To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze nieMiśki ;-) - Volf 2.5T AWD 210KM 320NM

romek atomek2 - 06-06-2018, 17:28

Krzyzak napisał/a:
Owczar napisał/a:
Te nowe auta wcale tak awaryjne nie są
też tak myślałem, ale mam nowego Leona w najwyższej wersji wyposażeniowej .


ale wiesz jak to o nich mówili - hiszpańska precyzja Niemiecki temperament ;)

odrywałeś już ? https://www.youtube.com/watch?v=9keB8luTHRo

vrangsinn - 06-06-2018, 21:43

Krzyzak napisał/a:
Owczar napisał/a:
Te nowe auta wcale tak awaryjne nie są
też tak myślałem, ale mam nowego Leona w najwyższej wersji wyposażeniowej itd. i tak:
- gorące auto śmierdzi
- paliwo przy pełnym baku przelewa się tak, że można się wystraszyć
- rozrusznik wyje przy odpalaniu (sprawdzone w wielu egzemplarzach, tttm)
- zawieszenie od nowości pracuje jakby było rozwalone, Galant przy nim to wzór i ideał!!!
- gniazda zaworowe z gównolitu, więc instalacja LPG jest ryzykowna (już nie wspominam, że to bezpośredni wtrysk)
- klima w Galancie to jest niedościgniona... teraz te ekrany montują 10" i kratki nawiewu są tak blisko kierownicy, że mrozi ręce...

Owczar napisał/a:
jeśli dojdzie do awarii to dostajesz auto zastępcze
tylko jeśli awaria unieruchomi auto - przy np. podejrzeniu zepsucia rozrusznika (który okazał się tttm) to zostawiasz auto i o zastępcze martwisz się sam...


zapomniałeś dodać że te super, świetne pół kubełkowe mega wygodne fotele mają manualną obsługę i za kija ich nie ustawie tak wygodnie jak mogę to zrobić w galu^^ (jeżdżę nie standardowo czyli fotele ustawione praktycznie w kącie prostym nie na leżaka)

Hugo - 06-06-2018, 21:51

romek atomek2 napisał/a:
odrywałeś już ? https://www.youtube.com/watch?v=9keB8luTHRo
To jest kwintesencja ówczesnej motoryzacji, jednym słowem obraz dna jakiego sięgnęła.
mkm - 07-06-2018, 21:24

Hugo, to już trwa, a to i tak nie dno.
Jedna rodzina, jeden model różniący się detalami - auto popularne optymalizacja kosztów.
Ale warto sobie przypomnieć inny samochód - supersamochód za srylion sztabek złota, który jest składakiem popularów.
Aston Martin, a temat się ciągnie od dekady :wink:
https://www.carmagazine.c...use-volvo-keys/
Tam jest sporo takich kwiatków i to nie tylko z jednej marki :mrgreen:

lobuzek - 08-06-2018, 13:45

Gdyby Seat opracował swój silnik, to kosztowałby pewnie znacznie więcej. Akurat tego bym się nie czepiał. Wot tiechnika.
Byłoby tak, jak z dieslem Mitsubishi 1,8. Niby silnik fajny, ale nigdzie indziej nie stosowany i w razie awarii można pójść z torbami.
Zdecydowanie wolę R20A3 w Accordzie i L13Z2 w Jazzie.

romek atomek2 - 08-06-2018, 16:33

IMHO to już jest masówka .. i tyle . klepanie w celu obniżenia kosztów ..
kiedyś było inaczej .. dla tego są ostre dyskusje co to marka premium obecnie ..

romek atomek2 - 10-06-2018, 09:13

kontynuując dziennik Volfowi - wizyta u Mistrzów gazu - 15 minut ze wszystkim.. pikanie to po prostu informacja o przeglądzie instalacji .. z problem z dobiciem do vmax - spowodowany ( i tu zacytuję bo nie mam o tym pojęcia ) - ciśnienie na reduktorze po wymianie elektroniki 6 mies temu - spadło do 0,7 bar'a - więc zrobili korektę i trzyma 1,0. sprawdzono szczelność, wymieniono filterek . i jeździmy dalej ..
Owczar - 10-06-2018, 10:21

