To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełn± wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Mi¶ki - Galancer Evilution i Satarion oraz czarne GTO TT MK3

TommiCrazy - 30-08-2008, 21:36

niestety moj starion padl ofiara niefachowosci kilka razy , tuz przed wyjazdem na zlot, to automatycznie udupilo mnie w malopolsce.

starion jezdzil i mial sie dobrze ale z czystej zachowawczej ostroznosci zaopatrzylem sie w komplet czesci do wymiany, szybkie zamowienie do japaneza , fachowa pomoc, przesylka wyslana i co sie okazuje ze , firma kurierska niema przesylki, w internetowym trackingu nie wystepuje ani telefonicznie w biurze nic o niej nie wiedza, dwa dni po czasie przesylka przychodzi, zekomo gdzies odnaleziona, wszytsko spoko ale mechanik czekal z moim autem i sie nie doczekal.W warsztacie stracilem swoj dwa razy zmieniana rezerwacje,potem mechanik mial pelne rece roboty a najblizszy termin u innego mechanika to byla sroda w nadchodzacym tygodniu.
OK malo tego postanowilem sobie uregulowac wszelkie wycieki pod maska i zrobic tam porzadek, poszo duzo polerowanej niejrdzewki jak i rur samco, kupa forsy na to poszla, to wszystko male piwo, rozszczelnil mi sie stary przewod od wspomagania i zaczol pryskac olejem po okolicznych czesciach, wykrecilem cieknacy przewod od wspomagania i zanioslem go do polecanych specjalistow, przewod byl zrobiony nastepnego dnia , po zalozeniu do auta wielce uszczesliwiony , z wypucowanym silnikiem dzis rano ruszam na male testy, pelny nadziei ze dojade dzis do grudziadza.
wspomaganie pracuje bardzo ciezko, uklad jest jeszcze zapowietrzony wiec po trochu i powoli dolewam plyn co kilka kilometrow.... a tu nagle bum, syyyyyyyyyyyyk, olej sie ponownie wypierdzial z ukladu kierowniczego po calej masce, turbinie, kolektorze, kupa dymu i plam na asfalcie, co sie stalo , uw jeden mlody fachowiec zamontowal mi do ukladu kierowniczego przewod od klimatyzacji..ponownie stoje i jestem udupiony, probuje wykrecic przewod z stariona, masakrycznie niewygodnie umieszczony , postanowilem ze tym razem latwiej bedzie uciac pasek od wspomagania (niemialem narzedzi by poluzowac pompe)bo i tak mam nowy pasek w komplecie w bagazniku, bezwspomagania dojechalem do uw profesjonalnego zakladu i zastalem tam juz tylko jednego pracownika, ktory jak zobaczyl co jego kolega zrobil to zlapal sie za glowe, przeprosil mnie i zadzwonil opierdzielic tamtego kolesia ktory zamontowal przewod klimatyzzacji wytrzymujacy 20 barow do ukladu w ktorym wystepujeokolo 100 barow. dzis popoludniu juz wszystko zostalo zlozonejak nalezy, ale niestety autko chodzi nadal bardzo ciezko, dymi palonym olejem z pod maski i zostawia wszedzie plamy.. nie stety taka maszyna na zlot nie dojade.

Hugo - 31-08-2008, 15:57

Zaje... to za mało...
Krzyzak - 31-08-2008, 20:52

wiem Tomku,,, dzieki za SMSa... bardzo nam Ciebie brakowalo...
zreszta wiesz - rozmawialismy przez tel. i wiele razy wspominalem tamte czasy

TommiCrazy - 02-09-2008, 09:34

starion zostal nareszcie przygotowany do jazdy, wszytskie czesci o japaneza zostaly zalozone tej nocy, szkoda tylko ze jest juz po zlocie.

male pytanko techniczne odnosnie innej sprawy, mianowicie tylny dyfer.

jezeli auto jest na podnosniku, i kreci sie jednym klem napedowym to drugie powinno krecic sie w odwrotnym kierunku jesli w aucie jest mechanizm roznicowy tak?

jesli auto ma szpere to oba powinny krecic sie tak samo

jesli krece jednym kolem i na drugim niema zadnej reakcji to co to oznacza? dodam ze dyfer nie wydaje zadnych niepokojoacych halasow?

ps. czy zna ktos jakis dobrych specjalistow od regeneracji dyferencjalow?

docencik87 - 02-09-2008, 18:04

Może po prostu samochód był na luzie :roll: :P Wtedy kręciłe¶ kołem i wałem a drugie pozostało nieruchomo.
Serek - 02-09-2008, 19:26

Jeżeli kręcisz tylnym kołem to na 100% powinno kręcić się to drugie. Jeżeli się tak nie dzieje to znaczy, że jest uszkodzony (być może co¶ się posypało i dyfer został "wybebeszony").
TommiCrazy - 03-09-2008, 20:36

ciekawej rzeczy sie dowiedzialem, na europe modele byly sprzedawane bez LSD, moj dyfer ma symbol N8.... a te dyfry sa typu OPEN, czyli bez szpery, a bylo mowione ze LSD w tych latach bylo standardem, ofszem bylo na usa i australie.

tak ze jesli ktos w przyszlosci bedzie wam oferowac stariona , model europejski , i bedzie mowic ze dyfer jest ze szpera , moze to byc klamstwo.

TommiCrazy - 30-10-2008, 09:45

pierwsze przebudzenie mojego galanta 0 evolution :) .... po prawie dwuch latach modlitw Frankenstain sie obudzil ....
YUPIIIIIIIIIIIIIII

jeszcze dluga droga ale to wiekopomna chwila :)

jedyny na swiecie GALANT chatch Turbo

Hubeeert - 30-10-2008, 22:56

Gratuluję :D
Zaczynam mieć ochotę na taki silnik...

TommiCrazy - 27-11-2008, 23:54

filmik na youtube o moim starionie

TOMMICRAZY STARION

rosomak1983 - 28-11-2008, 02:05

Massakraaaaa filmik!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:D :D :D :D :D :D :D :D
Bardzo mi sie spodobał ten starion...
PS ile to ma mocy????

TommiCrazy - 28-11-2008, 02:13

ponad sto koni jest :) ale jak dobrze glowkuje to i jest ponad 200 ;)
pawela - 28-11-2008, 09:20

wymiotłe¶ wszystkich? :D
Serek - 28-11-2008, 12:00

Tommi, nie mydl oczu Starionem :D Powiedz lepiej kiedy Galant ma premierę?
Jogurt - 28-11-2008, 14:28

TommiCrazy, wpadnij kiedy¶ na ¶l±skiego spota, pogadamy poogl±damy jak za dawnych czasów :)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group