Nasze nieMiśki ;-) - Volf 2.5T AWD 210KM 320NM
romek atomek2 - 06-06-2018, 17:28
Krzyzak napisał/a: | Owczar napisał/a: | Te nowe auta wcale tak awaryjne nie są | też tak myślałem, ale mam nowego Leona w najwyższej wersji wyposażeniowej . |
ale wiesz jak to o nich mówili - hiszpańska precyzja Niemiecki temperament
odrywałeś już ? https://www.youtube.com/watch?v=9keB8luTHRo
vrangsinn - 06-06-2018, 21:43
Krzyzak napisał/a: | Owczar napisał/a: | Te nowe auta wcale tak awaryjne nie są | też tak myślałem, ale mam nowego Leona w najwyższej wersji wyposażeniowej itd. i tak:
- gorące auto śmierdzi
- paliwo przy pełnym baku przelewa się tak, że można się wystraszyć
- rozrusznik wyje przy odpalaniu (sprawdzone w wielu egzemplarzach, tttm)
- zawieszenie od nowości pracuje jakby było rozwalone, Galant przy nim to wzór i ideał!!!
- gniazda zaworowe z gównolitu, więc instalacja LPG jest ryzykowna (już nie wspominam, że to bezpośredni wtrysk)
- klima w Galancie to jest niedościgniona... teraz te ekrany montują 10" i kratki nawiewu są tak blisko kierownicy, że mrozi ręce...
Owczar napisał/a: | jeśli dojdzie do awarii to dostajesz auto zastępcze | tylko jeśli awaria unieruchomi auto - przy np. podejrzeniu zepsucia rozrusznika (który okazał się tttm) to zostawiasz auto i o zastępcze martwisz się sam... |
zapomniałeś dodać że te super, świetne pół kubełkowe mega wygodne fotele mają manualną obsługę i za kija ich nie ustawie tak wygodnie jak mogę to zrobić w galu^^ (jeżdżę nie standardowo czyli fotele ustawione praktycznie w kącie prostym nie na leżaka)
Hugo - 06-06-2018, 21:51
To jest kwintesencja ówczesnej motoryzacji, jednym słowem obraz dna jakiego sięgnęła.
mkm - 07-06-2018, 21:24
Hugo, to już trwa, a to i tak nie dno.
Jedna rodzina, jeden model różniący się detalami - auto popularne optymalizacja kosztów.
Ale warto sobie przypomnieć inny samochód - supersamochód za srylion sztabek złota, który jest składakiem popularów.
Aston Martin, a temat się ciągnie od dekady
https://www.carmagazine.c...use-volvo-keys/
Tam jest sporo takich kwiatków i to nie tylko z jednej marki
lobuzek - 08-06-2018, 13:45
Gdyby Seat opracował swój silnik, to kosztowałby pewnie znacznie więcej. Akurat tego bym się nie czepiał. Wot tiechnika.
Byłoby tak, jak z dieslem Mitsubishi 1,8. Niby silnik fajny, ale nigdzie indziej nie stosowany i w razie awarii można pójść z torbami.
Zdecydowanie wolę R20A3 w Accordzie i L13Z2 w Jazzie.
romek atomek2 - 08-06-2018, 16:33
IMHO to już jest masówka .. i tyle . klepanie w celu obniżenia kosztów ..
kiedyś było inaczej .. dla tego są ostre dyskusje co to marka premium obecnie ..
romek atomek2 - 10-06-2018, 09:13
kontynuując dziennik Volfowi - wizyta u Mistrzów gazu - 15 minut ze wszystkim.. pikanie to po prostu informacja o przeglądzie instalacji .. z problem z dobiciem do vmax - spowodowany ( i tu zacytuję bo nie mam o tym pojęcia ) - ciśnienie na reduktorze po wymianie elektroniki 6 mies temu - spadło do 0,7 bar'a - więc zrobili korektę i trzyma 1,0. sprawdzono szczelność, wymieniono filterek . i jeździmy dalej ..
Owczar - 10-06-2018, 10:21
Elektronika nie ma nic do ciśnienia na reduktorze.. Jeśli rzeczywiście spadło tak mocno to przypiekles silnik o pętli otwartej.
romek atomek2 - 10-06-2018, 10:54
Owczar napisał/a: | Elektronika nie ma nic do ciśnienia na reduktorze.. Jeśli rzeczywiście spadło tak mocno to przypiekles silnik o pętli otwartej. | mógłbyś jaśniej - nawet nie palę w samochodzie .. xD po prostu używam. nic szczególnego nie robię.. czego nie robiłem na PB. wydaje mi się ze po wymianie wtryskiwaczy w reduktorze niczego nie dotykali - ale nie wiem, nie mam zwyczaju patrzeć ludziom podczas pracy na ręce ..
Owczar - 10-06-2018, 11:41
Jeśli ciśnienie było tyle niższe to czasami wtryskow nie był w stanie zrekompensować niższego ciśnienia. Co potwierdza problem z osiągnięciem vmax - dziwne że nie ustawili przełączania na PB. W takiej sytuacji auto jechało na ubogiej mieszance. Przy turbo egt - czyli temp spalin osiagaly bardzo wysokie wartości.
Generalnie, gdybym zdecydował się na lpg w silniku turbo, zamontowalbym wskaźnik AFR albo chociaż egt do kontrolowania tego co się dzieje.
romek atomek2 - 10-06-2018, 11:48
Owczar napisał/a: | Jeśli ciśnienie było tyle niższe to czasami wtryskow nie był w stanie zrekompensować niższego ciśnienia. Co potwierdza problem z osiągnięciem vmax - dziwne że nie ustawili przełączania na PB. W takiej sytuacji auto jechało na ubogiej mieszance. Przy turbo egt - czyli temp spalin osiagaly bardzo wysokie wartości.
Generalnie, gdybym zdecydował się na lpg w silniku turbo, zamontowalbym wskaźnik AFR albo chociaż egt do kontrolowania tego co się dzieje. |
mam na toprque pro AFR - i czyta mi tę wartość przez EML'a. popatrzę jak się zachowuje.
Owczar - 10-06-2018, 12:44
Teraz to już niewiele zmieni, ale rzuć okiem.
Swoją drogą masz sondy napięciowe czy szerokopasmowe że możesz podejrzeć AFR?
romek atomek2 - 10-06-2018, 12:50
Owczar napisał/a: | Teraz to już niewiele zmieni, ale rzuć okiem.
Swoją drogą masz sondy napięciowe czy szerokopasmowe że możesz podejrzeć AFR? |
szerokopasmowa
ale coś się już spaprało spsuło ? - że tak piszesz "teraz to juz niewiele zmieni" .
Owczar - 10-06-2018, 12:54
Nie musiało się nic popsuć trochę mogłeś tylko podgrzać. Ale uszczelki pod głowicą nie wydmuchało to będzie jeździł
Afr zerknij na PB i LPG i sobie porównaj. Szczególnie z nogą w podłodze.
romek atomek2 - 10-06-2018, 13:52
Owczar napisał/a: | Nie musiało się nic popsuć trochę mogłeś tylko podgrzać. Ale uszczelki pod głowicą nie wydmuchało to będzie jeździł
Afr zerknij na PB i LPG i sobie porównaj. Szczególnie z nogą w podłodze. |
Od razu pojechałem testować. Sorki za film. Nic nie stuka nic nie puka to komórka o nawiew. Nie wiedziałem że zbiera dźwięk.
https://photos.app.goo.gl/vP5BckCHjJD1W9rv8
|
|
|