tarczki i to załatwiło by sprawę. Kolor tarczki i cyfr można sobie wybrać z dostępnych. Ale w takim wypadku nie mógłbym zrobić dwukolorowego podświetlenia paliwa i temperatury.Troszkę kicha.
Może ktoś mi podpowie co trza zrobić żeby wymienić tarczki i niczego nie urwać.

Trzeba to wszystko rozkręcić ???
Wskazówki maja jakieś zatrzaski?

robertdg - 08-11-2009, 17:04

jafo2, jak pisalem wczesniej mozna wykonac tarczki na zamowienie, wtedy nie bedziesz zalowal ze czegos Ci brakuje. Poszukaj Panthalera, albo na wynikach szukania allegro poczytaj uwaznie niektore firmy oferuja wlasne wyroby wzgledem potrzeb klienta, mamy takie czasy ze wiekszosc firm stawia klienta potrzeby na 1 miejscu.
fergul11 - 08-11-2009, 20:24

robertdg to wózek żony !!! jej sie takie podobały , bo widziała u koleżanki w vw polo , zadała mi temat do wykonania i ma deep blue indiglo .
simeone(jeśli nie przekręciłem nicku) ma takie u siebie i to on zaczął temat indiglo,pod linkiem producenta w jego galerii są właśnie zegary simeone
HC też ładne , ale znaleźć je graniczy z cudem i do automatów , poza tym ,lutowanie spawanie ,przecinanie scieżek , :rolleyes: gdzie jest emotikona z goodlack?

seir - 08-11-2009, 21:26

swinks_UK, mam takie same zegary z Innoparts. Ciekawie się pozbyłeś kontrolki TCL'a. Sprawdzę jak ja mam podpięte zasilanie, bo u mnie przy wyłączeniu podświetlenie wskazówek chyba zostaje... Chyba, nie jestem pewien.

Wspomniałeś o kalibracji zegarów. Jak to się robi? Ja muszę zrobić to koniecznie, bo jadąc 130km/h jadę tak naprawdę 120km/h - potwierdzone przez GPS'y.

Hubeeert - 09-11-2009, 17:30

fergul11 to jest ostatnie ostrzezenie
usmiech82 - 09-11-2009, 18:27

seir napisał/a:
Wspomniałeś o kalibracji zegarów. Jak to się robi? Ja muszę zrobić to koniecznie, bo jadąc 130km/h jadę tak naprawdę 120km/h - potwierdzone przez GPS'y.


nie ufaj tak dla GPSa bo tez potrafi oszukać

swinks_UK - 09-11-2009, 19:48

seir napisał/a:
swinks_UK, mam takie same zegary z Innoparts. Ciekawie się pozbyłeś kontrolki TCL'a. Sprawdzę jak ja mam podpięte zasilanie, bo u mnie przy wyłączeniu podświetlenie wskazówek chyba zostaje... Chyba, nie jestem pewien.

Wspomniałeś o kalibracji zegarów. Jak to się robi? Ja muszę zrobić to koniecznie, bo jadąc 130km/h jadę tak naprawdę 120km/h - potwierdzone przez GPS'y.


Kurcze, dawne dzieje, ale postaram się w miarę dokładnie...
1. TCL w tarczy.
Wycinka dziury (dowolnego kształtu) jak w opisie. Nie było innego sposobu. Krawędzie po wycince wyglądają nie bardzo, więc można je zamaskować naciągając izolację z kabelka/przewodu elektrycznego. Tnie się cienki przewód do zbliżonego wymiaru (odrobinę więcej), natępnie rozcina równo wzdłuż i wyciąga miedziany rdzeń. Teraz trzeba zręczności i naciągnąć wdłuż na krawędź.
2. Wskazówki czerwone. Były z Toyoty. Pasują.
3. Kalibracja.
Chodziło o licznik obrotów. Zapamiętujemy dokładnie pozycję wskazówki jaka jest na nagrzanym silniku na jałowych obrotach. Potem, po zdjęciu wskazówki, na nowo zakładamy wskazówkę na działające zegary na włączonym nagrzanym silniku na jałowych obrotach by wskazywała dokładnie to samo.
4. Rozbierzność km/h
Raczej wina profilu opon.

robertdg - 09-11-2009, 21:49

seir napisał/a:
swinks_UK, mam takie same zegary z Innoparts. Ciekawie się pozbyłeś kontrolki TCL'a. Sprawdzę jak ja mam podpięte zasilanie, bo u mnie przy wyłączeniu podświetlenie wskazówek chyba zostaje... Chyba, nie jestem pewien.

Wspomniałeś o kalibracji zegarów. Jak to się robi? Ja muszę zrobić to koniecznie, bo jadąc 130km/h jadę tak naprawdę 120km/h - potwierdzone przez GPS'y.


Odczyt predkosci mozesz traktowac zupelnie pogladowo, po pierwsze wina moze lezec w profilu opony, a po drugie predkosciomierz nalezy klasyfikowac tylko w wylacznie dla pomiaru pogladowego, im mniejsza predkosc tym wieksza dokladnosc, im wieksza predkosc to wieksza dokladnosc, dlatego tez liczniki nie posiadaja homologacji gwarantujacej podstawe do pomiaru predkosci, gdyby tak bylo kazdy policjant jadacy za nami oczywiscie radiowozem bez fotoradaru moglby nam udowodnic ze przekraczamy dozwolona predkosc, jednak nie moze tego zrobic gdyz nie moze sie opierac na wskazaniu predkosciomierza.

M_A_V - 16-11-2009, 20:50

nie chcę być niemiły ale dokonano dyskryminacji zwolenników TDI :twisted: dlaczego nigdzie nie mogę znaleźć tarcz indligo z 200 km/h i obrotomierzem 6000 ?? przeszukałem już chyba całe allegro + ebay i nic ... a przypuszczam że indywidualnych zamówień nie przyjmują


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group