Elektronika nie ma nic do ciśnienia na reduktorze.. Jeśli rzeczywiście spadło tak mocno to przypiekles silnik o pętli otwartej.
romek atomek2 - 10-06-2018, 10:54

Owczar napisał/a:
Elektronika nie ma nic do ciśnienia na reduktorze.. Jeśli rzeczywiście spadło tak mocno to przypiekles silnik o pętli otwartej.
mógłbyś jaśniej ;) - nawet nie palę w samochodzie .. xD po prostu używam. nic szczególnego nie robię.. czego nie robiłem na PB. wydaje mi się ze po wymianie wtryskiwaczy w reduktorze niczego nie dotykali - ale nie wiem, nie mam zwyczaju patrzeć ludziom podczas pracy na ręce ..
Owczar - 10-06-2018, 11:41

Jeśli ciśnienie było tyle niższe to czasami wtryskow nie był w stanie zrekompensować niższego ciśnienia. Co potwierdza problem z osiągnięciem vmax - dziwne że nie ustawili przełączania na PB. W takiej sytuacji auto jechało na ubogiej mieszance. Przy turbo egt - czyli temp spalin osiagaly bardzo wysokie wartości.

Generalnie, gdybym zdecydował się na lpg w silniku turbo, zamontowalbym wskaźnik AFR albo chociaż egt do kontrolowania tego co się dzieje.

romek atomek2 - 10-06-2018, 11:48

Owczar napisał/a:
Jeśli ciśnienie było tyle niższe to czasami wtryskow nie był w stanie zrekompensować niższego ciśnienia. Co potwierdza problem z osiągnięciem vmax - dziwne że nie ustawili przełączania na PB. W takiej sytuacji auto jechało na ubogiej mieszance. Przy turbo egt - czyli temp spalin osiagaly bardzo wysokie wartości.

Generalnie, gdybym zdecydował się na lpg w silniku turbo, zamontowalbym wskaźnik AFR albo chociaż egt do kontrolowania tego co się dzieje.


mam na toprque pro AFR - i czyta mi tę wartość przez EML'a. popatrzę jak się zachowuje.

Owczar - 10-06-2018, 12:44

Teraz to już niewiele zmieni, ale rzuć okiem.

Swoją drogą masz sondy napięciowe czy szerokopasmowe że możesz podejrzeć AFR?

romek atomek2 - 10-06-2018, 12:50

Owczar napisał/a:
Teraz to już niewiele zmieni, ale rzuć okiem.

Swoją drogą masz sondy napięciowe czy szerokopasmowe że możesz podejrzeć AFR?

szerokopasmowa

ale coś się już spaprało spsuło ? - że tak piszesz "teraz to juz niewiele zmieni" .

Owczar - 10-06-2018, 12:54

Nie musiało się nic popsuć :) trochę mogłeś tylko podgrzać. Ale uszczelki pod głowicą nie wydmuchało to będzie jeździł :)

Afr zerknij na PB i LPG i sobie porównaj. Szczególnie z nogą w podłodze.

romek atomek2 - 10-06-2018, 13:52

Owczar napisał/a:
Nie musiało się nic popsuć :) trochę mogłeś tylko podgrzać. Ale uszczelki pod głowicą nie wydmuchało to będzie jeździł :)

Afr zerknij na PB i LPG i sobie porównaj. Szczególnie z nogą w podłodze.


Od razu pojechałem testować. Sorki za film. Nic nie stuka nic nie puka to komórka o nawiew. Nie wiedziałem że zbiera dźwięk.
https://photos.app.goo.gl/vP5BckCHjJD1W9rv8



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group