To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy

Bzyk_R1 - 12-01-2017, 13:51

Do tankowałem do pełna i objaw znikł. Pałowałem do czerwonego i nie przełączyło. Musiało być słabe ciśnienie w butli. Na autostradzie nic mi się takiego nie działo, mało jeździłem ale nawet przy 200 nic nie przełączyło. Reduktor jest przy grodzi zamontowany, za aku. Możesz zobaczyć na stronie 2 tego wątku.

Wskoczyłem też na św. Annę na małe pozowanie. Tak wiem brudas...



Owczar - 12-01-2017, 14:04

Weź pod uwagę że dzisiaj jest cieplej :)
Bzyk_R1 - 12-01-2017, 14:09

Nie napisałem że przed tankowaniem też przełączyło...
Owczar - 12-01-2017, 14:51

Dopóki jest w butli 2-3l gazu, nie powinno przełączać.
Bzyk_R1 - 12-01-2017, 15:00

No to w takim razie złożę wizytę Panu z gaz-parts bo na pewno było więcej w butli. Ale póki co wylatam to co jest teraz i zobaczę jak będzie się zachowywać w miarę ubywania LPG.
angelos - 12-01-2017, 15:05

Tez mam ac r01 na fi8. Tyle, ze 3.0 dosc szybko sie rozgrzewa. A mozesz pokazac jak wyglada instalacja pod maska?
Bzyk_R1 - 12-01-2017, 15:27

Mi również szybko się rozgrzewa, nie raz nie zdążę zeskrobać szyb i już przerzuca na LPG.
angelos napisał/a:
A mozesz pokazac jak wyglada instalacja pod maska?


Nie wyświetlają się zdjęcia? Fotki instalacji pod maską na stronie 2 tego tematu.

angelos - 12-01-2017, 15:40

Teraz sie wyswiatlaja. Tam powinien miec cieplo. Gdziesz czytalem, ze byla seria czerwonych ac r01 gdzie termika siadala. Mozesz zapytac na forum lpg, nie zaszkodzi. Ja bym powiedzial gazownikowi, zeby zamienil na inny egzemplarz i zobaczysz.
staszq2 - 12-01-2017, 20:11

Bzyk_R1, jeśli to tylko raz Ci się zdarzyło to ja bym "afery" nie robił, jak gaz nie był dobrze ogrzany a LSRG miał duże zapotrzebowanie na gazidło to przy sowitym mrozie mogło tak zrobić bo być może masz nie wysoką temperaturę gazu ustawioną na przełączanie na PB. Chociaż jak już coś by miało zawalić to termika w reduktorze ja tak miałem w Zakopanem przy -25 i Goldzie który nie był "miszczem" termiki ale tam to nagminnie mi przełączało. Co do wątków wcześniejszych co do wytrzymałości termicznej a do jazdy 200-220 km\h - Misio pociągnie tyle na reduktorze do 150 KM bez większego problemu. Chcesz sprawdzić jak termicznie wytrzymuje reduktor to zrób tak jak ja : gaz w podłogę 1-2-3-4-5 i zgraj sobie widok z kompa gazu jak się zachowuje temp. i ciśnienie
Owczar - 12-01-2017, 20:29

Wystarczy na 3 biegu do odcięcia. Będzie widać jak sobie radzi.
staszq2 - 12-01-2017, 21:04

Owczar napisał/a:
Wystarczy na 3 biegu do odcięcia

To za krótko trwa nie zdąży zobaczyć :P

Bzyk_R1 - 13-01-2017, 10:42

staszq2, Owczar, rzeczywiście to przytrafiło się raz i to w te ostatnie mrozy. Auto było zamrożone w bezruchu przez kilka dni. Nie zamierzam na razie robić afery tylko obserwować. Jak zakładałem instalację i po 1000km na drugim strojeniu termika ACR01 była ok. Obserwowaliśmy wykresy taj jak Staszku piszesz 1-2-3-4-5 but w podłodze jak i 3 i but do odcinki. Zależało mi żeby podał mi wszystkie parametry przy WOT, na jałowym, jaka lambda jaki AFR, jakie czasy wtrysków. Takie upalanie pokazało że sobie radzi z dużym zapasem. Temperatura przerzucania na LPG jest niska. Sam się zdziwiłem że tak szybko. Monter powiedział że nagrzewa się wiele szybciej niż np. Twin. Dodatkowo sam właściciel jeździ na ACR01 w swoim S-Max 2,5T 225KM i daje tam radę przy 5 cylindrach więc tutaj też musi. Będę obserwował, a druga sprawa że zatankowałem ostatnio gaz na jakimś Pcimiu Dolnym i wiecie...Teraz będę dolewał na Orlenie tylko.
staszq2 - 13-01-2017, 13:29

Bzyk_R1 napisał/a:
Nie zamierzam na razie robić afery

Jakby co to to było napisane przeze mnie z kozerą bo w cudzysłowie :wink:
Czerwony AC w serii bez problemu powinien dawać radę, co do stacji to fakt, trzeba tynkować tylko na sprawdzonych jeśli ma się taką możliwość, mnie raz w trasie do "Byczka" weszło tyle litrów ile butla miała :shock: a na innej spalanie z 17-18 skoczyło na ponad 20 także różnica bardzo duża

Owczar - 13-01-2017, 16:28

W sumie tak, 3 bieg w manualu jest dość krótki :) W galancie na 3 biegu można się rozpędzić od 40 do 180 ;)
Bzyk_R1 - 14-01-2017, 21:24

Sandomierz dzisiaj :)




Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group